Pagini

Jocul amintirilor

Cris-Mary a mea se pare ca are chef de joculete asa ca de week-end, hi hi, m-a provocat sa particip si normal ca nu ma pot abtine sa nu ma joc cu ea, apai ati mai vazut voi sa lipseasca miercurea din saptamana?
Asta seara ne jucam "jocul amintirilor si al asocierilor", trebuie sa zic un cuvant si sa va povestesc chestii pe care mi le amintesc legate de acel cuvant.

Asaa, sa incepem.
Cuvant: minge, probabil multi dintre voi nu stiau dar eu cand eram micuta am jucat fotbal, ce-i drept nu va ganditi acum ca am fost in vreo echipa ceva, dar jucam fotbal, tenis, bambilici, "din poarta in poarta" cu varumiu si cu o droaie de baieti in curtea scolii, pe stadion, pe strada, pesssste tot mai bine zis, si n-am sa uit niciodata toate aceste lucruri caci m-am ales cu niste amintiri pe cinste (v-as povestii, dar dureaza, asa ca...).

Cuvant: caiet sau agenda, mai bine zis oracol, acum s-au schimbat vremurile, dar inainte noi aveam oracole prin intermediul carora aflam fel si fel de chestii despre persoana pe care o rugam sa-l completeze, ce amuzant era, ma fastaceam toata cand ajungea pe la vreun baiat. Aaa... sa nu mai spun ca mami m-a invatat sa-mi fac oracol, hehe! (That's why I love her so much!). Deci amintiri si aici.

Cuvant: tatuaje. Ei bine de mica am o chestie cu tatuajele, obisnuiam sa ma mazgalesc cu marker-ul sau pixul, ba chiar imi amintesc ca odata tati mi-a cumparat tus sa ma "tatuez" si ma invata fel si fel de modele, litere si multe alte chestii, meserie neica, meserie, de la el am mostenit talentul la desen, hi hi. (I miss you daddy...)

Mdaaa, si cam atat, acum va invit si pe voi sa va jucati cu noi daca aveti placerea (de fapt va provoc!) hehe. Cine nu doreste sa faca postare e binevenit sa lase cateva cuvinte intr-un comentariu, accept si asa.

Seara faina sa aveti.

60 de comentarii:

  1. Ce frumos era afara.. cu baietii .. cu mingea.. si cand ma uit acum pe geam ... imi piere cheful :))

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa iau si eu aceasta super leapsa si o sa fac un post mai pe seara :).

    RăspundețiȘtergere
  3. Bate palma, si eu ma " tatuam " cand eram mica! Acum vreau un adevarat tatuaj dar sa fie micut si finut. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. BUNICA - chip bland, ochi calzi, degete fine, acoperite de semnele trudei, vorba domoala, rabdatoare, par lung, impletit cu doruri...născuse 14 copii...trecuse prin război...avea o pensie de la c.a.p de 100 de lei (vechi), dar care nu trăda nicicum jurământul făcut pe viaţă cu fertilitatea pământului, îndura povara greutăţilor cu seninatate indoită de milinţă, sperând că măcar copiilor ei le va fi bine mai tarziu...şi le-a fost...le-au fost vietile lecţii grele de supravieţuire...

    RăspundețiȘtergere
  5. ai jucat fotbal :))pe ce post ? FUNDas =))sau mijlocas?

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu obisnuiam sa fac oracole... ce distractiv mai era..:-j :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Amintiri din copilarie :d ; foarte frumos .
    Daca te-au pasionat tatuajele , ti-ai facut vre-un tatuaj ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc ca ai preluat leapsa draga mea:D Frumoase amintiri :d Si eu bateam mingea pe maidan cu baietii, la noi poarta era bara pe care bateam covoarele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu placere:D multumesc ca mi-ai dat-o!:D :)) ;)) stiuuu!:)) se mai intampla si la noi =))

      Ștergere
  9. Hey! Pot sa spun ca iti ador parintii! Oracole completam si eu, iar mingea imi aminteste de dureri in cap si de pisica mea care fugea dupa ea ca nebuna cand era mica :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ne place blog-ul dvs. este minunat si va fi mereu aici, citind toate stirile.
    Pupici Glorinha.
    Vă dorim un week-end minunat.
    http://sbrincos.blogspot.com
    Brazil

    RăspundețiȘtergere
  11. vb aia :))tot ce prindeai cioaca tare in fata=))

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma sperii! Cam multe schimbari de decor. Sigur am intrat pe acelasi blog?

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) la fotbal eram prima. jcam tenis de picior, patratica...
    si oaracol am avut, pe care il ascundeam sa nu-l gaseasca mama, ca tare isi mai baga nasul :P
    in ceea ce priveste tatuajele, m-am prostit la batranete :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Hihiii voi va faceati oracolele? Noi le cumparam. Inca am oracolul roz cu zane de la nasa mea (e in germana ^^). O Doamne ce mai radem eu cu o prietena cand ne citim vechile oracole (din clasa a3a ^^). Si oricum cine nu isi face "tatuaje" pe mana?
    Si daaa :))) asa era reclama la Milka, si cum se dadeau marmotele alea pe celofan ca pe sanie =))))).
    Misto ca jucai fotbal, mie mereu mi-a fost frica de minji :">.
    Ti pup si eu >:D<.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))da, noi ne faceam :D:)) :D hehehehehe si eu ma mai amuz din cand in cand :)
      Da, reclama aiaa :)))

      Daa' si ce ma mai jucam =))
      pupici:D

      Ștergere
  15. Până una-alta, amintirile sunt frumoase... Cine n-are măcar câteva amintiri, acolo, mai frumoase din copilărie!? :)
    O seară excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  16. Și eu aveam oracol , încă îl mai am :)) și aveam o întrebare ( ca în orice oracol era întrebarea captivantă :D)”Pe cine placi?” Și cred ca majoritatea raspunsurilor erau : Secret .:))

    Cute noul skin pt blog :* pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  17. am jucat si eu odata fotbal cu o minge de volei, intre fete, nu a fost tocmai fotbal, dar a fost frumos.

    RăspundețiȘtergere
  18. La tatuaje ma asteptam sa vb despre abtibildurile de la gume :))

    RăspundețiȘtergere
  19. M-am linistit! Am inceput sa pun iar poze pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ador leapşa asta. De-abia aştept să prin puţin timp s-o scriu şi eu :o3

    RăspundețiȘtergere
  21. Heeeei, oracole :)) Vai, prin clasa a 5-a, cam asa, erau foarte foarte foarte multe oracole care se plimbau prin clasa. Si ce amintiri dragute. Ba chiar de curand am gasit unul al meu mai vechi si l-am recitit. Yummy!
    Si ami e si afza cu tatuajele... cum ma pixuleam peste tot... si acum cand ma plictisesc o mai fac :)) Draguta leapsa, o voi prelua si eu zilele astea :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)