Pagini

"Nemultumirile" unora si ceva buuuuun!

Mai nou vad ca se poarta postarile gen: "nemultumiri la adresa cuiva", si cand zic asta ma refer la domnisorul Florea, care nu inteleg de ce face atata caz pt. ca l-am ignorat; Ma considera rasfatata, pretinde ca il urasc, etc... etc... ceea ce mi se pare urat din partea lui, si sincer nu vad ce a rezolvat spunand la toata lumea chestiile astea, cred ca niste scuze ar fi fost deajuns (pt. ca daca il "urasc", asa cum spune el, inseamna ca am motive destul de bune sa o fac), dar nuuuu, el nu a gresit cu nimic in fata mea (I'm da bitch!).

In fine, tati meu avea o vorba: "Prostul fiind prost nu poate sa-si recunoasca prostia." si asta cred ca spune tot.

Aaa, si sunt doar cateva chestii pe care vreau sa le stie pt. ca nu ma voi intinde la discutii cu el (dar stiu ca imi citeste blogul):
1. Nu esti tu in masura sa ma judeci pe mine sau viata mea (nimeni nu este!), sunt rasfatata, ok, e problema mea, nu e problema ta, asa sunt eu, nu-ti convine? Soarta!!!
2. Data viitoare cand faci o promisiune, tine-te de ea, nu dai dovada decat de lipsa de caracter;
3. Cand mai ai vreo nemultumire la adresa mea (nu cred ca va mai fi cazul) fa-ti o favoare si da-mi un mail pt. ca sa stii ca nu ma fac eu de ras, tu te faci...
4. Daca tot mi-ai dedicat o postare, apai pune frate si tu un link, nu de alta da' sa vada lumea despre cine e vorba (in caz ca vor sa arunce cu pietre).
si...
5. Te rog frumos sa nu ma mai onorezi cu prezenta de acum incolo, nu cred ca avem ce sa ne spunem. Mersi anticipat!

Siiiii lasand toate astea la o parte, vreau sa multumesc celor care mi-au tinut pumnii la examene, am aflat rezultatele si pt. cei care sunt interesati, va anunt ca am 4 "zecari", un 8 si o restanta ( dispute cu profa... alta proasta) daaaar noi sa fim sanatosi, hihi.

Dati-mi voie sa va servesc cu ceva bun:




Va tuc si sa aveti un week-end dulce!!!
PS: sa nu se intepreteze ca ma cert cu el, doar i-am dat replica la tot ce a spus el despre mine.

75 de comentarii:

  1. fi rea baby!
    si felicitari pentru rezultate >:D<
    si mersiii pentru bunatati, ium ium :* un weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu sunt rea!:))))

      MultumesC>:D< cu placere:D sa-ti fie de bine:>

      Ștergere
  2. Sunt oameni si oameni. Noi sa fim sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nutella! Nimic nu mai contează :X

    RăspundețiȘtergere
  4. YAY! CLM!!! :D
    Bai, eu asa fiind mai mica, proasta, neinsemnata si vorbind bazaconii, te sustin, fratica!
    Te felicit pentru note <3 stai bine se pare.
    E grav ca am ajuns sa intru pe blogul tau de vreo 3-4 ori pe zi? :)))
    Da, asta cam inseamna ca nu am viata.
    SUBSCRIU LA NUTELLA!
    P.S. cand se termina infernul olimpiadelor, iti arat desenele, da' unde vrei tanti? Facebook sau blog(ul meu)? :D
    Pupiiici. Weekend placut si tie. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaaaai, ui' la ea ce scumpa!!! Mersi pt. sustinere!!!!!!!! Eu, tanti? :)))) ce zici de mess?:)) am id la profil ;)) Sau lasa-mi tu id tau:> succes la olimpiadeeeeeeeee!!! Abia astept sa-ti vad operele:X

      Te pupp!>:D<

      Ștergere
  5. Nu e nimic in a fii rasfatat...si eu sunt,asa am fost mereu si nu ma voi schimba
    Felicitari,pt. rezultate!
    mi-ai facut o pofta cu pozele alea,maine ma duc sa imi cumpar
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ooo bune rezultate. (vezi sa nu iti citeasca blogu` acea profa).
    Si de unele persoane numai comentez. Nu are rost sa iti faci nervi :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamnee! Ce factori rendundanţi! RUPE-I pe toti! >:)

    RăspundețiȘtergere
  8. WTF!!
    mi s-a facut pofta de nutelaa :((

    RăspundețiȘtergere
  9. Lasa ca va impacati voi,amandoi sunteti copii buni si frumosi...felicitari ptr seziune.

    RăspundețiȘtergere
  10. ce pofta mi-ai facut pe nutella...:)

    RăspundețiȘtergere
  11. cand eram eu domnisor tu te chinuiai sa realizezi blogul crede-ma ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ca veni vorba de vorbe, si eu aveam una in aceeasi sfera: "Degeaba esti destept, daca esti prost..."
    :D

    RăspundețiȘtergere
  13. baaaiii pleaca cu nutella de aici :(((( ca eu ma chinui sa slabesc:(((
    si totusi, care e faza cu acest Florea?:))))

    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) intra la el si vezi =)) Da' ce facui eu ? =)))))))))) Care nutella? =))

      Biiig hug!

