Pagini

Miercurea fara cuvinte- Flori, Martisor, primavara...

 Am admirat mai pe la toata lumea fotografii cu flori, foarte frumoase intr-adevar, asa ca am dat buzna in fotografiile facute candva de tati meu (el iubea florile) si am gasit cateva de ti-e mai mare dragu' sa le privesti... si am realizat o chestie: frumosul este in tot si peste tot, da' noi "batman, batman".

Va las cu pozele caci e miercurea tacuta si deja vorbesc cam mult:









 Un strop de culoare...
Si nu stiu cum e pe la voi, dar pe la mine de 1 martie baietii leaga fetelor snurul acela cu alb si rosu la mana, iar dupa 8 martie (adica pe 9, haha) snurul se leaga de crengile copacilor infloriti pt. belsug si sanatate, hihi. In fiecare an am respectat (si inca o respect) traditia si astazi dupa iarna grea pe care am avut-o am observat ca firul meu de anu' trecut mai este inca in (viata) copac dupa cum veti observa in poza de mai jos:
Voi aveti traditii de Martisor?

Continuarea la Carmen.

HAPPY WW!


"Deschide-ti fereastra sufletului si lasa-te purtat de magia primaverii... 

E timpul sa infloresti si tu, sa te bucuri de caldura soarelui si de mirosul ghioceilor... 
E timpul sa traiesti!"

89 de comentarii:

  1. Aceeasi traditie !
    Am ceva pentru tine...de 1 martie...este pe blogul meu :d

    RăspundețiȘtergere
  2. eu duc dorul sarbatorii Martisorului! aici în Germania acest simbol nu este cunoscut, de aceea ma bucur enorm sa vad postarile voastre.
    Prietenii dragi mi-au trimis pe posta martisoare :)
    Sa ai un 1Martie fericit!

    Florile tale sunt atât de perfecte ca parca miros! Superb. Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te cred, frumos gest! multumesc la fel:D

      Happy WW!:D multumesc mult!

      Ștergere
  3. Ce interesant! Nu ştiam de tradiţia asta. Mai sunt şi alte obiceiuri pentru luna martie? că vreau să aflu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Batman batman :)):)):)) tare :)) si frumoase florile .. imi plac

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte rezistent snurul tau.. arata destul de bine dupa un an :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Toti avem traditii. Eu scot bani de pe card, e traditie :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Macar voi aveti ceva traditii. La noi doar se dau martisoare (daca se mai dau). :D
    Iti urez belsug anul asta.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel si tie Ami!!!

      Te pup!
      E bine ca macar mai primesti martisoare!:D

      Ștergere
  8. De abia am așteptat să îți văd pozele de azi :)
    Sunt frumoase...faină tradiție :)

    RăspundețiȘtergere
  9. trandafirii exprima multe mai ales cand sunt daruiti ..dar regina noptii..omg dabi astept sa vina vara sa ies pe terasa sa ii simt mirosul :X:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna! Si eu am tot flori, insa cu substrat:))
    Florile tale merita admirate.
    Noapte senina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc:D multumesc:D toate florile sunt frumoase si merita admiratie!:D

      Ștergere
  11. Minunat mărțișor ai dat tuturor !
    Ce flori frumoase !
    Eu îți mulțumesc frumos !

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani cu ocazia zilei de 1 martie!
    O primavara mai calduroasa ca ziua de azi
    Foarte frumoase imaginile :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Chiar simt ca vine primavara:x

    RăspundețiȘtergere
  14. si eu duc dorul sarbatorii martisorului! noroc cu prietenii virtuali...postarile lor ma ajuta sa simt aceasta sarbatoare :). o primavara faina iti doresc...

    RăspundețiȘtergere
  15. Un martie superb iti doresc!
    Multumim pt. martisorul in imagini!

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt pentru prima data la tine pe blog! Am citit ceva astazi dar promit c-o sa revin :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Superbe poze ! :X
    Un 1 Martie fericit si ... la cat mai multe martisoare ? ;;)

    ^-^

    RăspundețiȘtergere
  18. Florile sunt chiar frumoase, iar fotografiile foarte reusite:)
    Ma bucur ca macar undeva, sau ca macar cineva inca mai respecta traditiile:) O primavara frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Parcă trăiam mai mult aceste momente când eram mai mic :-<
    Acum s-au dus plăcerile...
    Referitor la poze, într-adevăr frumoase. Şi mie îmi plăcea să le fac fotografii.

    RăspundețiȘtergere
  20. sa ai o primavara frumoasa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  21. Uhh ce frumoase poze!Cat despre traditii..la mine e cea clasica:de 1 martie fetele dau baietilor martisoare,iar de 8 baietii le daruiesc fetelor un cadou:>.

    RăspundețiȘtergere
  22. :)
    Knock... knock!
    Un martisor a fost lasat de primavara... la mine in casuta!

    RăspundețiȘtergere
  23. Waa ce tare.. eu nu am nici o traditie.. dar oricum .. e bine ca inca respecti traditia :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Un gand frumos si un zambet din tot sufletul, un martisor care sa-ti aduca in suflet primavara.

    RăspundețiȘtergere
  25. Sunt nişte poze foarte frumoase. :D

    RăspundețiȘtergere
  26. http://arhetipal.blogspot.com/2012/03/fost-odata-ca-niciodata.html

    RăspundețiȘtergere
  27. draguta traditia.. eu niciodata nu am prea respectat traditiile, pentru ca nu prea se mai tin la noi..
    totusi babele mi le aleg mereu, asa ca a mea e maine :D :P a ta?

    RăspundețiȘtergere
  28. ale tale, ale tale, sunt pe lume florile...:)
    primavara minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  29. 1 şi 8 martie, nu puteau să cadă într-o zi mai bună, ce frumos arată exprimate-n poze, cuvintele nu îşi au locul aici!

    RăspundețiȘtergere
  30. Bună scumpo!
    Sunt superbe florile tale,mulțumesc mult!
    Îți doresc o primăvară minunată și plină
    de surprize plăcute!
    Te îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna:D multumesc ! O primavara frumoasa si tie scumpa doamna!:D hugs:D

      Ștergere
  31. De aceeasi traditie stiu si eu. :) Pe 9 imi voi lega si eu snurul de un copacel! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Super pozele :D , numai bune acum, la inceput de primavara!
    O primavara frumoasa!!!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  33. aici in ardeal e traditia cu babele..
    in rest.. martisoae. nu stiu de altceva :D

    o primavara frumoasa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  34. O primăvară frumoasă!:X:* şi la mulţi ani!

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce poze frumoase facea tatal tau!Superbe flori!

    Si eu respect aceasta traditie dar cu o modificare,atarn martisorul abia la sfarsitul lunii martie pentru ca imi e drag sa il tin la mana cat mai mult timp posibil.

    Te pup si sa ai o primavara pura ca sufletul unei flori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!!!

      Interesant:D:)

      O primavara superba ca tine sa ai si tu:X

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)