Pagini

Life in Pictures - Resita

Am cerut zapada, mi s-a dat, ningeee, niiiingeee, ce fericire pe capu' meu, hi hi hi.
In fine, pana acum la rubrica "Life in Pictures" v-am prezentat orasul in care locuiesc si New York-ul, unul din orasele mele favorite, astazi vreau sa va prezint cateva fotografii cu Resita, orasul meu de suflet sa zic asa, orasul in care m-am nascut si am copilarit o perioada.





Nu-i asa ca e un oras tare frumos?

Pozele le-am "furat" de pe pagina de facebook a orasului, he he.

Despre "Life in Pictures" gasiti mai multe la Costin.
Va tuc si va doresc un inceput de saptamana superb.

81 de comentarii:

  1. daca vezi ce e la mine ....mi-a luat 40 de min sa dau zapada dp masina din spate in fata..iar cand am ajuns in fata la numar ....am zis : "insfarsit frate" cand m-am uitat era plina din nou ....!viva la snow =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Drăguţe poze. Nu ştiam că acolo te-ai născut. L-am vizitat şi eu astă-vară. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Arată bine! N-am mai fost în Reşiţa de mulţi ani...

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place in special cea cu trenul... foarte simpatic :)

    RăspundețiȘtergere
  5. mie nu imi place in mod deosebit niciun oras din Romania...

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos oras..Acu stateam sa ma gandesc si cred ca nu l-am vizitat..nu e timpul pierdut..

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar un oras foarte frumos 8-> Am fost de cateva ori pe acolo, dar in trecere :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Very nice photos, especially I like the last one.

    Regards and best wishes

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbe imagini! Ultima m-a cucerit pe loc! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe pozele
    Am si eu cateva poze din Resita de la fratele meu care a fost pe acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa este, orasul este super...dar vreau sa te felicit ptr noul domeniu de blog.Vad ca ai facut si niste schimbari...frumos.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumos! Aici a nins , acum după mult timp şi e zăpada până la genunchi!

    RăspundețiȘtergere
  13. frumos.. frumos orasul...nu ma gandeam ca e chiar asa:-? ma asteptam la ceva banal... un oras sobru si morocanos! O seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai primit ceva pe blogul meu ! >:D<
    http://smile-without-you.blogspot.com/p/leapsa.html

    Stiu ca tu ai mai primit jocul ,dar premiul nu :">:x

    RăspundețiȘtergere
  15. Ai primit un premiu: http://gandurileunuipatratel.blogspot.com/2012/02/premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Superbe fotografiile.
    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  17. Intr-adevar minunate, o încântare sa fie privite.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. e un oras foarte frumos! iar fotografiile ne arata asta! noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc de poze, cel mai mult mi-a placut cea cu locomotiva:)

    RăspundețiȘtergere
  20. nu cred ca am fost vre-odata , este printre putinele orase din tara unde nu am fost !

    RăspundețiȘtergere
  21. Ai primit un premiu pe blogul meu :)
    http://rose-books.blogspot.com/2012/02/leapsa-si-primul-meu-premiu-x.html

    RăspundețiȘtergere
  22. Locomotiva aceea imi place la nebunie :x

    RăspundețiȘtergere
  23. foarte faine imaginile..:)

    ii chiar fain pe la Resita pe acolo...:)

    RăspundețiȘtergere
  24. Ultima pozaa :) ce frumoasa e .. seara.. luminte :)

    RăspundețiȘtergere
  25. HII foarte frumos! Am fost acuzata ca nu vad Romania! :D
    Arata foarte frumos. Acolo ai copilarit? :O

    RăspundețiȘtergere
  26. Ultima fotografie a iesit fenomenal! Imi place enorm, acel efect de lumini, si soarele care apune... De mult am zis ca o sa fac si eu o astfel de imagine asupra satucului meu, dar de acum sa vina vara :D

    RăspundețiȘtergere
  27. Chiar frumos orasul! Immi foarte place :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Aaaa, ce surpriza ! Resita e la 20 de km de casa mea parinteasca, liceul si o parte din scoala generala le-am facut acolo. Toate fotgrafiile-mi vorbesc ... inca mai visez, ca umblu pe strazile orasului, ca fug, sa prind trenul in gara ... Multumesc, pentru fotografiile astea frumoase !!!

    RăspundețiȘtergere
  29. Sunt foarte frumoase pozele, ai ales foarte bine imaginile. :) Cel mai mult imi place prima. :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Foarte frumos, mi-ar placea sa-l vizitez vreodata...!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)