Pagini

"Prima data" la bloggeri

Huh, dupa ce am intrat la Pinguuina mea care a postat o leapsa si nu m-am vazut printre cei care trebuie sa o preia, am crezut ca am scapat (mai bine zis am crezut ca m-a sarit randu', va dati seama sa lipseasca miercurea din saptamana? hehe) daaaaar nu era asa pt. ca don'soara Andreea mi-a pasat si mie leapsa numa' ca n-am vazut eu (bine ca m-a anuntat pinguu, hi hi, sar'na).

Acum sa vedem despre ce este vorba: "Prima data..." ii zice (interesant) si trebuie sa impartasesc cu voi "primele dati" cele mai importante pt. mine ( sa fie vreo 5) care m-au marcat pozitiv/negativ. 
Sa vedem:

Prima data cand am fost la Resita (aveam vreo 15-16 ani, nu mai fusesem de pe la 7 ani, hehe) imi amintesc ca am intalnit un El care va ocupa mereu un loc special en mi corazon desi mi-a gresit destul de mult (dar suntem oameni, toti gresim!) si... nu mai dau alte detalii, intelegeti voi.

Hmm, o alta prima data de care imi aduc aminte a fost cand am vrut sa invat c-walk (acum vreo 2 ani), auuuu ce mai entuziasm pe capu' meu, desi stiam ca n-o sa ma tina mult, dar deh... ce ma strofocam pe gresie, am facut si un video, doua, trei... hahaha, dar ce pacat ca nu le mai am (vi le aratam si voua sa va amuzati putin, hi hi).

Aaaa, si de profu' de mate imi amintesc, mai exact de prima data cand mi-a adus la scoala un articol dintr-un ziar cum ca unghiile false le strica pe cele adevarate, hahahahahahaha si asta pt. ca mai mereu aveam unghiile lungi si pictate si nea' Eleodor avea impresia ca sunt false si se lua tot timpul de mine (ce topit) a fost un moment de neuitat, toti colegii radeau si el insista sa ma puna sa citesc articolul, dar puteam? Neeaaaa, nu ma puteam opri din ras... asa ca... am trecut in banca mea cu chiu' cu vai si l-am lasat in lumea lui.

Si cam aici ma opresc cu "primele dati" ale mele pt. ca as vrea sa vad si "primele dati" ale voastre si ca si la jocul amintirilor va invit si pe voi daca doriti sa-mi povestiti o "prima data" (sau mai multe) intr-un comentariu sau intr-o postare (voi alegeti).

Va tuc si va doresc ca Dragobetele sa va prinda indragostiti, hi hi.

52 de comentarii:

  1. aha, sunt primul :) tocmai ce cotrobaiam pe aici si ai postat articolul :D Cat despre domn' Eleodor, ar trebui sa stie care-i chestia cu unghiile, pentru ca unghiile, degetele se folosesc pentru a efectua calcule, cel putin in clasele mici :) parca ma si vad...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))) domn' profesor e cam mistocar de fel ;)) asa ca.. :))

      Ștergere
  2. Am vazut mai de mult niste unghii facute de tine si nu ma mir ca acel om credea ca sunt false.Te pricepi de minune la unghii :x

    RăspundețiȘtergere
  3. :-? daca nu citeam la tne nici nu imi aminteam ca azi e dragobetele :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa leapsa... prefer totusi sa sar peste :d

    RăspundețiȘtergere
  5. =))=))=)) Vai ce prof=))=))=)) geniala faza. Probabil era gelos ca el nu are unghii:-s

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta-i bună!
    Cum să nu-mi mai amintesc de prima dată?
    Sigur că-mi amintesc.
    ĂĂĂĂ, da. Adică, hm. Despre ce vorbeam? :)))))

    RăspundețiȘtergere
  7. O intrebare...ce varsta avea proful de mate ? ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Prima data am crezut ca este vorba despre altceva :))
    Happy Dragobete day! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. prima data... la ce ma gandeam.
    chiar as fi vrut sa vad videourile alea:))

    RăspundețiȘtergere
  10. cea cu proful e prea amuzanta :)) of of, profi si profi.. cred ca ams a fac si eu o postare :D

    ah si idem "Diverse" :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Primul meu sarut (de tip French kiss) s-a intamplat intr-un tren care mergea de la Moscova la Bucuresti...pe bune...nici sa vreau, nu cred ca am cum sa-l uit vreodata ! Plus ca persoana care m-a sarutat era imbracat si intr-un pulover de culoare rosie aprinsa !

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu am avut un prof de mate cam trasnit, ehh amintiri :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Gata surpriza, nu-i o supriza in adevaratul sens dar...Intra la mine pe site! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Aia cu profu e tare :)) o da :) Azi e Dragobete :D Happy Dragobete day !

    RăspundețiȘtergere
  15. Interesant. Eu zic ca ar fi prea multe momente in care magia fenomenului numit "prima data" iss face simtita prezenta ! Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
  16. Prima data? Da. Azi a fost prima data cand stupidul meu calculator mi-a luat pozele, dar nu a vrut sa deschida textul. Asa ca postarea e scrisa in direct, ca meciurile televizate. Asadar, am gasit si eu ceva cu "prima data"!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Anul asta este prima data cand nu m-am jucat in zapada
    :-s

    RăspundețiȘtergere
  18. Hihi, şi eu am avut un prof asemănător cu al tău :) A ieşit la pensie, dar nimeni n-o să-l poată uita ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) al meu nu cred ca a iesit inca la pensie:)) mai chinuie vreo 2 generatii :))

      Ștergere
  19. De ar fi fost si proful meu de mate asa.... :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Prima data cand am mers cu avionul: s-a intamplat acum 2 ani, vara. Mergeam in Cipru in Larnaka si abia asteptam. Insa, insa...prima oara cand a decolat avionul am zis ca pana acolo mi-a fost si mai ales cum tremurau aripile si eu le vedeam, ce sa mai...nu a fost deloc o experienta placuta, dar a doua si a treia oara lucrurile s-au schimbat si acum m-am obisnuit!

    RăspundețiȘtergere
  21. am lapsus cu "prima data" de obicei nu imi iese poate de aia :-??

    RăspundețiȘtergere
  22. primele dati sunt intotdeauna cele mai bune :D >:)

    RăspundețiȘtergere
  23. Prima data?:s
    Sincer, in vine in mintea amintirea zilei in care eram la mare cu familia si m-am pierdut pe plaja:|
    Doar ca nu a mai existat si a doua sau a treia oara;))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)