Pagini

"Ciocniri" cu... fel si fel de oameni.

Ce se intampla atunci cand tehnologia (telefoane/internet) ajunge pe mana prostilor? Va spun eu ce: dezastru' intergalactic si finish de mapamond! Aia se intampla!

Ei bine, eu nu inteleg acele persoane care "fura" de la altcineva numarul tau de telefon, te suna cu privat si nu vorbeste, wtf? Si culmea cand incerci sa suni inapoi nu primesti raspuns, dar primesti un mesaj cu injuraturi... Ha? Atunci de ce mai suna? Care e faza? Aaa, poate am voce sexi si vor sa ma auda injurand, heh, cum de nu mi-am dat seama pana acum? Sau... sau... mai sunt din aia care te suna si te invita la suc, dar nici macar nu au habar cine esti sau cum arati, iti stiu doar numarul si numele de pe la vreun dobitoc care n-are ce face si... cam atat; deci cum poti sa faci asa ceva? Cat de prost poti sa fii? 

Sa mai spun de mess? Mai bine zis de prostii care te baga in lista, intra pe tine, apoi iti pun marea intrebare: "cine esti?" si tu intrebi: "cine esti tu, ca tu m-ai bagat in lista?", si primesti ca raspuns: "pai nu stiu nici eu", c'mooon, ce e asta? Prostie... asta e! Altceva nu are ce sa fie... Am crezut ca am mai evoluat, dar nuuu, pe unii inca nu ii duce mintea sa poarte o conversatie cat de cat decenta. In fine, sa nu fiu rautacioasa, fiecare se descurca cum poate, nu?

81 de comentarii:

  1. Eu nu suport glumele astea la telefon.E culmea! Si cu cei de pe mess, am avut si eu de aface cu unul o data :-j.Stiu ca exista foarte multa prostie in lume.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte adevarat.
    Chiar imi place postarea asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Monica , daca ai probleme cu cei care te suna cu numar privat stiu eu o solutie . Este un serviciu online GRATUIT oferit de cei de la ROMTELECOM si este destinat clientilor de telefonie mobila (indiferent de retea :orange , vodafone sau cosmote) pentru a afla cine te suna cu numar privat.Adica iti faci un cont care este moca , apoi ei iti vor da un ,,cod" pe care il bagi pe telefon si apoi vezi cine te suna cu numar privat.Eu folosesc serviciul de 12 luni si sunt foarte multumit . Daca vrei mai multe detalii...spune-mi ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-auzi, nu stiam!!!Multumesc pt. informatie o sa am in vedere chestia asta de acum incolo!!!

      Ștergere
  4. deasta nu prea raspund eu la nr necunoscute si nici nu dau accept e mess >:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Offff, dacă ar durea prostia ştii ce s-ar întâmpla, păcat că nu doare, aşa ai auzi ceva, ţipete :)) Cât despre mess, toţi ne confruntăm cu situaţii d-astea. Bee happy, s'il te plaît :) :D

    RăspundețiȘtergere
  6. asa is handicapati cu telu .. si mie mia cerut unu nr la o fata o sunat-o defata cu mn .. da pl .. nu o vb cu ea :)) bou

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai dreptate ,fiecare se descurca cum poate...dar parca nici chiar asa! Cu telefonul si cu messul iti stica toata ziua...cred ca nu au ce face.

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiu cum e, si eu primesc tot felul de apeluri si mesaje pe mess dar asta e...sunt tot felul de persoane in lumea asta..

    RăspundețiȘtergere
  9. Asta se intampla cand iti activezi la cartela extraoptiunea, desi nu ai prieteni :)

    Ce sa faci cu restul de 2999 de minute in retea?

