Pagini

Adevar...

Astazi o sa sar peste "Miercurea fara cuvinte" pt. ca am ceva de zis (bine... ca eu am mereu ceva de zis, hehe). 

Mi se pare aiurea faptul ca avem dreptul la libera exprimare dar nu putem spune ceea ce gandim... adica nu inteleg, de ce pretindem ca suntem liberi, ca bla bla bla cand noi daca avem o parere proasta despre o anumita persoana in loc sa-i zicem in fata o vorbim pe la spate? Asta inseamna libertate? Sa barfesti?

Daca stau mai bine sa ma gandesc cred ca stiu raspunsul, pt. ca suntem lasi, pt. ca ne e teama de adevar, pt. ca multi nu il accepta si pt. ca oamenii in general nu stiu sa asculte... toti vor sa fie ascultati, vor sa se auda vorbind, le pasa doar de ei si ii folosesc pe altii pt. a-si atinge scopurile, dupa care ii "arunca" ca pe niste carpe...

In fine, daca noi ne temem de adevar cum am putea sa ii spunem cuiva acest adevar in fata? Eee, pai nu, nu putem! Suntem varzaaa! Zau asa! Suntem niste ipocriti! Ah!

Ca tot veni vorba de intrebari, adevar si chestii de genu', ati putea sa-mi spuneti si mie cum scriu? 
De ce va place blogul meu?

PS: Am terminat exameneleee!!! Yuupppi!!!

56 de comentarii:

  1. Hehe, ma bucur ca ai terminat! Sper sa iei note mari!! :D (sau satisfacatoare pentru tine)
    De ce imi place blogul tau? Hm... pentru ca ma regasesc in postarile tale si pentru ca am impresia ca iti pasa de parerile altora (atata timp cat sunt plauzibile si nu vulgare) si pentru ca stii sa iti faci ideile cunoscute intr-un mod placut ^^. Ma simt onorata sa iti citesc blogul hihihi!
    Pupiiiici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaai Ami! ma simt onorata ca imi citesti blogul!!!
      Sper si eu sa iau note bunicele!:D SI multumesc pt. parerea sincera!:D

      te puup!:D

      Ștergere
  2. imi place blogul tau pentru ca mi se pare un blog optimist, care te poate face mereu sa zambesti. printre altele :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hey,chestia legata de a spune cuiva adevarul in fata sau nu depinde si de persoana cu care vorbesti.De exemplu:mie mi s-a intamplat sa ii spun cuiva ca nu ii sta bine machiata asa si s-a suparat...si cu toate astea inca prefer sa spun oameniilor ceea ce cred.Tu???
    La blogul tau imi place ca scri lucruri despre care trecem cu toti si le spui verde in fata.
    Ma bucur ca ai scapat de examene,eu mai am 2:((
    P.S:Sa nu te superi dar ti-am furat poza:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am patit si eu multe faze de genu' si totusi cum ai zis si tu prefer sa spun adevarul in fata pt. ca mi s-a intamplat sa mint o data si altcineva sa ma dea de gol.. mai mare rusinea...

      :D nu ma supar:D succes!:D

      Ștergere
  4. Ai dreptate in general oamenii sunt lasi...cel mai bine este sa-i spui persoanei in cauza in fata cu un ton bineinteles moderat,ca daca ii spui ce ai de spus pe un ton artagos ,nu faci nimic...Blogul este minunat ptr ca ca are ceva special iar tu...esti speciala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa e:) conteaza foarte mult tonul:) multumesc mult, si tu esti speciala!:D

      Ștergere
  5. Cum spune si tatal meu: "In viata intalnim tot felul de oameni." Pana la urma am fost si eu de acord si chiar revoltat, dar nu avem ce face. Astia-s oamenii.
    In privinta blogului tau, de ce te citesc? Pai din moment ce te am in lista blogurilor pe care le vizitez in fiecare zi si le urmaresc cu atentie activitatea lor cat si a cititorilor lor, ce parere ai?:> Acum serios, in cele cateva articole pe care le-am citit la tine nu am gasit pic de suparare:-? Imi place ca mi-ai lasat o parere buna despre tine din prima si m-ai captat ca cititor pentru viitor.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ASa e, eu inca nu ma obisnuiesc cu ideea ca sunt fel si fel de oameni :( dar o s-o fac cu timpul!

