Pagini

Scrisoarea unei mame blonde

Nu am nimic cu blondele!!!! Absolut nimic!!! E doar pt. amuzament!

Draga fiule, 


Iti scriu aceste randuri ca sa stii ca iti scriu. Daca primesti aceasta scrisoare inseamna ca a ajuns cu bine.http://www.emocutez.com Daca nu o primesti, atunci sa ma anunti pentru a ti-o mai timite o data. 

Iti scriu incet pentru ca stiu ca tu nu citesti prea repede. Acum cateva zile tatal tau a citit ca marea majoritate a accidentelor se petrec la o distanta de un kilometru de casa. De aceea ne-am hotarat sa ne mutam mai departe. 

Noua casa este minunata, are si masina de spalat, dar nu stiu sigur daca merge. Ieri, am bagat lenjeria in ea, am tras de maneta, si de-atunci n-am mai vazut-o. 

Vremea pe aici nu e foarte rea. Saptamana trecuta n-a plouat decat de doua ori. Prima data, ploaia a tinut 3 zile, a doua oara 4 zile. A propos de vesta pe care o voiai, unchiul Petre mi-a spus ca daca o trimitem cu nasturi, cum sunt ei grei, o sa coste mai mult, atunci am taiat nasturii si i-am pus in buzunar. 

In sfarsit, l-am ingropat pe bunicu,http://www.emocutez.com l-am gasit cand ne-am mutat. Era in dulap din ziua in care a castigat la "De-a v-ati ascunselea."

Sa-ti mai zic ca alaltaieri, a explodat bucataria si tatal tau si cu mine am 'zburat' din casa? Ce emotie! A fost pentru prima data dupa multi ani cand tatal tau si cu mine iesim impreuna undeva.http://www.emocutez.com A venit doctorul sa vada daca suntem in regula, si mi-a pus un tub din sticla in gura. Mi-a zis sa nu vorbesc 10 minute. Tatal tau s-a oferit sa cumpere tubul acela. Si daca tot vorbim de taica tau, te anunt ca si-a gasit de lucru, e foarte mandru de asta. Lucreaza peste aproape 500 de oameni. L-au angajat sa tunda iarba in cimitir. 

Sora ta, Julia, cea care s-a casatorit cu sotul ei, a nascut in sfarsit, dar nu stim inca sexul copilului. N-as putea inca sa-ti spun daca esti unchi sau matusa. Taica tau a intrebat-o pe sora-ta Lucia daca mai este insarcinata. Lucia i-a zis ca da, in 5 cinci luni de-acum, atunci taica tau a intrebat-o daca era sigura ca era al ei. Ea i-a spus sigura ca da. Ce fata sigura, cata mandrie! Asa fata, asa tata!http://www.emocutez.com 

Varul tau Paul s-a casatorit si se roaga in fiecare zi in fata sotiei lui. E fecioara! (aici m-am spart de ras, mwahaha!)

Dimpotriva, nu l-am mai vazut pe unchiul Vasile, ala care a murit anul trecut...

Cel mai rau e fratetu ala mic, Ionut. A incuiat masina si a lasat cheile inauntru. A trebuit sa se duca pana acasa sa aduca dublura ca sa ne scoata pe toti de acolo.http://www.emocutez.com 

Bine, fiule. Nu pot sa-ti trec adresa pe plic pentru ca n-o stiu. De fapt, ultima familie care a locuit aici, a plecat cu numerele pentru a le pune la noua adresa. 

Daca o vezi pe Margareta, transmite-i salutarile noastre. Daca n-o vezi, nu-i spune nimic. 

Mama ta care te adora, 
Antoaneta 
P.S. Aveam de gand sa-ti pun si niste bani, dar deja am inchis plicul.http://www.emocutez.com

74 de comentarii:

  1. "Sa-ti mai zic ca alaltaieri, a explodat bucataria si tatal tau si cu mine am 'zburat' din casa? Ce emotie! A fost pentru prima data dupa multi ani cand tatal tau si cu mine iesim impreuna undeva."

    cat de tare poate sa fie :)) =))
    Iti multumesc Lavinia , mi-ai inveselit ziua cu acest articol :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mai citit-o undeva acum ceva vreme, dar tot amuzanta ramane :)) Cel mai mult mi-a placut faza cu unchiul Vasile :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Genial!
    "Cel mai rau e fratetu ala mic, Ionut. A incuiat masina si a lasat cheile inauntru. A trebuit sa se duca pana acasa sa aduca dublura ca sa ne scoata pe toti de acolo."

    :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. deci n-are rost:))))))
    mor acilea de ras:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte faina:))
    Am mai citit-o in urma cu un an , nu mai stiu unde dar inca e geniala:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Bună scumpo!
    Am râs cu poftă!
    Mulțumesc!
    Un weekend de vis îți doresc!
    Te pupic și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bunaa! :D ma bucur ca ai ras:!:D multumesc la fel!
      Pupici!:D>:D<

      Ștergere
  7. doamne, n-am mai ras asa de mult, mi-au dat si lacrimile.
    genia..:D

    RăspundețiȘtergere
  8. looooooooooooool :))))))))))))))))))))))))
    e foarte tare :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti dai seama daca ajungea din greseala la alt destinatar? :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Se pare că toată familia e blondă dealtfel ! Acum nu ştiu fiul , dar la aşa familie ori era fugit de-acasă ori cine ştie !

