Pagini

Bloggerii si principiile

Don'soara Ghost Painter mi-a dat o provocare si anume: sa impartasesc cu voi elementele dupa care ma ghidez eu in viata, elemente, ma rog... nu sunt chiar elemente, mai degraba principii, dar nu conteaza, sa incepem:

In primul rand orice ar fi eu spun adevarul, nu mint (ma consider o persoana cinstita), pt. asta stiu ca nu ma agreeaza foarte multe persoane si sincer nu-mi pasa, e problema lor, eu apreciez calitatea, nu cantitatea ca sa zic asa, oamenii de calitate sunt putini si pe cale de disparitie tocmai de aceea prefer sa ii am in preajma cat se poate.http://www.emocutez.com

In al 2-lea rand desi sunt tentata sa etichetez oamenii, atunci cand interactionez nu fac discriminari (in sensul ca nu conteaza daca o persoana are alta orientare sexuala sau nu e imbracat de la "naic" si firme de fite atata timp cat e om, cinste lui!); In viziunea mea toti suntem egali, chiar daca unii au un statut mai ridicat decat altii (chiar si decat mine) asta nu are importanta, ma respecti, te respect, nu ma respecti, nu conteaza cine esti nu te respect... nu meriti!!!http://www.emocutez.com

In al 3-lea rand mi-am creat un obicei, iert, dar nu uit (e urat stiu...) dar sunt unele lucruri peste care nu poti sa treci asa usor... mergi mai departe pt. ca merge si viata, dar ceva se rupe, te schimba si nimic nu mai este la fel oricat ai incerca.http://www.emocutez.com

Of of, randurile astea ...
Un al 4-lea pricipiu ar fi acceptarea oamenilor asa cum sunt (la asta chiar lucrez) pt. ca nimeni nu e perfect, toti avem o "goanga" si imi este foarte, foarte greu sa accept ca unii nu sunt pe aceeasi lungime de unda cu mine (am impresia ca mereu am dreptate... uneori chiar am) .

A 5-a chestie importanta pt. mine este faptul ca mereu incerc sa ma informez inainte sa-mi dau cu parerea despre ceva (ceea ce multi nu fac)... dupa asta ma ghidez: "decat sa fii prost toata viata, mai bine esti prost 5 minute(cat intrebi) si gata!" Nu?http://www.emocutez.com

Si... revenind la randuri...In ultimul rand nu-mi place sa fiu judecata, eu nu judec pe nimeni, nu ma uit in curtea vecinului, nu-mi pasa de capra lui sau daca Vasile isi bate nevasta, nu ma intereseaza pur si simplu (ceea ce ma deranjeaza este ca pe altii ii intereseaza, asta e alta poveste...)

Si cred ca as mai gasi cateva, dar ajunge caci vreau sa aflu si principiile voastre dupa care va traiti voi viata, asa ca va astept cu o postare sau un comentariu (cum doresc inimioarele voastre).http://www.emocutez.com

Iar pentru cei care au avut rabdare sa citeasca kilometrica mea postare si vor sa se relaxeze ascultand o voce superba (o sa-l iau pe tudor sa-mi cante in fiecare seara, mwahahaha) va las aici un link sa va rasfatati si voi putin:
http://soundcloud.com/tudor-info 

73 de comentarii:

  1. Vorba lui Andi Moisescu: "Mã-nclin".

    RăspundețiȘtergere
  2. Buen principiile dupa care te ghidezi! In sensul ca te ajuta sa te inconjori de persoane cu adevarat „de calitate” sa zic asa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un principiu de-al meu, pentru care sunt criticat de unii si apreciat de altii este:
    "Atata timp cat nu ma afecteaza, nu ma intereseaza!"

    Numele meu are trimitere directa catre o postare ce se refera la acest lucru! Ar mai fi si alte principii, dar mai lasam loc si pentru alti bloggeri! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant:) trebuie sa-ti fac o vizita!

      Ștergere
    2. Se spune ca bataia aripilor unui fluture in China poate provoca o tornada in SUA.
      Deci, ce nu te afecteaza?

