Pagini

Life in Pictures - Sun glasses

Avem soare, avem si ochelari!







O duminica superba sa aveti!!!!!!!!!

Va tuc!

Mai multe detalii la Costin.

Sursa foto

78 de comentarii:

  1. imi plac ochelarii de soareee =p~

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumosi wayfarerii aia din nisip :)

    RăspundețiȘtergere
  3. In sfarsit vine vara... :D Ador ochelarii de soare! Felicitari pentru postare! O duminica frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu am o pereche in forma de inimioaraa :x
    o zi faina si tie :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este...nu exista soare fara ochelari :)

    RăspundețiȘtergere
  6. În sfârşit, căldură ;x

    Azi am jucat ping-pong :D

    RăspundețiȘtergere
  7. mi s-au uns pe inima asa:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu îi vreau pe cei din imaginea 3 :)
    O duminică seara perfectă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa! Acum poate sa vina vara! :)
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Abia astept sa ma parlesc again la peste 30 de grade

    RăspundețiȘtergere
  11. Adevărat,foarte adevărat!
    Se apropie cu pași mari sezonul acestor accesorii :D
    Faine idei ai adus !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce-mi plac pozele expresive cu ochelari 8->
    Vară, ochelari, soare, mare...
    Început de săptămână pe plac să ai >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce buni au fost ieri si azi :x in sfarsit a venit si timpul lor:-":x

    RăspundețiȘtergere
  14. ador ochelarii de soare...cred ca am vreo 3 perechi...imi place sa-i port si iarna cand este soare :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ha, ce iti mai e dor de vara. Plaja, ochelari de soare si racoritoare.

    RăspundețiȘtergere
  16. Uhhh! Vine vara, caldura ca-n sauna... :-? distractie, bataie cu apa...Nu sunt chiar rau! :))
    Pozele sunt asa de dragute 8-> Eu nu prea stiu unde mi-am parasit colectia de ochelari de soare, dar pana sa ma doboare razele dogoritoare ii gasesc eu :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Vreau si eu o pereche ca cei din a doua poza.

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumoase pozele :)
    Sper ca si tu ai avut o duminica frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  19. :)) nu pot lipsi ochelarii...niciodata! eu ii am bine plasati in toate partile...pt orice eventualitate :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce ochelari frumosiiii ;x
    In sfarsit vine si caldura!

    RăspundețiȘtergere
  21. ...interesanta colectia ta de ochelari ! :))

    RăspundețiȘtergere
  22. vreau si eu unii cu floricele :)

    RăspundețiȘtergere
  23. vreau sa vina vara.ACUM!

    RăspundețiȘtergere
  24. ee, ce-i poti spune, deja e vara la ea:>

    RăspundețiȘtergere
  25. Ai un fel de leapsa de la mine, sper s-o faci :d http://iubesc-alcoolul.blogspot.com/2012/03/decalog-intarziat.html

    RăspundețiȘtergere
  26. Adorabili :X:X place prima pooooza :x iiiii

    RăspundețiȘtergere
  27. Da da da :)
    I-am scos si eu ieri din sertar :>

    RăspundețiȘtergere
  28. Frumos si in ton cu vremea :> Suuuuuuun is here! O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  29. Ochelarii în formă de inimă mi se par cei mai ingenioşi!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)