    RăspundețiȘtergere
  10. Chiar ieri se plangea cineva de faptul ca doua zile la randul a fost sunat cu nr.ascuns de o persoana ce nici macar nu vroia sa discute! :) Nu inteleg ce e este atat de amuzant in asta? Sunt chestii puerile si prostesti.
    Eu daca mi-s sunata cu nr.si se insista, sunt frumos la Orange si blocheaza respectivul numar, am facut asta de cateva ori si de mi se mai intampla voi repeta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Tehnologia nu e pentru toată lumea, însă dacă spun asta fac discriminare. Nu ştiu dacă mă înţelege cineva, însă tehnologia de cele mai multe ori ne transformă în versiuni mai negative ale noastre.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inteleg ce vrei sa spui :-? si sa stii ca nu faci nicio discriminare:)

      Ștergere
  12. :))
    primise si nevasta-mea niste telefoane d-astea
    de la un muie de copil care avea cartela cosmote si suna asa ampulea.
    cand am auzit-o pe nevasta-mea ca se incrunta, i-am luat eu telefonul.
    sa nu ma prinzi la telefon cand sunt nervos.
    sau nici macar nervos.
    sa nu ma prinzi la telefeon in orice fel.
    l-am spurcat p-ala de cred casi nota injuraturile noi auzite, ca prea tacea.
    apoi a doua zi am facut plangere la cosmote, ca am fost ameninta de cineva cu numar ascuns.
    daca ziceam ca na, a fost asa o farsa ziceau ca nu poa sa-i faca nimic, ca-i apare numarul ascuns.
    dar daca am zis ca m-a amenintat si mi-e frica pt sanatatea mea sia familiei, imediat au scuipat numarul. nu mie, ci la politie.
    mai departe nush ce s-a intamplat.
    numa ca ala n-a mai sunat in veci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahaaaaahahahaha, o sa te sun si eu si o sa-mi iau caiet si pix sa notez injuraturile =)))

      Ștergere
    2. am niste injuraturi d-ale noastre oltenesti.
      se sperie si ucrainienii de ele...
      daramite un boland din bucale...
      zici ca te-a lovit trenul.
      tiganii fug, babele sucombeaza prin deces, parul pica, ciorapii se-nfioara si fug cu Vantu...

      Ștergere
    3. =)) daca-s oltenesti e clar:)) pe "pacatosi" nu-i mai spala nici dunarea :))

      Ștergere
  13. tu ca tu dar eu si gagicamea am fsot sunati de o fata..care stia tot ce fac , cand ma duc la paine,antrenament cand vin acasa cand ma culc ce ma joc , si ea la fel si culmea ea era plecata in cantonament si nu cred ca se ducea dupa ea =))si tot la fel :|stia tot ce face cand termian cand incepe cand se culca , cand au voie afara:|ajunsesem la un momendat sa ma uit in spate sa vad daca sunt ceva persoane care se tin dupa mine....si asta sa intamplat luna trecuta:|

    RăspundețiȘtergere
  14. P.S: nu ar legatura cu postarea asta ci cu cea anterioara..te=-ai suparat pe mn din alt motiv?care e ala...si nu cred ca ai fi castigat crede-ma :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba da, as fi castigat:P eu pot castiga orice :P motivul? acum nu mai conteaza;)

      Ștergere
    2. ba nu ai fi castigat ;)stiu mai bn crede-ma :)))erau pe locu 3 sau 2 daca nu ma insel

      Ștergere
    3. :)) nu cred ca pot sa te cred ;))

      Ștergere
    4. si pe langa asta, n-am chef sa ma contrazic cu tine ;)) ramai pe ideea ta si gata;)

      Ștergere
    5. "se la vi pusicheat"

      Ștergere
  15. hahahaha :)))) daca-ti zic ca aveam un nr. care ma suna incotinuu cam timp de juma de an!!!! si inchideam, el tot ma suna, zicea ca ma iubeste and shit like this. ca ma stie, m-a vazut, dar eu nu l-am vazut pe el si tot felu` de povesti. :)))))

    RăspundețiȘtergere
  16. pe mami a sunat-o unu intr-o noaptea si i-a zia c ao asteapta in gara la brasov =))

