Pagini

Miercurea fara cuvinte- Huuuuug me!

Stiu ca e "Miercurea fara cuvinte", dar numai atat am de zis:


Hai sa vad care, ce si cum, hi hi hi.

Happy WW!

Continuarea la CARMEN.

Sursa foto

83 de comentarii:

  1. http://aleamatnairda.files.wordpress.com/2011/02/big-hug-keep-smiling.gif
    ţucu-te!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oricum, e cu dichis :) . poate că după ce te îmbrăţişez nu o să mai vreau să îţi dau drumul din braţe :D

      Ștergere
  2. Iooi. Imi place aspectul. Pentru asta , un dublu hug >:D< >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. apai io iti dau cel mai mareeeeeeee hug din lume..oke?:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce frumos e aici unde toţi tac şi se înţeleg de minune.

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) pai pot sa-l refuz??? niciodata....
    zi faina iti doresc..

    RăspundețiȘtergere
  6. Big hug, nu aşa de formă ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Îmbrățișări magice și de la mine!
    O zi frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Te îmbrăţişez cu mult, mult ddrag!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  9. draguta poza..insa eu o stiam cu alt text, era ceva de genul "un morcov, asa de mare" :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Iepurilă cel drăgăstos!
    Dulce tare fotografia!

    RăspundețiȘtergere
  11. Vaaaai... Ce mi-ar plăcea să-l smotocesc puţin!... :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. 1. Ihhhh, nu am mai comentat de mult la tine.:(
    2. Uuuuu, imi place noul design!:x
    3. Hihii, cat de dragut e:X

    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  13. iti place schimbarea vad :D mereu schimbi hianutele pe aici :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Puiu mic si frumusel, poate-o cauta pe mami lui ...

    RăspundețiȘtergere
  15. >:D< >:D< fara numar.. e prea simpatic.. si tu de asemenea .. vorba lui Max..smotoceala maxima meritati amandoi :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce dragalas este :o3,Big hug >:D<; si ai un aspect superb ;x!

    RăspundețiȘtergere
  17. felicitari pt. castigarea domeniului (ti-am spus euuu!)!
    crazy-in-loveee.info sa fie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multuuuuuuuuuuuuuuuuuumesc!:D din pacate nu am pus crazy in love, e prea luuuung :( si na :) dar multumesc!:D

      Ștergere
  18. Simpatic :) btw misto noul aspect ... roooooz

    RăspundețiȘtergere
  19. sa-l pupacim pe micutul cu blanita si urechise lungi :*:*

    RăspundețiȘtergere
  20. si eu vreau! hai sa ne strângem în brate, Pufosila-Urechila! :) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Hug you, you rabbit! Asta este un soi de pufosenie :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Bună scumpo!
    Îmi place mult urecheatul tău!
    Aici în casa ta mereu este schimbare și
    de fiecare dată îmi zic că am greșit blogul!
    O zi frumoasă ca sufletul tău!
    Te pupic cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna:D ma bucur ca iti place:D pai deocamdata nu o sa mai fac schimbari majore:D hehe:D te pup!:D

      Ștergere
  23. Stii bancul cu "iepulasi dlagalasi"? :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Cat de adorabiiiiil! Un hug mare mare mare (dar mic, ca mi-e sa nu-l storcesc)! >:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  25. vad ca ai strans comentarii nu gluma :D:))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)