Pagini

Movie Time! - The Iron Lady

Se pare ca nu sunt singura care recomanda filme bune, Iulia Kelt a facut zilele trecute o postare in care a prezentat un film, acum ce-i drept nu e genul filmelor pe care vi le recomand eu (adica comedii, drame, bla bla, stiti voi) dar e un film bun, The Iron Lady. Actrita principala este Meryl Streep, care nu mai are nevoie de prezentari pt. ca presupun ca toata lumea a auzit de ea (in caz ca n-ati auzit, sa va fie rusine!!!) care o interpreteaza pe Margaret Thatcher fostul prim-ministru al Regatului Unit (aruncati un ochi pe wikipedia daca nu stiti cine e). Cum spune si Iulia este un film biografic, dar pe mine m-a lasat fara cuvinte...

In film sunt si cateva replici care mi-au deschis ochii sa zic asa si va astept cu o parere despre ele:
"Ai grija la gandurile tale, pentru ca ele devin cuvintele tale. Ai grija la cuvintele tale, pentru ca ele devin actiunile tale. Ai grija la actiunile tale, pentru ca ele devin obiceiuri. Ai grija la obiceiurile tale, pentru ca ele devin caracterul tau. Si ai grija la caracterul tau, pentru ca el devine destinul tau. Ceea ce credem, devenim."

Uimitor, dar adevarat, nu?

Aici aveti un trailer:

Pe langa parerea despre replici va astept si cu o parere despre film (asta daca l-ati vazut).

Va tuc!


63 de comentarii:

  1. La filmul asta chiar vreau sa ma uit! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu pare genul meu de film, dar m-ai facut nu curioasa ci interesata de mesajul lui, asa ca, cred ca am sa ma uit la el.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate pui şi tu vreun film pe care să-l fi văzut şi eu. Asta dacă ai răbdare să cauţi pe la arhiva antică de filme. :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. N'am avut ocazia sa il vizionez.. dar :) poate o sa ma uit la el .. chiar daca nu prea ma omor eu cu filme de genul asta :P :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare rau, mosul e cam chior, deci nu se uita la filme! Da, replica este o prelungire la "fii atent ce iti doresti, s-ar putea implini". In rest, intotdeauna imi face placere sa va vizitez blogul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa ceva:) Multumesc pentru vizita!>:D< imi face placere sa va am ca vizitator!

      Ștergere
  6. Forate adevarate replicile!
    M-am convins ca e un film genial.

    RăspundețiȘtergere
  7. Atunci sa-mi fie rusine :)) ca n-am auzit de aceasta actrita .Nu am vazut filmul , dar replica din film pe care ai atasat-o articolului m-a facut nerabdator sa vad filmul si deja l-am downloatat sa il vad .

    Ms pt recomandare ...mi-au placut toate filmele recomandate de tine !

    RăspundețiȘtergere
  8. acele cuvinte ii apartin lui Mahatma Gandhi si cuprind un adevar simplu pe care,chiar ne fiind orbi...tot nu il vedem...

    RăspundețiȘtergere
  9. pare interesant :)
    dar mnah sa il mai poti gasi online..

    p.s. OMG! ti-ai schimbat domeniul, siteul, designul, tot! nici nu am stiut :))
    super tare! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. :D :) ow:) cred ca e primul film care ti-a placut de la mine de aici:>

      Ștergere
  11. parca mi-ai facut pofta, desi biografia nu-i chiar pe gustul meu.
    am observat ca in ultimul timp am inceput sa las balta comediile, si sa ma axez pe filmele psihologice!:D ori crime, alea alea!:D
    poate ma uit la film azi, si revin cu o parere:*

    RăspundețiȘtergere
  12. O Doamne mereu am adorat-o pe Meryl Streep. Mama m-a crescut cu ea =)). (mama fiind obsedata de "The Devil wears Prada")
    Saaaau Julie si Julia, ma rog nu mai enumar ca sigur le stii! E GENIALA!

    RăspundețiȘtergere
  13. au mai fost dar nu mai tin minte ;))

    RăspundețiȘtergere
  14. L-am vazut,l-am vazut,l-am vazuuut!!!E GENIAL!MERITA VIZIONAT!Cred ca ar trebui sa ma mai uit odata..:>

    RăspundețiȘtergere
  15. Chiar aveam in plan sa il vad. M-ai facut curioasa acum si nu mai am rabdare as vrea sa vad Sherlock Holmes 2, dar cred ca trec direct la The iron lady, este genul meu :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  16. Ah, ce dor imi era sa vad un film bun! :) Sa vad daca il pot gasi online...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D:> cred ca este:) daca nu, imi spui mie si iti dau torrentu' :D

      Ștergere
  17. Chiar vreau sa vad filmul asta ! :-?
    Multumesc iarasi >:D<
    O duminica frumoasa iti doresc :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Extraordinar film! L-am vazut o data, mai demult, dar pe bucatele. Abea astept sa-l vad in intregime.

    RăspundețiȘtergere
  19. citatul e extrem de adevarat

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu l-am vazut insa e pe lista :D
    Citatul il stiam de mai demult, acum stiu si de unde e :)) Oricum, e foarte adevarat!

    RăspundețiȘtergere
  21. cred ca am sa ma uit si eu a film :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Imi place mult replica... aceea. Deci banuiesc ca si filmul trebuie sa fie bun.
    Deci daca ceea ce gandim devenim, daca ne gandim la unicorni... devenim unicorni sau doar nebuni? Si daca ma gandesc ca vreau sa fiu super-erou... As putea devenii super erou :-? abstract :-?
    M-ai facut curioasa, banuiesc ca o sa urmaresc si eu filmul chiar daca nu ma prea dau in vant dupa acest gen de filme... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) nu iubita face referire la faptul ca noi ne putem controla destinul :) gen chestia aia "cum iti asterni ,asa dormi" ;)) totusi daca vrei sa devii unicorn :)) poti incerca sa te gandesti si vezi ce-ti iese =))

      Ștergere
  23. trebuie sa-l vad neaparat! azi am vazut "War Horse"... bunicel! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Iti recomand si eu un film bun
    The Countess:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Adevarata replica pe care ai prins-o din film!
    Ia sa-l iau sa ma uit si eu la fel :-?.

    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  26. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)