Pagini

Fotografie si multe altele cu Digitalxx II

V-am mai vorbit eu intr-o postare despre DigitalXX, magazinul acela online destinat echipamentelor foto si video dar si altor produse electronice (Apple, Nikon, Sony, Panasonic etc.) oferite la oferta de pret (laptopuri, tablete, telefoane mobile, casti, linii audio etc.) unde gasesti si oferte avantajoase la echipamentele foto sau video folosite, verificate de echipa magazinului si oferite la preturi excelente pentru clientii digitalxx, asa ca acum zis sa va vorbesc iar pentru ca eu am decis sa strang bani (sper sa reusesc) sa-mi cumpar un aparat din ala misto (ayayay!)

Pt. cine e curios despre ce aparate e vorba, va fac o listuta :
- SONY VX2100;
SONY NX5;
SONY VG20;
Canon 7D;
CANON 60d;
SONY EX1R;

Iar pt. cei interesati sa stiti ca transportul se ofera prin curierat rapid (maxim 18-24h) cu posibilitatea de verificare a coletului si plata prin ramburs si garantia produselor este de la 1 an la 3 ani pentru produsele noi, si pana la 12 luni pentru produsele second hand!

12 comentarii:

  1. :) si eu sunt in cautari acum, vreau sa-mi schimb aparatul...inca nu m-am decis :). multumesc, noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D cu placere:> sper sa gasesti ceva pe placul tau! zi faina!:D

      Ștergere
  2. Modelul e in functie de buget, dar sa fie un canon. Au lentila de calitate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. mascata? mie nu mi se pare mascata:) e o reclama in stilul meu :)

      Ștergere
  4. Cele mai bune cred eu ca sunt Cannon ,asta pentru ca am eu :)),dar face niste poze super :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti doresc sa reusesti cat mai repede sa iti cumperi aparatul foto dorit !

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)