      Ștergere
  4. nu-i mare lucru a vedea toate laturile lucrurilor si ale conflictelor...
    e mare lucru imposibilitatea de a oferi vreo solutie cat de mica...
    nu-i mare lucru sa te simti fericit,compara-te cu altii...
    e mare lucru suferinta in doze mici...
    nu-i mare lucru destinul...
    e mare lucru ca toti avem acelasi destin final...moartea.
    oamenii nu se schimba cu una cu doua, chiar daca par inteligenti.
    in plus, cele mai bune relatii se leaga pur si simplu de la sine, prin toleranta, incredere, respect si cinste.

    cu totii avem doar iluzia ca ne stabilim idei sau reguli de comportament, in realitate suntem de cele mai multe ori constransi in sabloane. la fel cum de multe ori e doar o parere aceea ca putem trai viata asa cum vrem noi si dupa principiile noastre, pentru ca daca ceva rau nu ni se intampla, atunci ne calca ea insasi in fiece zi ca un gourmet-steamer :))
    ei, te las, sa nu ocup prea mult spatiu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Acel ceva care se rupe e maturizarea sau sufletu` tau care desi i-ai spus sa ierte ii este greu sa i-a comanda(si mie mi se intampla in ultima vreme).

    Principiile mele???wow!Pai o parte din ele sunt ca ale tale.Si eu urasc minciuna;nu imi place sa etichetez persoanele din jurul meu;odata ce nu barfesc/judec pe nimeni,nu inteleg de ce alti ma barfesc pe mine dar lumea e lumea asa ca no comment;mai nou incerc sa zambesc oricati de multi nori sunt pe cer;si un ultim principiu e:te iubesc pt. ca ma iubesti,etc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bune principiile, iar cel cu "iert dar nu uit" cred ca e cel mai valoros...;)

    RăspundețiȘtergere
  7. eu discriminez mai ales daca e tigan X(AARGRGX(X(:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Credcă cel mai bine e în viaţă să nu urmezi niciun model, ci să-ţi urmezi principiile.
    Trebuie să ne tratăm de egal la egal, cum ai zis, şi să nu ne intereseze de capra vecinului.

    RăspundețiȘtergere
  9. A ierta dar nu a uita nu e un lucru urat! :) E oricum ceva ce se intampla fara sa vrei, unele lucruri chiar nu le poti uita desi le-ai iertat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Parca am fi surori:)))) mai ales la partea "iert, dar nu uit"..sunt lucruri pe care nu le am uitat desi au trecut ani si totusi am iertat si promit (inloc de "ma jur") ca m am regasit in ce ai scris tu:)))) ti pup>:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Te cred pe cuvant, ca prea o spui cu foc !!!
    Singura regula este sa nu ai reguli (principii, obiceiuri etc...)
    De exemplu intr-o apa de munte nu putem sa ne impotrivim curentului, in schimb putem sa-l folosim

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-? nu cred ca e chiar asa de bine sa nu ai reguli:) ce mai incalci ?:))

      Ștergere
  12. Te-ai salvat cu frumusetile alea mici plasate bine :D Glumesc... eu nu am nimic cu postarile kilometrice iar principiile tale mi se par rezonabile si ok ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. awwww <3 ador mini-pinguuinii aia :X

    RăspundețiȘtergere
  14. frumoase principii , cu varsta se mai schimba , se mai adauga etc :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu incerc pe cat posibil sa ma conduc dupa principiul:fa ce iti place,si incearca sa nu te lasi influentat de ceilalti.Asa mi se pare cel mai corect :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Ai principii idealiste, cu timpul iti vei schimba optica :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Mă regăsesc cel mai bine în ultimul tău rând. Nici eu nu suport asemenea lucru. Mă scoate din sărite.
    Eventual dacă doreşti să vezi ce şi cum cu viaţa mea, te invit http://xfancy.ro/chestionarul-lui-proust , doar zic :-"

    RăspundețiȘtergere
  18. Si eu merg in general pe ideea asta de nepasare..pentru ca in general toate cunostiintele mele nu au alte subiecte de discutie decat barfa(poate ca si asta spune ceva despre ce prieteni imi fac si eu..) si atunci folosesc faza asta cu "nu ma intereseaza"/"si ce-mi spui mie?" =D

    RăspundețiȘtergere
  19. foarte tare leapsa. si sunt de acord cu principiile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte frumoase raspunsurile . Si in legatura primul punct din articol (cel in partea cu omul si hainele) : Aspectul nu il face pe cineva om ci caracterul !

