Pagini

Alta "propunere" si analiza blogului

Mai oameni buni lamuriti-ma si pe mine va rog eu frumos pt. ca am ajuns la concluzia ca sunt inapoiata rau, ce naibii se intampla ca eu nu inteleg... o fi vreo chestie la moda si nu ma prind, chiar in halul asta au ajuns fetele sa fie desconsiderate? Cum sa faci pe desteptu' si sa intri in vorba cu o persoana pe care o stii asa din vedere si sa-i bati apropouri ca vrei sa-i oferi "placere"?
Vorba Pinguuinei: "uat da fac?".
Chiar asa nu mai exista un pic de demnitate? Ce dracu' poze cu mine despeleguiata n-am, anunturi cum ca imi doresc aventuri sau mai stiu eu ce n-am dat si totusi... cum mama naibii "atrag" toti obsedatii? 

Acum sincer, chiar am o imagine atat de "neserioasa" (sunt "buna" maaaaaa, nebunatica de mine!) ?
(Din cate stiu eu nu... dar poate altii ma vad "altfel" pt. ca am mai primit cateva "oferte" printre care v-am aratat si voua una pe aici)
Sau nu sunt singura care pateste asa ceva?


P.S.: Blogatu' impreuna cu Muc Roz si Florin Tomescu mi-au analizat blogutul (cine este curios poate sa dea direct la 01:08:00 si cine doreste sa ii fie analizat blogul/site-ul poate lua legatura cu Blogatu' sau daca vreti imi puteti spune si mie si vedem ce si cum.)




Watch live streaming video from blogatu at livestream.com

Multumesc baieti! Foarte dragut din partea voastra. (ca si daca ma vorbeati de rau nu mai scapati din gherutele mele, raaawwwr!)


Va tuc!

44 de comentarii:

  1. beibi.. io ti-am spus sa nu te mai lauzi ca umbli cu mine.. asa atragi mai rau barbatii:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Te salut cu mare simpatie. :)

    Şezi domol că nu la tine este problemu'.
    Nu fetele sunt desconsiderate ci, aceşti obsedaţi sunt jalnici. Vai de capul lor de nătărăi.

    Mie îmi place modul tău dezinhibat în care pui pe tapet această chestie care desigur, este agasantă dar periculoasă, nu cred că e. Nu pentru tine. OK? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Buna, buna!:) Stiam eu ca nu-i vina meaaa!:)) Multam'!

      Ștergere
  3. Pai aia care vor sa agate fete pe net nu sunt in stare sa abordeze o fata in viata reala. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. eh..mai sunt unii care altceva nu au in cap...

    RăspundețiȘtergere
  5. vaii.. tre sa fii tare sexy.
    dai o poza? :)
    glumesc, dar totusi nu ma supar daca dai o poza :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) sunt draga, normal ca sunt!:)) ;)) ma gasesti pe fb si vezi :P nu dau poze la straini.

      Ștergere
  6. Nu iti apartine tie vina , Lavinia .Acei baieti sunt niste badarani care nu merita sa le acorzi nici macar atentie .O sa spun o fraza pe care a spus-o un prieten despre demnitate : ,,Demnitatea azi este ca parul de pe picioare-tot mai putina " :)) + ca mai sunt baieti care singurul lucru pe care il acest lucru (ca sa nu pun cu stelute) - stii despre ce vorbesc .
    Foarte frumos si tutorial-ul ...yuiii...mi-am vazut si eu banner-ul blogului meu in tutorial...yuiii...si comm-ul :d :))
    Felicitari si toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e tutorial:D E o emisiune:D:)

      Cat despre baietii aia, cam ai dreptate:)

      Ștergere
    2. Bun...atunci emisiune :) ; eu asa le zic la ceea ce face blogatu !

      Ștergere
  7. Ai un blog foarte unic si foarte frumos:d
    Din punctul meu de vedere faci parte dintre cei mai populari bloggeri adica dintre cei care au un blog foarte frumos si apreciat. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu atrag astfel de specimene,chiar am ajuns cumva sa ma obisnuiesc cu treaba asta dar alteori ma iau si pe mine prin surprindere unele "evenimente"... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) aaa :)) deci mai exista si pe la tine "specimene" :)) mwahaha:))

      Ștergere
  9. Apropos de analizarea blog-ului,felicitari iar parerea mea cred ca o stii,este un blog curat,distractiv,haios si imi place ca pui mereu si parerea personala.

    Te pupacesc,Monicut!

    RăspundețiȘtergere
  10. De ce sa te complici cu persoanele carora le lipseste ceva la mansarda?
    Felicitari, nu neaparat pentru review ci pentru blog, subiecte si comunitate!

    RăspundețiȘtergere
  11. E fain blogul tău :)
    Cât despre băieți, cei care au replicile alea în cap, nu e de mers cu ei la drum!
    Fii tu și vei avea de câștigat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:)

      Asta si fac:)sunt eu, dar restu' vad ca... :)

      Multumesc oricum!:D Si blogul tau e foarte fain:X

      Ștergere
  12. nu trebuie sa fi neserioasa...e de ajuns..daca esti frumoasa :)...despeleguiata :))))))...de retinut !

    RăspundețiȘtergere
  13. Exista si politie :)) glumesc. Dar cred ca-i bine sa ai in vedere achizitionarea unui spray lacrimogen, ceva de genul. Desi am practicat un sport de contact multi ani(sssst sa nu mai spui nimanui) am mereu un spraiy paralizant, stiu ca nu-i ok, dar vreau sa fiu sigur ca am un nivel mai mare de siguranta. Inteleg ca in cazul tau e vorba doar de un ... (refuz sa-l numesc) care a incercat sa-ti propuna ceva indecent, dar ti-am spus de achizitionarea unui spray pentru ca oricand se poate intampla ceva, Doamne fereste! Cat despre situatie, bravo ca l-ai trimis la plimbare :) Imi place atitudinea ta intransigenta

    RăspundețiȘtergere
  14. Bravo pt analiza! Au dreptate cu fundalul...

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)