Pagini

Nu-s genul asta de fata! - parerea mea.

V-am spus eu vara trecuta ca am castigat o carte aici si i-am promis Crisei un review, insa spre rusinea mea m-am luat cu atatea chestii incat am uitat sa fac asta... daaaar, daaar domnisoara mi-a reamintit ieri ca ii sunt datoare si cum mie nu imi place sa am datorii am zis ca mai bine ma pun pe treaba, hi hi.

Cam asa arata cartea, dupa cum v-ati dat seama se numeste: "Nu-s genul asta de fata!" si prezinta povestea unei femei de treizeci si ceva de ani ce trece printr-o criza sentimentala. Henrietta Tate a fost parasita in tinerete la altar de catre logodnicul ei, insa a reusit sa mearga mai departe si sa-si intemeieze familia mult visata alaturi de seful ei, Marcus. Lucrurile se precipita la revenirea logodnicului ei care pretinde ca era in continuare indragostit de ea ascuzandu-i faptul ca are si el o familie. [...]
V-as da mai multe detalii dar cred ca s-ar duce tot farmecul cartii, ce pot sa va spun e ca adevarul iese la iveala si are un happy end (sa zicem) , dar detaliile fac cartea mult mai frumoasa, hehe! 

Mi-a placut foarte mult cartea si o recomand tuturor celor care au placerea de a citi. Multumesc Crisa.
Va tuc!

52 de comentarii:

  1. Sunt asa de dragute cartile din Colectia Chic,si pe asta inca nu am citit-o.Poate o iau si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant... :D dar nu nu o voi citi :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. ieii, l-ai facut :).
    eu nu am citit toata cartea, cand am cumparat-o m-a atras titlul...
    ma bucur ca ti-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pare simpatica :D Ia ca o sa ma uit si eu dupa carticica :D Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  5. esti a doua persoana care recomanda aceasta carte; e chiar atat de buna?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi se pare ca da, este!:D citeste-o daca esti curioasa!:D

      Ștergere
  6. Pare foarte interesanta! Acum citesc Supermenajera din seria CHIC, dar dupa ce o termin o incep si pe aceasta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. astea de la Chic sunt asa dulci :))
    am citit cateva :-"

    RăspundețiȘtergere
  8. NU prea citesc eu carti de fete :) dar cred ca e bun .. dupa coperta :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cartile din colectiile Chic si Cocktail sunt faine, sunt combinate "romanta" cu umorul si asta ma incanta! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. chiar daca nu pare genul meu poate o sa-i dau candva o sansa..
    deocamdata am altele de citit :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Geniala cartea! M-ai facut curioasa:>

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  12. :) pare foarte interesanta si pe gustul meu. eu as putea fi mai mult sau mai putin genul asta de fata dar...cu povestea un pic invers :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. imi plac cartile din colectia Chic dar cele humanitas cocktail fac totul :)) voi citi si eu cartea aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  14. eu astept pana se face un film dupa carte :)

    RăspundețiȘtergere
  15. mi se pare prea feminin si nu ma bag..

    RăspundețiȘtergere
  16. Deci nu știu cum se face, dar nu am citit nici o carte din colecția asta!
    Da dacă tu o recomanzi tre să mă apuc de citit! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Pare interesantă. Mă-ntreb dacă au la bibliotecă...

    RăspundețiȘtergere
  18. mie-mi plac:)) la cat citesc eu :)) sunt bune si astea:D

    RăspundețiȘtergere
  19. :D ma bucur pt. tine :X:X:X:X:X ascult ascult:D

    RăspundețiȘtergere
  20. apai io cum pot sa citesc asta daca nu-i pe net?:-w
    tre sa astept pana in vara cand ajung acasa, sau cum?

    RăspundețiȘtergere
  21. Vaii... e gen Sex and the city, de ala? :X Tre' s-o am, atunci :)))

    RăspundețiȘtergere
  22. Pare o carticica draguta :))
    Da'... banuiesc ca tipa nu ramane cu amandoi, nu?:( Deeeeci ramane cu logodnicul? :-? Sau cu sefu? :-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) nuuuu! Ramane cu sefu' adica cu sotul ei ;)) adica se impaca;)) dragostea invinge:)))

      Ștergere
  23. omg ... pentru fete cred ca e potrivita , insa nu si pentru baieti :)))=)) . :*

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)