Pagini

Fotografie si multe altele cu Digitalxx

Nu cred ca v-am spus dar pe langa blogging, nail art, desen mai am si alte hobby-uri, cum ar fi fotografia. Interesant, nu? Dupa mine fotografia este o arta, si credeti-ma ca am motive intemeiate sa cred asta mai ales cand vad minunatiile fotografilor profesionisti. Dar ca sa fii fotograf profesionist pe langa talent (ai nevoie de talent si pentru asta) ai nevoie si de aparatura de calitate, si uite asa am dat de DigitalXX, un magazin online destinat echipamentelor foto si video dar si altor produse electronice (Apple, Nikon, Sony, Panasonic etc.) oferite la oferta de pret (laptopuri, tablete, telefoane mobile, casti, linii audio etc.) Sa mai mentinoez ca tot aici (pe digitalxx.ro) puteti gasi si oferte avantajoase la echipente foto sau video folosite, verificate de echipa magazinului si oferite la preturi excelente pentru clientii digitalxx?

Sa va arat si poze?
 Sau mai bine va fac cateva recomandari si vedeti singuri?
Pe mine sincer ma tenteaza un Nikon D7000, dar momentan cred ca o sa raman cu tentatia.

Am uitat sa precizez catva detalii legate de garantie:
Transportul se ofera prin curierat rapid (maxim 18-24h) cu posibilitatea de verificare a coletului si plata prin ramburs.

Garantia produselor este de la 1 an la 3 ani pentru produsele noi, si pana la 12 luni pentru produsele second hand!

Va tenteaza si pe voi ceva?

28 de comentarii:

  1. Super!! De cand zic ca incep sa strang bani de aparat 8-|

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai si pe miiine m-a tentat, dar nu as avea rabdare si oricum... am timp sa vad ce o sa fac cu viata :D.
    Eu sper tare, tare sa iti iei si sa te distrezi.
    SI O SA IMI ARATI SI MIE, DA? :D
    Pupiiiiici >:D<
    (pfff... apropo electronice EU trebuie sa imi iau iarasi casti... daca ai stii....)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Mersi Ami:D:) Daca imi cumpar cu siguranta o sa fac poze si o sa le pun pe blog :) dar deocamdata nu cred ca am sanse:)

      In schimb si eu trebuie sa-mi iau casti :) :D

      te puuup!:D

      Ștergere
  3. Tehnologia, altceva decat laptopuri si/sau desktopuri ma depaseste :) a incercat cineva sa-mi explice, dar n-am inteles nimic :D cand vad un obiectiv mare zic: wow ce marfa e, asta doar ca-i mare, ma fascineaza alea de pe stadioane, alea imense :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hehe :) nici eu nu ma pricep foarte bine:D:) dar imi place tehnologia!!!! :)

      Ștergere
  4. Frumos hobby-ul . Am avut si eu o camera foto digitala dar a sfarsit saraca intr-o balta de pe marginea drumului :))

    RăspundețiȘtergere
  5. La o cameră profesională tot visez, dar cum rămâi şi tu cu tentaţia, aşa rămân şi eu cu visul :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Din seria DSLR-urilor, eu personal recomand Canon 60D - 550D - 600D - 7D. Calitatea lentilelor e mult mai buna, zic eu. Fa un compare intre 60D de la canon si nikon D7000.

    Totusi cred ca ideea articolului era alta, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. oohhh.. ce de scule pe acolo =P~ pe toate mi le-aş lua de-aş fi vreo fiică de bogătaş :">

    RăspundețiȘtergere
  8. Un Nikon mi-ar cam face si mie cu ochiul.De mult visez la un aparat foarte bun dar pana la urma ma trezesc si merg mai departe cu aparatelul meu mai simplut,inghit in sec si sper ca macar la 85 de ani sa reusesc sa imi iau unul :))

    RăspundețiȘtergere
  9. uuu, eu am un canon sx 20 is si-s foarte multumita de el :>

    RăspundețiȘtergere
  10. eu n-am avut un buget asa mare :)) mi-am luat acum 2 luni unul la 17 milioane, cu tot cu accesorii :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca s-ar livra si cu fotograf... Mie imi ies prea multe poze neclare!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)