Pagini

Life in Pictures - Ceva mai "deosebit".

Ce facea C.L.M. aseara? Ei bine o apucasera gandurile in legatura cu corazonu', si ce i-a trecut ei prin cap?
Heh, va spun eu ce:
I-auziti voi acilea, am realizat ca mi corazon e ca un castel (si acum parca vad ca faceti o moaca din aia, wtf?) ei da, aveti rabdare; chiar asa ca un castel, sa va spun si de ce (in caz ca nu v-ati prins); de obicei castelele sunt inconjurate de ziduri si pline de soldati care ajuta la apararea acestora, cam asa e si cu inima mea, dupa ce am fost dezamagita de cateva ori, inima mea a luat rolul unui castel, adica si ea este inconjurata de ziduri si ii are ca paznici pe soldatei... si nimeni nu reuseste sa treaca dincolo de poarta (ce sa mai zic de usa), mai ales daca incearca cu forta...

In fine... nu stiu daca intelegeti ceva, dar v-am facut si un desen care imi exprima gandurile destul de bine. (dupa parerea mea).
(click pe poza pt. marire)

Sincer nu stiu rostul postarii pt. ca de obicei nu fac postari de genu', dar ceea ce vreau sa transmit e faptul ca uneori nu putem forta lucrurile oricat de tare ne-am dori si ca poate alteori e de ajuns un simplu "cioc, cioc!" si usa se va deschide...

Acum... sunt curioasa, inimile voastre cum sunt?

Cam asta v-am pregatit eu pt. azi la "Life in Pictures" despre care gasiti mai multe la Costin.

PS: Se vede ca mi-am pierdut indemanare la desen, insa nu si talentul, hi hi.

Deci nu intrebati ce e cu postarea pt. ca nu stiu nici eu! Ha ha ha ha ha!

69 de comentarii:

  1. cat de dragut e desenul!

    habar n-am cu ce seamana inima mea... e doar o inima, din carne, nu? sufletul e altceva. in fine, nu m-am gandit niciodata la asta da ro voi face si-ti voi spune raspunsul :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pai na :)) la suflet, inima ceva pe acolo ma refeream :)) habar nu am=))

      Ștergere
  2. Frumos desen, asa in tema pentru valentine's day :> Inima mea ee...hmm greu de zis.. Dar hai sa zicem ca se ajunge mai greu spre ea! Ia mai mult timp :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Da-i foarte simplu: te-ai îndrăgostit şi nu-ţi vine să crezi. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)) hai ca ma enervezi =)) daca m-as fi indragostit as fi stiut cu siguranta!:))

      Ștergere
    2. Am spus eu că nu ştii?
      Am spus că nu-ţi vine să crezi. :DDDDD :PPPP :)))

      Ștergere
  4. Ffff interesanta postarea...esti sufletista tare,corason...:X:Xpup!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Taman acum, cand se apropie sf Valentin si Dragobetele? M-am intalnit cu o veche cunostiinta. Ea nu e hipertensiva, dar tot are probleme. Se plangea de cord. I-am spus sa nu se sperie. Vin zilele revigorarii (Sf. Valentin si Dragobete). Eu sunt si hipertensiv, dar nu ma sperii. Asadar, renuntati la gandurile negre.

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumos desenul :)
    sa ai o duminica buna :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Inima mea se poate deschide usa cred:))
    Ai primit un premiul de la mine pe blogul De vorba cu viata.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce desen dragut dragut dragut!
    Siii ca sa-ti raspund la intrebare... zidurile din inima mea au fost atacate si nitel distruse asa ca incerc ca acopar urgent gaurile pana nu patrunde careva in inimioara :))
    Inimile sunt la naibii de ciudate. Ce vei face cand castelul tau se va plictisii si va dorii sa paraseasca tinutul fericit si sigur? :-s

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca o sa se plictiseasca:)) :-?

