Pagini

Life in Pictures - Fructo-machiaj?

Hmmmm, cautand poze cu fructe am dat peste acest colaj, destul de interesant dupa parerea mea, machiaj cu si inspirat de fructe (ooo daah!) care arata delicios!
Este? Parca as manca niste struguri, hi hi!
O duminica faina sa aveti.

Mai multe gasiti la Costin.
V-am tucat!

74 de comentarii:

  1. Uuu O.O chiar arata super !!!
    Dupa parerea mea, lamaia e cea mai buna :)), ma rog, ca machiaj.
    O duminica frumoasa si tie! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. geniale imaginile. le-am vazut vineri cu o colega la munca pe imgfave.com :)) acolo gasesc mereu pozele de la mine de pe fb :D si majoritatea sunt geniale :D o duminica frumoasa Moni :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant şi foarte frumos!:) Mi-ai făcut poftă de nişte fructe =p~

    RăspundețiȘtergere
  4. hehe, mi se pare ca l-am vazut pe 9gag..oricum il stiu.. m-a trezit interesul inca de prima oara cand l-am vazut :D e faina ideea, chit ca nu-i mare munca depusa, insa creativitatea conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  5. :) super imagini! eu parca niste pepene as manca ...mmmm:)). seara faina...

    RăspundețiȘtergere
  6. ultima e cea mai tare.. nustiu de ce da' e tare, sau de fapt stiu :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu vreau struguri!!!
    Doamne,cate idei mai au unii oameni!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Fantastic de inspirată și ingenioasă postare !
    Felicitări

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar ma intreb : Oare machiajul cu banana cum o arata ? ;))

    RăspundețiȘtergere
  10. Impresionant! Am rămas fără cuvinte! Dacă dau din gene frumos , îmi face şi mie cineva un fructo-machiaj ? :D

    RăspundețiȘtergere
  11. poza cu lamaia e absolut dementiala:|

    RăspundețiȘtergere
  12. mmm...pepenele si rodia imi fac cu ochiul :))... super poze...

    RăspundețiȘtergere
  13. Cel mai mult imi place prima <3 Uneori imi fac unghiile cu model de pepene rosu :)

    RăspundețiȘtergere
  14. apetisant! =p~ :)) cat imi plac pozele.<3

    RăspundețiȘtergere
  15. Are proful nostru de fizică o vorbă: "ca lebeniţa cu muştar"! Acum se potriveşte! :))

    RăspundețiȘtergere
  16. cat de tare!

    imi place cea galbena

    RăspundețiȘtergere
  17. Pozele sunt interesante insa nici una nu ma face sa servesc acum un fruct. :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Bună scumpo!
    Wow cât de frumoase și interesante
    sunt pozele tale!
    O seară frumoasă îți doresc scumpo!
    Mii de pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  19. Tu cum te machezi ca sa stiu ce fructe pap :D

    RăspundețiȘtergere
  20. wow , rodii, aş mânca toată ziua :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Astaaaa-mi place la nebunie :x Mai ales penele ala rosu :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)