Pagini

Cum se promoveaza bloggerii?

Facebook, Messenger, toateblogurile, G+, acestea sunt doar cateva metode prin care bloggerii se promoveaza, nu?



Ei bine, plecand de la ideea promvarii am primit o leapsa de la Daniel Botea de care ma voi folosi pt. a va spune care sunt metodele mele de promovare, dar si pt. a afla care sunt ale voastre, hi hi , nu scapati asa de usor.


Asadar, sa incepem:

1. Voi cum folositi Facebook-ul pentru promovarea articolelor de pe blog?


In primul rand mi-am facut o pagina speciala dedicata blogului unde imi postez articolele (ca orice blogger care se respecta) si in al doilea rand ma "folosesc" de grupurile create special pt. promovare, in care la fel imi postez articolele, dar asta cred ca face toata lumea, nu? 

2. Unde va mai promovati articolele?

Pe unde se mai poate, pe toateblogurile.ro (asta cand imi aduc aminte) , pe G+ (tot cand imi aduc aminte, hehe), cateodata pe Twitter si... cam atat!

3. Comunicati in blogosfera?

Eee, normal ca... Daaa, comunicarea = cheia succesului in toate domeniile, nu doar in blogosfera, asa ca daca nu comunicati va sfatuiesc sa lasati timiditatea la o parte sau mai stiu eu ce chestii si incercati sa schimbati 2-3 vorbe cu lumea, altfel... riscati sa "pierdeti teren" (asta v-o spun din experienta, hehe).

4. Folositi concursurile ca modalitate de promovare?

Sincer, pana acum nu m-am gandit la concursuri ca modalitate de promovare desi am participat la foarte multe, dar pt. toate este un inceput, huh. Hmmm, se pare ca acum am inca un motiv pt. a participa la concursuri si cine stie poate voi organiza si eu un concurs pt. cititorii mei, dar mai vedem.

5. Ce alte modalitati de promovare mai folositi si cum?

Sa vedeeem, particip: in fiecare duminica la "Life in Pictures" (detalii la Costin) si la "Miercurea fara cuvinte" (Carmen va spune despre ce este vorba) - dupa mine sunt si astea metode de promovare, aaa si sa nu uit de lepse caci ajuta si ele putin (asta pe langa faptul ca-mi face placere sa le preiau) si... cam atat.

Dragii mei cam atat despre metodele mele, presupun ca ghiciti ce urmeaza, ghiciti, nu? Trebuie sa stiti! Va provoc sa-mi vorbiti si voi despre promovarea blogurilor voastre intr-un comentariu' sau intr-o postare, voi decideti!

Va tuc si sa aveti o saptamana faina cu mult soare!!!

PS: Rezultatele la sondajul meu cu zodiile arata cam asa:
- 7 gemeni, cu mine 8;
- 7 tauri;
- 5 pesti, 5 sagetatori si 5 capricorni;
- 4 {d}raci, 4 lei(bun asa?) si 4 scorpioni
- doar 2 berbeci;
- 1 balanta, 1 varsator si 1 fecioara.
Deci? Concluzia o trageti si singuri.

83 de comentarii:

  1. pai, cam acelasi mentionate de tine :)
    e, taurii pe locul 2:>

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine imi pare ca ai amintit de 'Miercurea fara cuvinte'! Ce 'lupte' am avut acum o saptamana pe tema asta intr-un grup de bloggeri... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesantă modalitatea de inventariere ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum zicea Florian Pittiş: "Nu contează cât de lung am părul, ci contează cât şi cum gândesc!". Nu zodia ne defineşte, ci dorinţa de comunicare. CUm ai zis şi tu, comunicarea e succesul în orice, până şi în blogging. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai uitat de fecioara! Daca mi-s singura sa stii ca ma simt bine. Cu racii ma inteleg, cred ca e zodia ce o cunosc mai bine decat pe a mea, la fel si cu taurii si pestii, in rest nu ma pot pronunta pentru ca indeaproape am cunoscut/analizat zodiile. :)
    Revenind, si eu ma promovez pe Facebook si Twitter, in rest cred ca este mult numit promovare, "Life in pictures" si "Miercurea fara cuvinte" sunt doua rubrici dragi mie ce le fac cu placere nu cu scopul de a ma promova. Eu imi aduc cu greu aminte ca trebuie sa-mi trec linkul in "tabele". :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa trec si fecioara!!:D:)

      Cat despre promovarea cu ajutorul rubricilor, nu stiu cat de mult ajuta acestea, cert e cum spui si tu ca imi face placere sa particip :)

      Ștergere
  6. 2 lei
    bai cat de naspa suna...
    trece-ma cu 3 lei pe mine, ca-s mare si fioros cat trei
    deci 4 lei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu m-am omorât aşa tare după promovarea prin g+ sau facebook, promovez puţin blogul prin twitter.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bun asa :D Vindeti toate secretele sa mai aflam si noi cum fac altii :d Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  9. A oops, scuze trebuia sa zic ca sunt si eu taur :">..... daca ai chef candva poti sa ma bagi si pe mine =)).