      :D Cat despre "citeala" iti pot spune aceleasi lucruri despre tine:D:) mersi!

      Ștergere
  6. Ai mare dreptate.. pacat ca suntem atat de lasi.

    Asa. Ador blogul tau pentru ca fiecare post imi aduce zambetul pe buze. Si tot ce spui aici e legat de realitate. Esti o persoana super-simpatica :)

    RăspundețiȘtergere
  7. despre adevar, despre ceea ce gandim si ceea ce spunem...e o discutie lunga :)
    blogul tau e o sursa de naturalete, un volum de tinerete exersat zi de zi in relatia cu alte trairi. nu pot decat sa te felicit pentru caracterul indraznet si viu al gandurilor tale.
    cu drag,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, o discutie pe care nu as mai termina-o!:))

      Multumesc mult pt. cuvintele frumoase!

      Ștergere
  8. eu nu prea zic lucruri urate decat daca ma enervez rau, pe moment. probabil ca ar trebui sa le spun parerea in fata, dar cand vad, de exemplu, ca se ia cineva de mine ca nu stiu cum arat ma gandesc nu ar fi prea greu as fac si eu la fel dar nu vreau sa ma coborla nivelul asta. asa ca prefer sa mai barfesc din cand in cand ca sa ma eliberez de nervi fara sa ranesc pe nimeni:-??stiu ca nu e frumos dar nu sunt capabila sa tin tot in mine:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Cateodata nu e bine sa spuem ce gangim, alteori nu avem curajul... Asta este! Eu sunt sincer, spun ce gandesc si... am necazuri. Multora nu le place sa le spui adevarul. Dumneavoastra va place sa fiti criticata? Sunt convins ca nu. Nici mie, nici lui, nici ei. Stim cand criticile sunt reale, dar ne incapatanam sa nu recunoastem "decat in fata Marii Adunari Nationale"!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am necazuri cand spun ceea ce gandesc... dar asta este, asa sunt eu!!!
      Nu, nu imi place sa fiu criticata dar eu prefer sa mi se spuna in fata ceea ce se crede despre mine decat sa aud de la altii :)

      Ștergere
  10. Esti tu simpatica si directa ! Nu umbli cu ascunzisuri ...Si nu e putin lucru !

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place blogul tau pentru ca esti optimista .
    Pss:sper sa iei note mari la examene.

    RăspundețiȘtergere
  12. Astia-s oamenii !! Asa suntem toti !! Si nu cred ca ne putem schimba prea curand !!

    Cat despre blog, pai...omule ai niste postari super tari !! Cum sa nu te citeasca lumea ? :*

    RăspundețiȘtergere
  13. pt ca inca nu ai dreptul la exprimare in tara asta oricat ar spune ei ca "da" acest lucru nu exista...

    RăspundețiȘtergere
  14. cine a scris ce e pe poza aia e un om intelept :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur ca ai terminat examenele , sper sa fie toate cu note mari . Barfa sau ironizarea unei alte persoane pare a fi in ziua de azi un criteriu de integrare intr-un grup , sau mai rau , in aceasta lume .
    Este rusinos ceea ce se intampla , dar nu avem ce face , doar putem spera pe viitor la o lume mai buna.Uneori este bine sa spunem lucrurilor pe nume alteori nu , spun acest lucru ca acest fapt alterneaza de situatia in care ne-am bagat singuri , fiindca stim bine un lucru : problemele nu pica din cer , ni le facem noi singuri ! Viata tine un curs foarte lin , noi o tulburam singuri .Sa raspund si la ultima intrebare :
    Imi place mult blogul tau Lavinia , imi place ceea ce gandesti , ceea ce scrii si ce sentimente si stari de spirit descrii in articolele pe care le faci , de aceea iti urmaresc blogul cu placere zi de zi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AI mare dreptate:) viata e simpla, noi o complicam :-j

      Ma bucur ca iti place:D same here 4 you!

