Pagini

Sfat pt. bloggeri? ( si ceva buuuun)

Am tot citit pe aici prin lumea noastra virtuala tot felul de sfaturi/reguli pe care ar trebui sa le ia in considerare bloggerii (mai ales cei incepatori, sa le zicem asa) si sincer mi se par aiureli (unele); nu vreau sa dau exemple pt. ca nu vreau sa par rea... dar ca tot e vorba de sfaturi va spun eu unu' bun: 
Chestia asta numita blogging iti "mananca" mult timp si daca vrei sa ai rezultate ai nevoie, in primul rand de multa rabdare (si timp liber) si in al doilea rand sa nu uiti sa fii "TU" in sensul ca daca tu vrei sa scrii despre ceva sa nu-ti fie teama de reactiile negative (e normal ca unii sa gandeasca diferit), deci scrie ce vrea sufletelul tau pt. ca e blogul tau, aranjeaza-l cum iti place tie pt. ca tie trebuie sa-ti placa in primul rand (ca n-ai gusturi bune, e altceva sau ca mai ceri o parere, nu e deloc gresit) si oricat de "sus" ai ajunge nu uita de unde ai plecat pt. ca poti ajunge "la inceput" mai repede decat crezi.
Cam asta ma framanta pe mine si trebuia s-o spun, acum vreau sa va anunt ca avem o curiozitate (eu si Emme) si anume: "Cati bloggeri sunt in zodia Gemeni? "si ne-am gandit sa facem un fel de sondaj asa ca am rugamintea la voi cand treceti pe la mine sa-mi lasati un comentariu cu zodia voastra (chiar daca nu sunteti gemeni) sa vedem cam ce zodii sunt pasionate de blogging. E o chestie, nu? Sper ca v-am starnit si voua curiozitatea.

Siiii profit de ocazie ca mami meu mi-a facut placinta cu branza si va servesc si pe voi cu o bucatica (e cam bucatoaie, dar na, hi hi):
Pofta mare!


124 de comentarii:

  1. da e corect ce ai zis legat de blog :)
    si sunt zodia taur :D

    RăspundețiȘtergere
  2. here is a scorpio! >:)
    "in toata splendoarea mea" :))

    o zi faina >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau si eu placinta!!! Preferam pumpkin pie (ghici de ce :)) ), dar nu refuz!
    Si eu... eu sunt rac. :D
    Acum serios vorbind, habar n-ai ce pofta mi-ai facut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) auuu ;)) te astept pe la mine :)) next time poate va fi pumpkin pie!:X

      Ștergere
    2. Poate, dar sa ma anunti numai pe mine ca imi place mult de tot si vreau s-o impart doar cu tine. :D Eu nu stiu sa fac, ca as face. Eu pot sa aduc... budinca. Sau orice altceva, dar nu ceva care se gateste greu, ca s-ar putea s-o dau in bara.

      Ștergere
    3. :)) bine ;)) doar eu cu tine :X:*

      Ștergere
  4. Taur...si placinta aia arata asa de bn:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru sfat draga mea, chiar mie personal mi-a prins bine...

    RăspundețiȘtergere
  6. :)
    Bun regasit!
    Fiecare face ce vrea el in casuta lui. Sfaturile sunt, probabil, pentru cei care vor sa castige din blogarit!
    :)
    Tu ai dreptate in ce spui: fiecare sa faca dupa cum il taie capul si vrea sufletul lui, fara teama ca provoaca alergii involuntare altora.
    E loc, deocamdata, in ciberspatiu pentru toata lumea.
    Nu cred ca va mai dura mult, deci sa ne bucuram de libertateeeeeeeeee.
    Zodia?
    Sagetator!
    :)
    Multam pentru delicatese.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ca esti de acord cu mine:>
      bine ai revenit!:D

      Pai eu asa gandesc, fiecare face cum considera:D sa speram ca o sa mai dureze destul de mult! :(

      Sagetator ;)) uu :>

      Cu placeere!:D

      Ștergere
  7. Tot ceeea ce ai zis e foarte adevarat,iar prajitura arata pru si simplu DELICIOUS!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mersi de placintica, buna, buna !
    Mi-s Sagetatoare ! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu vreau bucata de placinta care e dedesubt. :)
    Sunt nascut in zodia Taurului. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) multumesc de placinta...foarte bunaaaa!
    zodie zici? cea mai buna....gemeni :)
    zi faina....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu placere:D>:D<

      ddda!:X cea mai buna:X :X:X:X: GEMENI!:X

      mersi la fel:X

      Ștergere
  11. Cât de bine arată plăcinta aiaaa!!! :x
    Sunt zodia rac. :D

    RăspundețiȘtergere
  12. sfatul este foarte bun ;)
    eu sunt fecior =)) ( fecioara )

    ...... si placinta aia imi cam face cu ochiu ..... gata o pun si eu pe mama sa-mi faca =))

    RăspundețiȘtergere
  13. scorpion:P..ce pofta mi-ai facut :)))))

    RăspundețiȘtergere
  14. Sfaturi pentru blogging citesc şi eu şi în mare parte acestea spun adevarul, sunt logice. Ba mai mult, le aplic cum pot mai bine:)
    Zodia mea: Capricorn ;;)
    Iau şi eu o bucăţica, pentru că nu-i frumos să refuzi:D (tocmai de am terminat de mâncat:) ) Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, dar nu toate, unele sunt aiureli... nu-mi vine nimic acum sa-ti dau un exemplu concret;))

      Serveste-te!:> sa-ti fie de bine:> cu placere:D mersi si eu:D

      Ștergere
  15. Fluture, normal :)) Glumesc, sunt leu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =)))) n-am auzit de zodia fluturelui =)) dar deh =)) e un inceput leoaico ;))

      Ștergere
  16. Mi s-a făcut o poftă de plăcintă acum! Cred că-i zic la mami să-mi facă şi mie.:)
    Sunt scorpion.

