Pagini

Movie Time! - 500 Days of Summer

Huh, gata si cu examenul de azi, acum intentionez sa ma relaxeeez, hi hi hi, si cum te poti relaxa mai bine decat vizionand un film? Eee?

Tocmai de aceea vreau sa va fac o recomandare: 500 Days of Summer, este un film ce prezinta o poveste de dragoste incurcata care nu are un happy end (depinde cum o iei...).
N-as vrea sa va mai dau prea multe detalii, insa va spun ca dupa ce am vazut filmul am realizat ca unele lucruri se intampla pur si simplu si nu putem face nimic, decat sa stam si sa ne acceptam soarta, haha.

E frumos, ce sa mai! O sa va placa!
Va las trailer-ul:
Si in caz ca l-ati vazut va astept cu o parere, daca nu, vizionare placuta!

Va tuc si va doresc un week-end magic.
Recomandarea zilei: Si pentru ca v-a placut filmul asta, va recomand top 10 filme de dragoste si filme de comedie de neratat.

50 de comentarii:

  1. Am vazut si eu filmul si il recomand! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac filmele care au ca tema iubirea .Nu l-am vazut , dar iti multumesc pentru recomandare .Il iau imediat si ma uit la el .

    RăspundețiȘtergere
  3. mie nu mi-a prea placut, chiar din cauza sfarsitului:( insa ideea ca ansamblu merge:>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai bine:) sfarsit e sad:)) dar nu chiar asa de sad;) el isi gaseste alta:D deci:D

      Ștergere
  4. Oooooffff! Am o listă aşa de luuuungă de recomandări.... Nu ştiu dacă apuc să le văd pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am vazut si eu pe HBO mai de mult si chiar m-a prins asa in actiune :D. Destul de interesant

    Hugs!!

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-a placut la final "I'm Autumn:)" :D

    RăspundețiȘtergere
  7. ma bucur ca ai facut review.
    si mie mi-a placut filmul, atata cat putea sa-mi placa un film de dragoste...

    RăspundețiȘtergere
  8. Am auzit de multe ori de filmul asta, dar niciodata nu am reusit sa-l vad, cred ca de data asta o sa-mi fac timp si o sa ma uit...

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu l-am vazut dar am sa-l vad >:).
    Deci cum a fost la examen :-s?
    Daca zici super bine ,atunci e bine :x
    Daca zici ca ai facut ceva gresit ..uhm nu zi asta >:D< ca sigur nu ai gresit :x

    RăspundețiȘtergere
  10. am vazut filmul..si sincer ma asteptam sa fie mai bun,adica unele parti is plictisitoare,in principiu nu prea mi-a placut:(

    RăspundețiȘtergere
  11. Am vazut filmul acum mult timp in urma. E superb. Ms ca mi-ai adus aminte de el :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Interesant filmul :)
    Cred ca merita vazut!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos filmul :) O sa ma uitprecis la el zilele astea :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Dragut filmul. ^.^ Sper sa am si eu timp zilele astea sa-l vad :)
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. L-am văzut, dar nu mi-o plăcut cum s-a terminat, însă merită vizionat! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. L-am vazut si eu acum vreo 2 luni (sau una, nu mai stiu exact) si chiar mi-a placut...
    "Hello, my name is... Autumn" superb, mai ales pentru final.

    RăspundețiȘtergere
  17. Pai fain acest film...dar recomand unul si mai si...: Dear John ...:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe langa Dear John impresioneaza frumos si The notebook, The last song, A walk to remember. Fac parte din aceeasi categorie a frumosului.

      Ștergere
    2. Multumesc pt. recomandare Artistule:D

      Vlad, am vazut The notebook si a walk to remember:D superbe intr-adevar:D o sa-mi fac timp sa le vad si pe celalalte:D mersi:D

      Ștergere
    3. Placerea de a le recomanda este de partea mea:)

      Ștergere
  18. Abia acum l-ai vazut? Doamne, ador filmul asta! Superb!

    RăspundețiȘtergere
  19. daaaa!!! am vazut filmul asta acum cateva luni! my favorit!!!!
    super!

    RăspundețiȘtergere
  20. l'am vazut..
    e bun pentru o duminica linistita :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Filmul ăsta e absolut genial. Cred c-am să-l revăd în curând :x

    RăspundețiȘtergere
  22. pacat c-am ajuns p'aci d'abea in ultimile ore din weekend... ca m-as fi uitat la el. Dar merge si asa, pacat ca are finalul nu prea happy, dar pare chiar dragut. Oricum tocmai a fost pus pe lista cu "de vazut" pana vine sfarsitul lumii. >:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Am văzut şi eu filmul, destul de interesant pentru o seară de luni, asta acum ceva timp.

    RăspundețiȘtergere
  24. Am ajuns să văd acest film pentru că găsisem o imagine interesantă cu personajul principal...Părea interesant şi am zis de ce nu.Şi nu voi regreta această decizie,căci filmul este acum printre preferatele mele.Chiar merită văzut!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)