      Ștergere
    2. pfffff, nici nu stiu ce sa zic :)))) in legatura cu acest "scandal"

      Ștergere
  14. Nu te mai necaji si ti pentru orice fasss , Monica ! Felicitari pentru examene !

    RăspundețiȘtergere
  15. Cred ca e al 5-lea rage post pe care-l citesc intr-o scurta perioada de timp :)

    Chiar merita persoana respectiva asa multa atentie si un articol dedicat?:) C`mon...

    Ai salvat situatia cu nutella aia, totusi. Rage post cu happy end :P

    RăspundețiȘtergere
  16. ai ai , sunteti ca niste copii mici care se parasc unul pe altul :D

    vreau si eu nuttela,macar mai este?:(
    sau ati mancat-o pe toata:-w

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))))) pai ce, el a zis ca sunt rasfatata:P =))))))) mai este, mai este!:))

      Ștergere
  17. Vaii :) Bune rezultate ..Si l-ai cam facut de ras pe Floricica.. asta :)) Acu' ma duc la magazin sa'mi iau Nutellaa :)

    RăspundețiȘtergere
  18. 1: Invidia e mare! :))
    2. Felicitaaaaaari, pentru examene!!! La ce faculta esti? :-?
    3. Eu postesc si mi-e pofta de si mor de Nutella :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. :-?? no comment:D:)
      2. mersi:D Drept:D:)
      3. :(( owww, scuze:D

      Ștergere
  19. atacurile astea is cam aiurea. cred si blogosfera o da in scandalurile de la tv.
    stii, hai sa ma leg de cineva faimos, imi aduce credibilitate. stii cum zic?:P

    beibi, ignore them!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da' nu stiu care-i treaba... eu nu ma iau de nimeni, dar altii se ofilesc imediat daca le zic ceva:-j

      Eu ignor :) Dar nici asa nu-i bine :))

      Ștergere
  20. mmm...imi place paine cu ciocolata! de-o mie de ori mai mult decat galceava :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Felicitari pentru rezultate:) si restanta o iei si pe aia:>
    hmm si nutella aia ar arata mai bine la mine in stomac:-"

    RăspundețiȘtergere
  22. yummi ...yummi...Nutella- preferata mea :x
    Mersi .
    In legatura cu Florea : Acesti tipi ca el nu merita nici macar atentie . I-am citit articolul si m-a deranjat foarte tare ce a scris despre tine si mi-am descarcat toate gandurile intr-un comm in care i-am spus multe lucruri pentru ,,corasonul lui" care putin imi pasa daca il aproba sau nu , dar stiu ca macar il va citi .

    Nu te intrista din cauza lui...Lumea e plina de oameni ca el !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, nu trebuia sa il jignesti, nu e vina lui ca e asa :-??

      Dar multumesc mult>:D<

      Ștergere
    2. Nu l-am jignit , i-am tinut doar o ,,lectie de morala" mai dura , dar fara jigniri !

      Ștergere
    3. aaa:) okei atunci:) Desi ma indoiesc ca o sa invete ceva :-j:D MERSI!

      Ștergere
  23. Lasand la o parte ceea ce zice domnul.... mie mi-ai facut pofta de ceva dulce, chiar daca doar ce am mancat o cutie de Milka Thank You! :P

    RăspundețiȘtergere
  24. Bravo, bune note, stiu ca la final au sa fie 5X10 si un 8. Asa-i? :D

    RăspundețiȘtergere
  25. si pe mine m-a enervat odata, dar cred ca nu mai tine minte :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Nici nu îl ştiam pe don'şor.Oricum, lasă-l în plata Domnului. Când vezi asemenea imagini delicioase nici nu poţi să te mai oftici:D =P~

    RăspundețiȘtergere
  27. week-end placut! la ora asta eu caut nutella prin frigider!! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Mare vorba a spus tatal tau!Mare! :)
    Mai mult nici nu vreau sa comentez caci mi se pare atat de absurda toate povestea incat imi irosesc cuvintele.


    Felicitari pentru rezultate!Bafta la restanta and don`t worry toti am fost in situatia asta si crede-ma ca e buna si asta la ceva :)

    Saru`mana pentru deliciul oferit,ce as mai manca acum o crema din asta!Miam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:D Sper sa fie bine:D:)

      Sa cresti mare:D si eu as manca;)) dar ma abtin:D hehe:D te pup!

      Ștergere
  29. ehh certuri de-astea pe blog, intre bloggeri vezi toata ziua.. dar e normal la o adica, caci si in viata reala ne certam datorita unor opinii diferite, datorita unor greseli comise de celalalt si nerecunoscute, chiar si datorita propriilor noastre greseli.
    mai important este sa iertam si sa trecem mai departe, caci toti putem gresi fata de altul la un moment dat (nimeni nu-i perfect). :)

    in fine ce tot zic eu aici?? NUTELLAA!!!! O_O

    RăspundețiȘtergere
  30. Ba, cine te-a suparat?Zi, ca macel facem. :D

    RăspundețiȘtergere
  31. Dulcele cu care ne-ai servit in final, a reusit sa indulceasca cuvintele de mai sus! :))


    take care :*

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)