    Mulţumesc de voia bună !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) cu placere:)) nu este exclus, si fiul poate fi blond =))

      Ștergere
  11. Gluma cu o blonda de pe un blog norvegian (nu asa misto ca postul principal, dar incerc si eu sa ma obisnuiesc cu umorul de aici):

    Un ventriloc e in turneu si spune glume cu blond la un spectacol dintr-un orasel din regiunea Trøndelag. La un moment dat o blonda din sala se ridica de pe scaun si incepe sa strige: "M-am saturat de glumele astea proaste ! Cum iti permiti sa-ti bati joc in halul asta de oameni ? Din cauza ta eu nu sunt respectata nici la serviciu, nici in societate, si din cauza ta eu nu am acces sa devin CEO al corporatiei mele si se discrimineaza incontinuu nu numai impotriva mea, dar si impotriva tuturor femeilor, si pana si Umorul intreg ajunge sa sufere, sa fie considerat nevaloros din cauza acestor glume !" Ventrilocul, cam intimidat, pune capul in pamant si incepe sa-si cera iertare, spunand ca probabil doamna are dreptate si el nu va mai face asa ceva. Insa blonda il intrerupe si zice: "Taci din gura prostule, nu cu tine vorbeam, ci cu baiatul ala pe care-l tii in poala !"

    ---------------

    Cf wikipedia, (serios), regiunea Trøndelag din centrul Norvegiei este locul unde se zice ca s-a inventat primul sistemul politic democratic din istoria omenirii. Aici s-au gasit urme ca au trait oameni de mii de ani, si in Epoca timpurie a Fierului cei de acolo din vechime erau organizati politic in niste grupari de tip fiefuri medievale, conduse de o lege comuna si de un parlament numit Frostating, care este considerat prima adunare democratica politica din lume. In aceasta regiune se bea karsk, caruia ii mai zice si "cafea ruseasca", care e o cafea care contine o vodka manufacturata in casa, (lucru care e ilegal in Norvegia). Tot aici exista si o universitate ff buna din Norvegia, ba chiar de standard ff crescut daca e comparata cu alte universitati cunoscute din lume, NTNU, care desi se cheama Universitatea de Stiinta si Tehnologie din Trondheim, si chiar are traditie de "stiinte", cu prima societate stiintifica din regiune organizata in 1767, in zilele nostre reuneste si facultati umaniste, si tehnice, si de arhitectura, si de medicina, etc, si are in total cam 20 000 studenti, 1/2 baieti, si 1/2 fete, (ceea ce eu zic ca e mare lucru probabil dat fiind ca peste tot in lume azi exista trendul ca in universitati sa existe din ce in ce mai mai multe fete studente in invatamantul superior decat baieti), inclusiv multi internationali. http://www.ntnu.edu/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bunaaaa gluma =)) la finalul ala nu ma asteptam :)))))) Mersi frumoooos m-ai facut sa rad cu lacrimi:))))

      Cat despre acea regiune, foarte interesant:) nu stiam ca acolo se bea cafea ruseasca:) si nici cafeaua ruseasca nu stiam din ce este faacuta;)) e bine de stiut!:) Mersi frumos!

      Ștergere
  12. Ai primit un premiu! :D

    http://anna-annaswords.blogspot.com/2012/03/premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  13. =)) mereu ma face sa rad:)) "aveam de gand sa'ti pun si niste bani, dar deja am inchis plicul" :))

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) genial .. faza cu ploaia de 2 ori e super amuzanta :))

    RăspundețiȘtergere
  15. "Saptamana trecuta n-a plouat decat de doua ori. Prima data, ploaia a tinut 3 zile, a doua oara 4 zile."


    "In sfarsit, l-am ingropat pe bunicu, l-am gasit cand ne-am mutat. Era in dulap din ziua in care a castigat la "De-a v-ati ascunselea."

    Prea tare. =)))))))))) Mi-ai facut seara mai vesela...

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu m-am spart de râs la faza cu ieşirea "în oraş" alaturi de soţ =))

    RăspundețiȘtergere
  17. blondele astea ..;):))) e "grele cu ele"

    RăspundețiȘtergere
  18. m-am amuzat copios...inca o blonda cu biblioteca goala :)))

    RăspundețiȘtergere
  19. :)):)):)) Faya cu bunicul e genială,era să fac pe mine de râs:))

    RăspundețiȘtergere
  20. OMG :)) Prima data a tinut 3 zile , a doua 4 =)))

    RăspundețiȘtergere
  21. hi,hi,hi... eu rad cu intarziere !!!... :))))

    RăspundețiȘtergere
  22. Frumoasa scrioarea, ma intreb ce o fi facut fiul ei cand a citit-o :)) ori s-a dat cu capul de pereti ori s-a prapadit de ras :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) cred ca s-a prapadit de ras:)) acum depinde:D poate si el e blond =))

      Ștergere
  23. Dacă românii se pricep la ceva, atunci se pricep la umor şi la a face haz de necaz!
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  24. Scrisoarea unei mame prea blonde, multe prea blonde!

    RăspundețiȘtergere
  25. Ceee mama blonda :))
    buna faza cu fecioara, de fapt toate :))
    AAAm {inca} rad :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Cica scrisoarea unei mame blonde:))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)