      Ștergere
  16. Adevărul doare, de aia. Nu mulţi suportă să îl audă şi mai puţini suportă să îl spună , poate de frică . Adevărul nu a fost niciodată pur adevărat aşa că e o problemă veche. Citesc blogul tău pentru că mă binedispune, pentru că de fiecare dată mă relaxez şi plec cu un zâmbet pe buze. Eşti o persoană specială care ştie să asculte înainte de a vorbi şi poate de aceea mă gândesc la acest blog ca şi cum ar fi o oază de sinceritate într-un deşert de oameni falşi. Mi-aş dori să am mai mult timp să trec pe aici însă m-am certat de mult cu clepsidra aia nenorocită. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuuuumpaaa!>:D< Iti multumesc din suflet pt. cuvintele frumoase!!! Esti o persoana deosebita:D ti-am mai spus, si ti-o mai spun!:D te pup dulce!:D

      Ștergere
  17. Îmi place cum scrii pentru că spui adevărul verde-n faţă.
    Acum despre adevăr, sunt de acord cu ce ai spus. Ne e mult prea frică de noi pentru a spune altora ce simţim, dar şi pentru a fi sineri cu noi înşine, în ceea ce gândim sau în ceea ce simţim.
    *Poţi minţi pe cine vrei, cât vrei, dar niciodată nu te minţi pe tine!*.
    Cred că cel mai impportant e să fii sincer cu tine însuţi, pentru că adevărul vine din interior.

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt uneori in situatia in care tare as vrea sa ii zic cuiva ce gandesc despre el dar problema este ca eu ma simt foarte prost si daca doar supar putin pe cineva, asa ca prefer sa pastrez totul pentru mine si sa ii las sa vada singuri ce ma deranjeaza facand aluzii ascunse.
    Imi place blogul tau pentru ca este original si pentru ca imi place cum scrii si ce scrii :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-? asa mai fac si eu uneori, desi... nu as vrea:)
      Hihi:D multumesc:X

      Ștergere
  19. Ma bucur ca ai terminat ,sper sa iei 10 sau cel putin 9,90 :"> .Sa iei note mari >:D<
    In primul rand mie imi place ce scrii pentru ca:
    -orice spui e adevarat
    -ne recomanzi niste filme ,care pur si simplu le iubesc :x
    Si pentru ca-mi place persoana ta si te citesc ca sa aflu cum este viata ta ,si sentimelete tale :*

    P.S : Poate ne anunti ce note iei la examen ,da :X?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu:)) asta cu notele ce pot sa zic:)) O sa va anunt desi nu sunt satisfacatoare!>:D< Multumesc>:D<

      Esti o scumpa!>:D<

      Ștergere
  20. Decat sa spunem tot ce gandim iar oamenii sa ne urasca mai bine tinem pentru noi unele lucruri.

    RăspundețiȘtergere
  21. De ce-mi place blogul tau? Hm... pai in primul rand arata bine :)). In al doilea rand, rar mai cunosti oameni sinceri :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Hmm...nu îţi citesc blog-ul de foarte mult timp,spre deosebire de alţii,dar cred că dacă nu îmi placea,acum nu aş mai fi aici...
    Ai un blog interesant,cu chestii diverse(scuze cacofonia).Şi un alt motiv,şi cred eu,unul important este faptul că spui ce gândeşti,adică ştii tu...eşti sinceră,modul în care scrii,atât de dezinvolt :)
    Şi aproape uitasem:părerea mea despre postarea iniţială.Ce pot să mai spun.Ăsta e adevărul,ăştia suntem.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult:D si ma bucur ca imi citesti blogul si ca iti place!>:D< te astept cu drag!

      Ștergere
  23. foarte true ce ai scris tu acolo!
    din pacate toti suntem asa la un moment dat..intr-o situatie, sau io mai stiu!
    de felu meu sunt directa, dar mai am momente in care trebuie sa tac! bine, asta nu inseamna ca tre sa ma si prefac, doar sa tac! si si asa se poate numi lasitate..

    eu iti citesc blogul pentru ca esti tu buna, stii tu, curulet, alea-alea! joke:D
    imi place ce citesc pe aici, de aia revin. bine, ai putea sa scrii mai des, gen sa mai uiti putin de miliarde de poze, filme, si sa mai pun si ganduri! desi poate na, ori nu ai timp, ori inspiratie:*
    noi te iertam oricum:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) da:-? aici ai dreptate iubita mea:D cu tacerea:) era o vb: "daca nu poti sa spui ceva dragut... mai bine taci!" :))

      Cat despre bunaciune:)) stii ca te iubesc, da?:D
      O sa incerc sa scriu mai des, n-am avut nici timp, nici inspiratie pana acum:D multumesc ca ma iertati:D>:D<

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)