    RăspundețiȘtergere
  10. cam multi gemeni de unde au aparut asa dintr-o data.. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Alte modalităţi de promovare:
    1. Directoare web
    2. Semnatura în forum-uri!
    3. Dmoz

    Cât despre urare, sunt dezamăgit de vreme :( ! Cel puţin pentru mine nu-i valabilă urarea :( În Bucureşti e urât şi nu prevăd îmbunătăţirea vremii în perioada apropiată :(((

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu mai folosesc Cica.ro si meritacitit.ro , digg.com , digg.ro , trilulilu si cam tot ce ai spus tu acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  13. gemenii sunt la putere:)))
    tare faina ii zodia asta....

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu nu prea apelez la reţele de socializare pentru promovare, dar poate o să recurg şi la asta pe viitor :) Doar n-am nimic de prierdut, nu?

    O seară faină să ai >:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. Bună scumpo!
    Și eu sunt un taur!
    Îți doresc o săptămână frumoasă și plină
    de zâmbete!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  16. Acum mi-am dat seama ca nu prea imi promovez blogul:))adica fooooarte rar pe twitter.I know...shame on me:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Total de acord la faza despre comunicare! Doar despre asta studiez la facultate :)) :> Comunicare si relatii publice, yeaaahh babyyy:))))

    Hugs!!

    RăspundețiȘtergere
  18. eu, berbeaca, nu ma promovez...nu m-am gandit la asta niciodata, n-am idealuri de vitrina. o fi varsta de vina :) am refuzat mereu concursurile propuse si diverse alte oferte. in putinul timp pe care-l am la dispozitie scriu si urmaresc cu placere cateva bloguri (adesea descopar intamplator multe bloguri interesante, pline de miez)...si tot cu aceeasi placere schimb vorbe, ganduri si simtiri cu cativa oameni din aceasta lume, carora aproape ca am ajuns sa le simt bataile inimii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumos! frumos! ma simt onorata ca ma vizitezi mai mereu!:D

      Ștergere
  19. Comentarii + subscribe + like + blogroll + like pe facebook + retweet..ar fi multe alte metode :) (na ca doar ce m-am promovat la tine :P)

    RăspundețiȘtergere
  20. cu doua plugin-uri fainute in wordpress, se posteaza automat articolul nou si pe twitter si pe facebook. in rest... cica.ro si toateblogurile din cand in cand

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am auzit ca-i mai bun wordpress-ul, da:( ehm, oricum e bine:)

      Ștergere
  21. nici eu nu ma omor cu promovarea ...

    RăspundețiȘtergere
  22. tagurile...sursele de cautare...ai taguit o pastare cu numele "PRIMAVARA" ai cautat pe google " poze PRIMAVARA" ti-a gasit si poze si postarea ta....o metoda pe care ai uitat-o :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Am incercat sa dau com la schimb de link .. nu merge .. ce are ?

    RăspundețiȘtergere
  24. Noi gemenii suntem cei mai multi ;)) . Pot sa fur si eu leapsa te rog ?
    Mi-au placut raspunsurile date.

    RăspundețiȘtergere
  25. ai putea sa participi si la Monday seven pe MWB:D

    RăspundețiȘtergere
  26. :>:> As alege si eu o metodaa..paote blogul meu ar fi putin mai popular;)

    RăspundețiȘtergere
  27. hmm :-? ..eu nu imi promovez blogul nici pe facebook ,si nici pe toateblogurile.ro sau alte site'uri de genu. Pur si simplu cu comentariile :))

    cat despre zodii :taurii(si gemenii :D ) rulzz!! =))

    RăspundețiȘtergere
  28. serios ?o sa iti raspund la ce ai spus tu ;)la comentariu meu joi ;)deci te astept joi pe blog la mn la update

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oricum eu as fi castigat, dar o sa intru sa vad din curiozitate:-j si m-am suparat pt. altceva pe tine;)

      Ștergere
  29. Eu unul folosesc mai mult facebook-ul si twitter-ul. De comunicat in blogosfera nu o mai fac de ceva vreme, avand in vedere, ca mie unul imi place sa cred ca abia am revenit in ea, dupa o absenta de un an.

    In rest, mai folosesc uneori G+ si toateblogurile, in rest... link la status-ul de la mess, si atat. :))

    RăspundețiȘtergere
  30. scorpionii, putini de buni! :))
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  31. Vreau sa fiu promovata! Am mare nevoie! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Mh eu-mi promovez blogul doar pe pagina facuta anume pentru blog.Adica nah,incerc sa-l promovez pe facebook pe pagina,desi nu prea merge.Interesante modalitatile tale de promovare:D.Poate ma inscriu la concursul de poezie.
    O seara placuta >:D<.

    RăspundețiȘtergere
  33. Sunt la inceput de tot si ma pricep foarte putin la promovare blog. Sunt interesat de promovarea pe facebook dar nu prea stiu cum sa o fac. As aprecia mult cateva indicatii sau putin ajutor, mai ales ca are o nisa foarte mica.
    Ms mult

    RăspundețiȘtergere
  34. Un pic pe Facebook,un pic pe messenger,un pic din toate dar nimic exagerat.Nu prea sunt dornica de afirmare ca sa zic asa :p Dar nici nu m-ar deranja daca cineva m-ar ajuta sa ajung mai sus.Oricum nu am cine stie ce blog asa ca degeaba il promovez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cica "nu am cine stie ce blog" - ce bataie meriti tu!!!!!!!! :-w

      Ștergere
  35. Si eu tot , putin Facebook , m-am gandit si am cautat si altceva dar.. nu ma pricep frate .. :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)