    RăspundețiȘtergere
  17. Urasc cand ma suna si fac chestii de genu :-@. Recunosc si eu sun,dar cunosc persoanele si stiu si sa fac glume si la sfarsit le zic cine sunt ..doar de distractie .Se mai gasesc unii "smecheri"care te suna sa isi bata joc :-j.Ce oamenii :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu sun, dar tot pe cine cunosc :)) desi nu spun cine sunt isi dau ei seama =)):D

      Ștergere
  18. Concluzie? Tehnologia tâmpeşte oamenii :)) (pe unii dintre ei.)

    RăspundețiȘtergere
  19. nu trebuie sa te superi...sunt baieti ...majoritatea :)))

    RăspundețiȘtergere
  20. Şi eu mă mir când dau de asemenea oameni... Mai bine nu.

    RăspundețiȘtergere
  21. Te suna ca sa se amuze..of,la naibba cat de funny:|

    RăspundețiȘtergere
  22. Cata dreptate in postarea ta. :)) multora dintre noi ni s-a intamplat "chestii" dnisastea.Odata pe mine ma tot suna una crezand ca sunt amanta prietenului ei :| doamne ce lume nebuna =)) ,cel care i-a dat nr a ia zis cifrele si fix numarul meu era :| abea am putut scapat de ea in cele din urma.SI de mess nici numai zic :| sa isi gaseasca si ei o ocupatie sa numai deranjeze ,dar cat am incerca noi ,pe uni chiar nu ii mai poti schimba. :| Mi-a placut mult postarea. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  23. O DOAMNE... ma tot suna cineva cu numar ascuns si culmea ca stiam care e numarul (poveste mai lunga... i-a fost furat unui coleg telefonul)... dar nu stiam CINE era persoana. Am sunat acea persoana si... "numar nealocat". Dupa aia continua sa ma sune cu numarul normal... si... si am raspuns nu am zis nimica si nici ala nu zicea nimica. o.o
    Acum si eu ma simt ca o maimuta ca nu am zis nimic :))).

    RăspundețiȘtergere
  24. traim intr-o lume ciudata...iar evolutia nu-i chiar la indemana oricui!

    RăspundețiȘtergere
  25. Hah, crash landed here a minute ago! CLM, noi parca am fost in "competitie" directa pentru un domeniu, din fericire au fost doua :) Oricum, daca stiam ca ajunge pe un blog atat de simpatic, renuntam in favoarea ta. Foarte roz si uman, o antiteza totala fata de paginile mele reci si inerte.

    Cute and fuzzy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello :> Ce dragut esti tu, sincer nici nu stiam care imi sunt "rivalii" :)) Iti multumesc pt. aprecieri : si pt. vizita! >:D<

      O zi faina sa ai!:D

      Ștergere
  26. :))...Da.. pai sa-ti zic eu! NU AU O VIATA :))....

    RăspundețiȘtergere
  27. prea complicata lumea asta virtuala pentru voi.. :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Cine are voce sexy până la urmă?

    RăspundețiȘtergere
  29. Mi se intampla si mie ca barbat. Odata am primit 20 de beep-uri intro seara.:))

    RăspundețiȘtergere
  30. Faze din astea aiurea am avut si eu dar am trecut repejor peste ele pentru ca am realizat ca nu merita nici macar minimul de efort spre a ma enerva.Erau numai dobitoci plictisiti sau obsedati care nu aveau ce face,le lipsea o prezenta feminina si nu numai...cred ca si cate un neuron ceva pe acolo...

    RăspundețiȘtergere
  31. Un singur lucru imi vine im minte cand citesc cele scrise: ca acesti oameni isi explica faptele prin lipsa de "nebagare in seama". Sunt exclusi dintr-un grup de prieteni dar incearca sa-si cereze un altul prin astfel de metode: achizitionare de id-uri, nr. de telefon, etc.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)