Pagini

Jocul amintirilor - continuare.

In cadrul primului joc al amintirilor am primit un fel de provocare de la Bianca, mai bine zis mi-a dat inca 3 cuvinte despre care sa vorbesc (si eu care ziceam ca am scapat, hahaha, iubirea asta e peste tot!).
Deci... sa incepem:
1. iubire: Bianca, Bianca, ce-mi faci tu mie!!! Hmmm, legat de acest cuvant am si eu cateva amintiri (ca tot omu') insa doar la momentul respectiv am crezut ca este vorba despre iubire, acum mi-am dat seama ca erau doar copilarii, in fine... Cand ma gandesc la iubire, automat imi vin in minte relatiile pe care le-am avut si va marturisesc ca doar in 2 relatii m-am implicat ceva mai mult, acum sa nu credeti ca sunt vreo insensibila dar majoritatea baietilor cu care am fost mi-au placut si doar atat (mai bine zis la fiecare am gasit ceva ce mi-a placut, dar niciunul avea "pachetul complet" sa zic asa, hi hi). Sa nu ma faceti rautacioasaaa!!!

2. masca: Legat de masti imi aduc aminte ca vroiam un bal mascat si cine stie ce imi venise si ma apucasem sa-mi fac singura masti pt. ca nu gaseam nimic pe gustul meu, si sa ma fi vazut... cata munca si cat de atenta eram la detalii si rezultat pe masura, ha ha, ce pot sa zic de cand ma stiu mi-a placut sa-mi fac lucrurile singura pt. ca eu consider ca lucrul bun facut e doar ala pe care pun eu mana.

3. ostas: Ok, cand am vazut cuvantul m-am speriat pt. ca nu stiam ce sa zic, dar mi-am adus aminte ca era un joc in grup care ma amuza teribil, "Tara, tara, vrem ostasi!" daca nu ma insel si am cateva amintiri si pe aici, cazaturi in fund, mici certuri, eheeee si multe altele.

Cam atat despre mine, acum as dori sa le provoc la randul meu pe Bianca si pe Cris-Mary sa faca si ele o postare despre aceste cuvinte (mwahahahaha, v-am zis ca nu va uit!) si va provoc si pe voi sa-mi spuneti amintiri legate tot de aceste cuvinte dar printr-un comentariu daca nu vreti sa faceti postare. Sa va vad! Moooama ce rea sunt! (Ha ha, ha ha- asta e ras din ala malefic à la Mandark).

Va tuc! Zi faina sa aveti! ^-^

33 de comentarii:

  1. sa traga sa traga mata de coada... haha, super jocul!
    pacat ca lumea s-ar uita ciudat la mine daca m-as juca acum

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmda. Tara, tara vrem ostasi:) Ce vremuri pe la gradinita si gimnaziu 8->

    RăspundețiȘtergere
  3. Ha. Dupa fapta si rasplata! Ti-au dat-o, le-o dai cum ar veni. :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa leapsa...mai ales de "ostasi" si eu jucam acel joc tata,tara vrem ostasi...ce vremuri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. CE VIOLENT E JOCUL ALA! :O
    Noi ne bagam unii in altii si urlam ca nebunii... DOAMNE :)))))).
    Masca... m-am gandit la masca de genul mastilor uhm cosmetice :D.
    Nu te-as crede insensibila, iubire pui si in blogul asta, se vede (cu baietii ar trebui sa fi aproximativ la fel?).
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie nu mi-a plăcut niicodată jocul "Ţară, ţară, vrem ostaşi" pentru că mereu spărgeau zidul prin mine. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari pentru felul cum scrii, imi place, de acum o sa te urmaresc

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesant... eu și amu joc țară-țară când suntem așa mai mulți prieteni :)

    RăspundețiȘtergere
  9. va tuc ...hahah foarte tare:)))

    RăspundețiȘtergere
  10. sa ne zici si noua..cand primesti...pachetul complet ! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pachet complet x_X Ce fel suna. Nu cred ca exista asa ceva, doar ca se iveste un moment cand gasesti o persoana si nu mai esti in stare sa ii vezi defectele, iar daca le vezi, nu ti se par a fi lucruri importante. "Pachetul complet" poate veni odata cu pierderea vederii. :))

    Pupiiici :*

    RăspundețiȘtergere
  12. În sfârşit îţi merge şi ţie blogul după 2 zile :))
    Ador leapşa asta, dar încă n-am avut timp s-o completez.
    Apropo, ştiu că ţie îţi plac mult dulciurile şi toate chestiile dulci, aşa că ţi-am dat şi ţie leapşa asta: http://annitu.ro/leapsa-cu-dulciuri
    :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  13. imi place felul in care scrii :D . poate o sa scriu si eu mai bine ;):P

    RăspundețiȘtergere
  14. :> Dragute amintiri,mai ales cu iubirea...deci asteptu printul?:>

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)