    Acum sa raspund si eu :
    1. Sunt o persoana sincera. Cateodata stiu ca nu este bine , dar mereu am spus lucrurilor pe nume si nu am tacut cand nu mi-a convenit ceva .
    2.Nu etichetez oamenii si nu am nimic cu nimeni in afara celor cu alte orientari sexuale . Nu am nimic cu ei...dar nu ii vreau in jurul meu...SINCER !
    3.Mereu am puterea de a ierta ! Dar daca cineva abuzeaza de acest ,,drept" nu ii voi mai oferi acest privilegiu.
    4.Acceptarea oamenilor cu defecte si cu calitati.Sa fim seriosi...suntem oameni si toti avem si plusuri si minusuri .
    5.aici am acelasi principiu ca tine ,Lavinia !
    6.Intotdeauna i-am ascultat pe cei din jur si am respectat oamenii care m-au respectat .Cei care nu ma respecta , nu-i respect. Reciproc !
    7.Eu nu cred in cuvantul ,,nu pot" cand se vorbeste de partea spirituala a unui om.Cand cineva spune ,,nu ma pot schimba...pt ca NU POT" - NU il cred ! Sincer ! La alte lucruri cred ,,nu pot" dar aici nu cred . Suntem stapani peste propriile sentimente , trairi , ratiune si gandire...Totul se petrece si se schimba in noi datorita noua.

    In mare marte se pare ca gandim la fel ,Lavinia , pentru ca principiile se aseamana inzbitor . Se vede ca suntem zodia Gemeni :) .

    Mi-a facut placere sa iti citesc articolul , mi-a placut enorm .

    Sa ai o zi minunata in continuare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoase si principiile tale:D:) da, cred ca e din cauza zodiei:) Avem cam aceleasi viziuni asupra vietii:D:) mersi la fel>:D<

      Ștergere
  21. Ai dreptate, oamenii cinstiți se găsesc foarte greu azi. Dacă nu te interesează care e ultima barfă, parcă ești de pe altă planetă! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) sa stii =)) eu mereu ma simt ca si cum as de pe alta planeta =))

      Ștergere
  22. Eu nu am asa multe principii putin, da' bun: fii tu insuti/insati si nu lasa pe nimeni sa'ti schimbe felul de a fii...Asta mi se pare mie cel mai important..si incearca sa treci peste toate cu zambetul pe buze...un zambet doboara sute de vorbe aruncate anapoda spre tine pentru ca pe prost il omori cu indiferenta:d

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu prea poti spune ca ierti odata ce nu uiti ,cine stie ,peste zile/saptamani/luni/ani vei face cuiva un repros legat de respectiva "chestie" pe care ai iertat-o dar nu uitat-o :D just saying :D parerea mea ,in rest cam principiile astea le am si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu mi-am dat seama ca am ajuns la 31 de ani si niciodata nu mi-am pus problema sa-mi elaborez eu niste principii dupa care sa-mi traiesc viata, sau sa ma ghidez in viata. Ma rog, in general eu personal am alergie la filozofie, si chiar in general descurajez cu destula tarie asemenea preocupari dupa varsta de 19- hai, max. 21 de ani incolo, daca cineva nu are chiar de gand sa devina filozof sau profesor de filozofie profesionist autentic, insa in ultima vreme am atata timp liber incat imi e imposibil sa nu incep sa filozofez si eu.