      Cat despre inimioara ta:D asa sa faci!:D

      Ștergere
  9. desenul este adorabil...iar mesajul sper ca a ajuns la urechile cui trebuie :)
    parca simt eu cum pluteste prin aer o dezamagire recenta:)
    stii...despre casatorie sau relatii serioase se spune ca sunt ca o cetate...cei care sunt afara vor sa intre,cei din cetate vor sa iasa...eu cred ca pe rand si de-a lungul timpului suntem si in cetate si in afara ei...
    uneori e bine sa mai lasi din cand in cand podul lasat :)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumsc mult, a ajuns mesajul:) acum depinde de interpretare:))

      Si nu... nu este vorba despre vreo dezamagire pur si simplu mi-a trecut prin cap chestia asta si am simtit nevoia sa o impartasesc:)

      Frumos spui despre casatorii :)
      Cat despre pod:) asa e:) dar depinde si pt. cine il lasi:D
      >:D<

      Ștergere
  10. Nu ti-ai pierdut deloc indemanarea la desen , imi place foarte mult desenul facut de tine...
    Imi pare rau sa aud ca ai avut parte de dezamagiri , sper ca aceste lucruri sa nu se repete .
    Iti doresc numai bine si o seara placuta in continuare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, toti avem viorel:) fie ca vrem, fie ca nu:)

      Multumesc la fel:)

      Ștergere
  11. Mai sunt şi zile de-astea... de nu-ţi mai arde de nimic şi ţi se umple capul de întrebări. Totuşi, de corazon trebuie să ai grijă, că n-ai decât unul. Poate că nu e rău dacă e puţin mai... apărat... :D
    Fii sigură că va veni şi monetul "acela". :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa inteleg ca cineva care vrea sa ajunga la inima ta trebuie sa se lupte cu toti "omultetii" aia? :P

    sa ai o duminica frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos spus :). Nu esti singura careia ii e teama sa piarda batalia si sa se predea. Poate si tu si vreun el simtiti la fel .Intr-o zi vei afla .Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. frumos frumos frumos!!! o seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  15. uite la asta nu m-am gandit! :) cred ca e mare, rosie si deschisa pe toata lumea:). seara faina ...

    RăspundețiȘtergere
  16. Comparatia dintre inima ta si un castel este una foarte reusita.Nu te cunosc dar din cate am observat din postarile tale,ai un suflet bun,esti sensibila,esti deschisa spre nou dar viata te-a invatat sa fi mai reticenta,mai precauta si uite asa au aparut zidurile,soldateii si chiar ghimpii care inconjoara castelul...Te aperi ca sa nu fi ranita si este si normal ca s-a intamplat asa dar nu este deloc bine...iti spun din punctul meu de vedere caci si eu mi-am pus un scut si nu mais utn cum eram eu odata.
    Inseamna ca si inima mea tot precum un castel este...din pacate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare foarte rau pt tine... si sa stii ca ma cunosti mai mult decat cei pe care ii vad aproape in fiecare zi!

      Esti o persoana extraordinara, multumesc!

      Ștergere
    2. Extraordinara as fi putut sa fiu dar am ratat sansa.Poate apare alta...

      Te pup si nu uita ca pentru orice usa inchisa exista o cheie si la momentul potrivit,persoana potrivita o va gasi si va intra in camera aceea ascunsa.

      Ștergere
    3. Of, esti extraordinara crede-ma!!!!>:D< N-o sa uit! Multumesc mult~!>:D<

      Ștergere
  17. ai talent:Xun inceput de saptamana frumos iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  18. Hmm, bine că e şi aşa înconjurată de ziduri şi crocodili. Dacă ai suferit, înseamnă că exişti, ştiu că sună dur. Dar sper că va apărea Făt-Frumoa care va trece prin apă şi prin foc ca să-ţi cucerească inima! :)
    O săptămână minunată îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suna dur pt. ca realitatea e dura>:D< Multumesc>:D< asemenea si tie>:D<

      Ștergere
  19. Bună scumpo!
    Ai grijă de inimioara ta!
    O săptămână plină de bucuri îți doresc!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu cred că am mai multe ziduri! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce draguta e poza.:X
    Inima mea e ca un hotel...vorba cantecului:P

    RăspundețiȘtergere
  22. Prea frumos! Minunat draga mea ! Sa ai o saptaman frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  23. Defapt, te inteleg perfect :x. Din pacate inima mea nu are soldatei, si nici nu prea-mi "permit" un zid de aparare prea bun...

    RăspundețiȘtergere
  24. Desenul este frumos...am incercat sa las un comentariu la tine pe facebook,dar se pare ca nu am reusit,mi-a placut machiajul ptr ca folosesc si eu acest stil.

    RăspundețiȘtergere
  25. ...în fortăreața inimii !

    RăspundețiȘtergere
  26. sa inteleg ca tu esti "castelul" ala din poza si barcile cu soldatii iti apara inima ?:) :> .. :*:*

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce desen interesant si cat de greu...

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)