Pagini

Miercurea fara cuvinte- Ochelari

Cand eu va spun ca ochelarii au puteri magice voi nu ma credeti. Eeee luati de vedeti!

Ochelarii te fac

sa pari "hinteligent"...
sauuuuu
te ajuta sa: bloggaresti, messengeresti, faci de toate cu "-esti" (ce privire de "alta treaba decat sa-mi faci mie poze, n-ai?" are, hahaha!)
Deeeeci, dupa cum observati oricum ar fi, ochelarii reprezinta un accesoriu' cautat de...

toata "lumea".
Totul tine de atitudine dupa cum observati, daaa?
Va tuc!
Happy WW!

Continuarea la Carmen

Sursa foto

86 de comentarii:

  1. ehhh, asa-mi place sa port ochelari! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ui ce scump e ultimul catel, pe el l-as tuca de l-as toci, ca de albit nu pot mai mult de atat! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. O da! Port de la 3 ani, sunt satula!
    Dar e okay atata timp cat sunt asa ca ai mei =)))))).
    IMI PLAC CAINII (si eu ii pun lui Pinky al meu uneori). :)
    Pupiiici.

    RăspundețiȘtergere
  4. da, cred ca ar trebui sa fiu mandra ca port ochelari :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) cat de taru sunt!! frumos ai ales :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Cel de-al treilea catel seamana cu o secretara ce priveste pe oricine de sus :) spun asta pentru ca l-am asociat perfect cu o secratara arhicunoscuta mie:P ahhh nu am vrut sa-mi aduc aminte de ea :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce nostimi sunt! Par mai inteligenți... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumos! Ar trebui să experimentez cu câinii mei. Dar eu vreau şi eşarfa, însă altă culoare decât roz! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. O persoana este frumoasa si cu / si fara ochelari (parerea mea) . Mi-a placut articolul. Super draguti cateii...eu am un catel 90% ca cel din ultima imagine , doar ca al meu este negru (in asta consta diferenta de 10%) :d dar este la fel de dragut :d

    RăspundețiȘtergere
  10. A 3-a imagine ! WOWW ce asemanaree ! zici ca e profa meade romana :)) iar la a patra anm ras de ma doare burta :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. ha-ha-ha! cel de la computer seamana cu mine! :)) adorabili!
    Happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Fantastic ce privire și mai inteligentă au câinii cu ochelarii pe nas !
    Faină idee !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. In curand cred ca o sa apelez si eu la ochelari :-<
    Oricum fotografiile sunt geniale :))

    RăspundețiȘtergere
  14. -Esti, -esti, -esti... ochelari cainesti!

    RăspundețiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. in caz ca n-ai observat am trecut pe domeniu si am facut o postare prin care am anuntat ca mi-a disparut blogrollul ;)) si v-am spus sa imi lasati linkurile ;)) asa ca...

      Ștergere
  16. Da, da. Noi cei ce mai purtam ochelari si doar pentru citit cunoastem puterea magica a lor. :lol:
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ochelarii sunt cei mai tari. Fara durere de cap :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  18. ce simtatici sunt! :> As fi vrut sa vad si o pisica cu ochelari pe acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu port ochelari de 12 ani. Nu i-am suportat nici acum 12 ani, nu`i suport nici acum. :)
    Dar din pacate nu vad la 2 metri fara ei. Eu nu-i consider un accesoriu, ii consider un handicap. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. cat de cute sunt pozele!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ciudat, am trimis un comentariu la acel post, văd că nu a apărut, însă eu am modificat adresa blogului din prima zi. :) O fi vina netului meu. :-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ar fi fost l-as fi aprobat, probabil e vina netului :)

      Ștergere
  22. joci si tu wow sau dc iti place:))?

    RăspundețiȘtergere
  23. Cred ca ai reusit sa ma faci sa-mi doresc un catel,ochelarii ii am deja.

    RăspundețiȘtergere
  24. si eu port ochelari.. da' numa uneori :))
    am momente cand ii urasc si momente in care-mi sunt cei mai buni prieteni :D

    RăspundețiȘtergere
  25. Daaaaa...asa da ! Bichonelul din coada imi place cel mai mult . Am avut si eu unul ...dar fara ochelari . :) )))))

    RăspundețiȘtergere
  26. eu obisnuiam sa le pun ochelari de tot felul la plusurile mele cand eram mai mica :D defapt ce vorbesc..recunosc ca si acuma le mai pun, si rad ca proasta :)))

    RăspundețiȘtergere
  27. Foarte dragute pozele si blogul te bine-dispune.:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)