    RăspundețiȘtergere
  17. Zodia taur si... nu cred ca blogging'ul tine de zodii :-? dar e interesant sondajul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-? nu e vb de asta:)) sunt curioasa cati se ocupa cu bloggingul ;))

      Ștergere
  18. o sa tin cont de sfatul tau:)si placinta arata chiar foarte bine =p~ ..iar zodie...pana acum se pare ca sunt sng varsator de aici :d :))

    RăspundețiȘtergere
  19. bn ca mi-ai amintit sa mananc brb=))

    RăspundețiȘtergere
  20. O bucatoaie de placintica merge la capricorn! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) sa le fie de bine la capricorni :)) multumesc la fel:D

      Ștergere
  21. Nu te gândești deloc la silueta mea :))
    Eu sunt berbec.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu asa ceva nu ma mai gandesc nici la a mea :))))) uuu:> am o pr berbec:>

      Ștergere
  22. Eu am mancat placinta cu branza ieri...a fost tare buna...yamiiii yamiii...
    Si eu le dau tot un singur sfat ,,incepatorilor" in aceasta ,,lume a blogurilor" : Cand scrie sa fie ei ! Fara masca si sa scrie din placere .

    Si eu sunt in zodia gemeni...si sunt sigur ca se vede...ca vorbesc toata ziua...ioi...divulg secrete si nu-i bine . Hai ca ma opresc aici cu comm-ul pentru ca daca mai stau mai scriu si s-ar putea sa fac un comm cat un eseu argumentativ la lb. romana !

    Un gand bun si toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) Se vede, se vede:)) bun sfat!

      Multumesc>:D< la fel>:D< si sa stii ca poti sa lasi si un comm cat un eseu ca nu ma supar;)) :X

      Ștergere
  23. Foarte adevarat!:) Multumim, sau multumesc de sfat:)

    RăspundețiȘtergere
  24. Eu sunt balanta :)

    Placintica aia arata tare bine!Ador placinta cu branza, daca e si branza dulce atunci m-ai dat pe spate!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  25. hmmm nu ar fi trebuit sa citesc partea de subsol a articolului, m-a razbit o pofta teribila, mergea acum o bucata de placinta, incepe si meciul... mmmmm !

    RăspundețiȘtergere
  26. Mi-a plăcut remarca asta : „poti ajunge "la inceput" mai repede decat crezi.” ...corect !

    Eu scorpion .

    RăspundețiȘtergere
  27. Am scris un mesaj dar nu apare , acum nu ştiu ce să zic , nici nu îmi spune că se aşteaptă moderarea . Deci îl mai scriu o dată cu rugămintea dacă este duplicat să îl ştergi pe acesta .

    Spuneam că mi-a plăcut remarca ta : „poti ajunge "la inceput" mai repede decat crezi.”!!

    Eu scorpion .

    RăspundețiȘtergere
  28. Si eu sunt Pesti! And I would kill pentru o bucaticadin placinta aia! :D :))

    RăspundețiȘtergere
  29. Capricorn sunt. EMrci de placintuta:)

    RăspundețiȘtergere
  30. Vai ce pofta mi-ai facut cu placintica aia...maine fac si eu una. Te pupacesc!
    P.S. berbec :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Mi-ai facut pofta de mancare la ora asta :|
    Imi plac sfaturile tale, cred ca ar trebuii sa le urmeze majoritatea.

    PS: pesti!

    RăspundețiȘtergere
  32. Ce bine ai specificat in legatura cu blogurile...asa este,trebuia sa fi tu ,sa scri exact ce simti

    RăspundețiȘtergere
  33. (d)Rac:))
    imi place mult blogul tau, chiar daca nu las comentarii.
    Succes!!

    |||xoxo|||

    RăspundețiȘtergere
  34. vai ce pofta mi-ai facut!
    Tu si Dan V.
    TAUR

    RăspundețiȘtergere
  35. Da, ideal ar fi sa fii nu un personaj, nu un caracter, nu ceva/cineva imprumutat doar de dragul de a parea mai interesant. Unii dau spre ipocrizie aratandu-se altfel!
    Revenind, mi-s fecioara cu ascendent in pesti. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D ow:> interesanta combinatie:D:)

      Da:) e de preferabil sa ne pastram personalitatea:)

      Ștergere
    2. sunt taur. pe 8 mai :D primesc cadouri :))

      Ștergere
    3. :> :)) daca esti cuminte, da :))

      Ștergere
  36. sunt capricorn... dar poate intereseaza! :D

    RăspundețiȘtergere
  37. Mi-a placut si l-am propus la articolele de vineri. Ca sa-ti raspund la intrebare cu un bonus :), ai de zodia taurilor blogosferici o nominalizare dar si o leapsa de promovare.
    Te bagi la leapsa sau macar la un comentariu?

    RăspundețiȘtergere
  38. Mmm..bun:D
    Eu sunt capricorn..stiu ca m-am trezit cam tarziu:)), da' na;))

    RăspundețiȘtergere
  39. Super prajituraaaaaaaaaaa scorpion :*

    Rac cinefil :> :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)