Pagini

Miercurea fara cuvinte- Ice cream

Nu stiu voi, dar eu acum cu caldura asta parca as savura o inghetata!








Yummy!!!
Sper ca nu v-am facut pofta (prea mare).

Continuarea la Carmen.
Happy WW!

Sursa foto

94 de comentarii:

  1. Eu am fost, in martea fara postare, iar in Cismigiu. Daca ati stii cati ghiocei au scos capul in lumina acestui martie!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe bune, ca sa-mi termin bine ziua nu-mi ajunge o inghetata :D

    RăspundețiȘtergere
  3. miaaam, ultima pare suppper

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum parca si eu as savura o inghetata =p~ :x:))

    RăspundețiȘtergere
  5. O provocare pentru papilele gustative! Buuuunnnn!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si asa faci un baiat sa nu mai stea confortabil pe scaun... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmm...foarte multe sortimente aici la tine! mi-e greu sa ma decid!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Caldura? Ma doare gatul de mor... dar arata SUPERB inghetata de capsuni! :D
    ^^ O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ioi bine că nu e un magazin lângă mine :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am rezistat tentatiei.. astept sa se mai incalzeasca putin :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cum sa nu ne faci pofta cu asa pozeee?

    RăspundețiȘtergere
  12. wow! ba mi-ai facut o poftaaaaaa! dar rezist pâna mâine la amiaza! :)) apoi îmi comand cea mai mare portie de înghetata!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu vreau capsuni cu frisca, sau e inghetata de vanilie ? Pina una alta, ma duc dupa iaurt ...

    RăspundețiȘtergere
  14. Despre asta se poate spune
    ...va urma !
    Da știi să faci omului poftă !!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Caldura? Unde? Sincer ador inghetata, dar vremea asta numa la inghetata nu ma duce cu gandul:P

    RăspundețiȘtergere
  16. Si chiar ne-ai facut =p~ ..nu-i corect :\ :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Chiar as manca o inghetata de casa de ciocolata;)) - dar mai la vara asa:D
    Insa din ochi.. m-am bucurat de toate pozele:D
    merci

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi lasa gura apa,iar la ora asta din noapte n-am chef sa ies .Dar miine...

    RăspundețiȘtergere
  19. Inca putin si i se aproapie timpul :>

    RăspundețiȘtergere
  20. Inghetataaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!Azi cumpar una si asta numai din cauza ta!Na ca ti-am zis-o! :)))

    Cat de bine arata inghetatele,colorate si cu tot soiul de aromeeee...Parca le si simt!

    RăspundețiȘtergere
  21. Bună scumpo!
    Wow ce poze superbe!
    Mi-ai făcut poftă de înghețată!
    O zi excelentă îți doresc scumpo!
    Te pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  22. :)) si tu cu dulciurile :P

    RăspundețiȘtergere
  23. brrr...la mine e friggg...ma abtin !

    RăspundețiȘtergere
  24. Si eu as vrea sa mananc inghetata dar stiu ca daca fac asta voi racii deci mai bine nu.

    RăspundețiȘtergere
  25. si eu vreau cura de slabire :| daca mai intru mult pe blogul tau si vad atatea bunatati, naiba mai slabeste :))

    RăspundețiȘtergere
  26. Caldura? :( You crazy? :( uite asa racim...:-<

    RăspundețiȘtergere
  27. Ioi, de mult n-am m-ai mâncat ingheţată la cornet cu moţ...Cred c va fi prima în curând! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. ahhh :X acum vreau si mai mult sa vina vara mai repede :))

    RăspundețiȘtergere
  29. In prima fotografie observ un contrast intre fata si inghetata ;)) .
    Ai reusit sa imi faci pofta de inghetata ...yamiiii...

    RăspundețiȘtergere
  30. sambata e excursie foto cu "orasul". Poate veni oricine. http://www.orasul.ro/excursiifoto/view/podul-calicilor.html

    RăspundețiȘtergere
  31. Arata delicios:D Din pacate zic pas..pana nu-s 30 de grade afara nu bag inghetata ca s-ar putea sa ajung direct la pat cu medicamente :)

    RăspundețiȘtergere
  32. tu fata tuuuu:X
    ce pofta de ice cream mi-ai facut:X
    noroc ca aici la mine in iglu ii plin de inghetata:X

    RăspundețiȘtergere
  33. Moama ce-i aici ! Totusi mie imi plac ...pantalonasii scurti !!!

    RăspundețiȘtergere
  34. Si eu am mancat inghetata de vanilie cu putin gel cu gust de capsuni pe ea la cornet ieri ! Inghetata mea preferata e aia de rom cu stafide marca Haagen Dazs ! Uite un film documentar despre cum se face aceasta inghetata ! http://www.youtube.com/watch?v=10R1QQPgndY&feature=related

    RăspundețiȘtergere
  35. Mamaa..nuu nu,stai linistita cum sa ne faci pofta!:))..Pfoai,nu mai pot de pofta!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)