Pagini

Casa noua

Dupa cum observati am castigat domeniul la concursul organizat de Porcu, hi hi. (Me HAPPYYYY!)
Vreau sa le multumesc tuturor pt. sustinere si mai ales Porcului pt. organizarea concursului, nu stiu ce m-as face fara voi, huh!

Asaaaa... de azi inainte blogutul meu va avea adresa:
www.clmblog.info
Iar pe cei care ma au in blogroll ii rog frumos cu pupici dulci sa modifice.

Va tuc si va las acum ca ma pun sa invat caci vineri am examen.

PS: Am pierdut listele de bloguri, daca nu va gasiti va rog sa va lasati link-ul in comentariu. Mersi pt. intelegere.

81 de comentarii:

  1. bravo beibi meu:X:X
    spor la invatat!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Succes la examen! Parca arata mai bine blog-ul acum cu un domeniu :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) te felicit. Mi-a placut articolul tau cu porcu :p
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasa si primitoare casa ta noua! mult succes la examene! iti tin pumnii :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Super :x:X:X:X:X .Meriti >:D<.
    Indiferent unde ai fi ,eu te voi urmari !:*
    Succes pentru vineri :x Fa-i praf b-),10 o sa iei :x

    RăspundețiȘtergere
  6. Tocana pedelista cu ciolan à la Base

    Ingrediente:
    Un popor mare, necopt, fara miez;
    Mult ciolan;
    ... Trei patru partide mari si cateva mai mici de diverse culori;
    O blonda de Plescoi;
    Un varf de boc;
    O legatura mare de servicii secrete cu urechi fine;
    O curte constitutionala moale si bine fragezita;
    Cateva cozi de procurori;
    Doua trei sindicate stafidite;

    Condimente:
    Apa de ploaie;
    Praf in ochi;
    Gargara macinata;
    zeama de baliverne;
    Tupeu varsat;

    Se taie poporul in doua parti, una buna si una rea. Apoi fiecare bucata se
    taie in doua, una buna, una rea, si tot asa pana se formeaza bucatele mici
    ce pot fi mancate dintr-o inghititura.
    Se separa apoi bugetarii de
    nebugetari, medicii de pacienti, profesorii de studenti, copii de parinti,
    grasii de slabi, si se lasa la decantat pana se ridica la suprafata
    uscaturile. Acestea se culeg cu atentie si se pun deoparte intr-un
    recipient caldut. Din restul se taie 25%, se scoate vlaga si se pune la foc
    mic, cu zeama de baliverne si cu praf in ochi, sa nu se prinda.
    Se acopera cu un capac mare ca sa nu rasufle si din cand in cand se stinge cu putine
    apa de ploaie.

    Separat se ia un partid portocaliu si se intoarce de pe stanga pe dreapta.
    Apoi se impaneaza pe toate partile cu bucatele taiate din celelalte
    partideSe presara deasupra uscaturi, iar peste se pune varful de boc si
    blonda de Plescoi cu ciolanul in gura,si se lasa la dospit.

    Celelalte partide se toaca marunt impreuna cu sindicatele si se invelesc
    cu servicii secrete. Apoi se freaca bine cu cozile de procurori, se trag in
    teapa si se pastreaza la racoare. Din cand in cand se gusta si se
    reevalueaza.

    Se aseaza partidele intr-un parlament din teflon cu manere. Cel portocaliu
    se pune cu grija in mijloc. Pe langa el se mai presara doua trei partide
    mici si bine fragezite. Restul de partide se presara dupa gust. Se da totul
    prin curtea constitutionala si se inveleste cu gargara macinata.

    Se aseaza totul peste poporul deja bine dinstuit si se da la copt. Din
    cand in cand se strange caimacul de deasupra, cu care se unge bine blonda
    si uscaturile de deasupra, iar peste restul se toarna zeama de baliverne cu
    tupeul varsat.

    Se serveste rece, pe stomacul gol, in piata.

    In caz de probleme digestive sunati la 112..

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu am modificat in blogroll dar ma directioneaza la noua adresa! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari si ma bucur pentru tine .
    La mine s-a modificat automat in blogroll .

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari:) Sper sa ne citim:>
    Mult succes la examen:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hey! Bravo tie si sper sa te bucuri pe deplin de "noua ta casa" :D Ma bucur pentru tine! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Hey! Ma bucur foarte mult pentru tine si sper sa te bucuri de "noua ta casa" cat de mult poti! :D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. oaaaaaau. Ce frumooooooos. Imi place mult. Iti meriti "casa".;) Esti o bloggerita talentata.

    RăspundețiȘtergere
  13. felicitari pt subdomeniu :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Tema noua , domeniu nou .. cine ziceai ca esti ? ;)) P.S. Succes la examen :p

    RăspundețiȘtergere
  15. Cu ocazia asta ti-am acordat un special loc si la mine pe blog. :)
    Bafta la ex.

    RăspundețiȘtergere
  16. Bravo cu felicitari! :)

    Vezi te rog daca ai desprefilme.blogspot.com (Despre Filme) ca eu nu l-am vazut.

    kiss

    RăspundețiȘtergere
  17. felicitari!
    acu lasa prostiile astea vrajitoresti, ca nu-s reale si pune manuta si burtica pe carte. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. domeniu este .com .ro ;) la fiecare domeniu gen asta cumparat primesti automat un subdomeniu cu .info , .net. ,,,,,,,,,,,,;)asta la pachet complet.....dar .info .net si restul le poti cumpara si separat..sau sa ti le dea cnv avand un .com/ro intelegi :))?acumtu ai subdomeniu ;) pt ca DOMENIU ARE PORCUL (.ro) ......

    RăspundețiȘtergere
  19. Felicitariii>:d< Si bafta la examen>:D<

    RăspundețiȘtergere
  20. hiii, vezi ca ma ai pe adresa veche in blogroll ... schimba in www.mistocareala.ro

    RăspundețiȘtergere
  21. Gongratssss:D:* si good luck cu sesiuneaaa

    RăspundețiȘtergere
  22. cum am spus la cumpararea unui domeniu .com sau .ro ..poti da gratuit 2-3 subdomenii..info .net ........insa aceastea pot fi si ele cumparate.......

    RăspundețiȘtergere
  23. pt tine este domeniu dar pt porcu este subdomeniu ....el are DOMENIU .ro +1 subdomeniu.info .....

    RăspundețiȘtergere
  24. bine-ai venit in lumea libera si sa-ti fie cu noroc!.. mai trebuie doar sa treci pe wordpress, ca totusi softul blogspot e DUREROS.. pana si partea de comentarii e dureroasa si tre` sa dai 10 click-uri, nu mai zic de alte hibe :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:D Nu prea as vrea sa renunt la blogspot:) m-am obisnuit aici si na... :) dar o sa incerc si wordpress-ul:)

      Ștergere
  25. HAHA FELICITARI CLM!!!!
    Merci inca odata ca m-ai luminat cu domeniile!! ^^ :*
    -happy dance-

    Uite aici linkul meu daca ma mai "vrei" (si modific acum la blogrollul meu :">): http://capsunaverde.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  26. Eu, intarziata de fel, cand am vazut ca linkul e diferit... am ramas mirata si extaziata :)) Plus ca si tema este superba. Casa de piatra si copchii de ciocolata! Felicitari si muuuult succes!

    RăspundețiȘtergere
  27. Felicitaaari!
    La cat mai multi unici si cat mai multe comentarii!
    Imi place noua ta casuta >:D<

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)