    Desi, principial, sustin politic urmarirea unor virtuti in viata fiecaruia, pe de alta parte recunosc ca pot exista si oameni (chiar daca oi fi doar eu unul ala) care pur si simplu nu au, momentan temporar sau permanent ireversibil, motivatia de a se perfectiona. Adica eu personal zic ca e teoretic etic, (bine), sa iau in consideratie o posibila imbunatatire de functionalitate personala pe diverse domenii, atat personale, (re relatia mea cu mine insumi, re relatia mea cu alte persoane mai apropiate, re relatia mea cu populatia generala din biroul sau cartierul meu), cat si profesionale, (dezvoltare abilitati de leadership, de diplomatie, de flexibilitate, de a fi team-player, etc), dar pe de alta parte nici nu imi impun, mai ales ca am observat ca efectiv nu ma motiveaza absolut nimic ca eu personal sa depun vreun efort in acest sens (ca fara efort nu se poate intampla de la sine). Daca m-o motiva ceva in viitor...ceea ce efectiv ma indoiesc ca va fi prea realist sa se intample, poate ca voi gasi si resursele de energie ca sa imi depasesc indolenta caracteristica mie (ca defect personal principal autentic, remarcat nu numai de mine, dar si de diverse alte persoane chiar impartiale si chiar sincer interesate de imbunatatirea mea functionala).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori am impresia ca filozofezi:D dar daca spui ca nu e asa:D e okei:) cat depre principii, ce pot sa spun:) fiecare isi traieste viata dupa bunul plac:D:)

      Ștergere
    2. Pai tocmai explicasem ca din pacate am atata timp liber total nesanatos de mult incat efectiv nu mai stiu cu ce sa-l mai umplu decat cu lucruri pe care nu le-am mai facut niciodata inainte, asa la nivel de lipsa totala de imaginatie de a face altceva, nu la nivel ca mi-ar produce mie vreun sentiment placut de relaxare.

      Insa, chiar crezi ca ideea asta a fiecaruia de a-si trai viata dupa bunul plac este o filozofie de viata recomandabila in momentul asta la nivel de Internet in lb romana, (unde de obicei pot citi si tineri cu minti mai impresionabile in formare) ?

      Disclaimer: intrebarea din paragraful 2 de mai sus a fost doar o intrebare simpla, nu o critica cu nuanta de cenzura, (nici o declaratie de principii personale), mai ales ca iti recunosc varsta, sexul, si genul, asa ca nu prea imi permit sa fac asa ceva pe blogul tau, cum mi-as permite de ex, in acest moment, pe blogul lui Teo Negura.

      Ștergere
  25. Nu-s rele principiile! :)
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi pare bine ca ai facut provocarea :d PS: Sunt foarte dragute si interesante chestiile alea pe care le pui printre randuri..:)) ouale alea sau ce-o fi ele :))

    RăspundețiȘtergere
  27. vai, trebuie sa stau la coada pt comentariu :))
    imi place cum gnadesti :)
    nu ma gandeam ca gandesti asa sincer asa fiu :)
    si eu am anumite principii, dar nu o sa stau acum sa le insir ca-s multe si nu e timp :D
    aa si imi plac pnguineii:X 8->

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))) aoleu :)) de ce stai la coada? :))))

      pai macar ai avut parte de o surpriza placuta:D:)
      ma bucur ca iti plac.

      Ștergere
  28. eu am rezolvat mai simplu.. am o postare unde adaug fiecare formulare care imi reflecta modul de a gandi/simti/trai :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Ai niste principii destul de solide, asta e bine... :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Uiteee cel mai drăguţ post EVER!!:x

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce aveti contra mea? Ati repetat de atatea ori NIMENI...
    Sunt de acord, dar principiile sunt facute pentru a fi incalcate. Constient sau inconstient. Cateodata ma surprind ca "nefiind eu". Asta ni se intampla tuturor. Ce resort interior (sine, parca asa spunea Freud) ne ataca principiile?

    RăspundețiȘtergere
  32. Nu e urat deloc sa ierti dar sa nu uiti.
    Urat este cand te faci ca uiti si nu ierti.
    :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)