Pagini

Miercurea fara cuvinte - Dimineti de blogger

Pt. ca am primit de la Cris-Mary o leapsa si pt. ca mi-a placut foarte mult cum a ilustrat ea diminetile ei perfecte cu ajutorul cateilor, am ales si eu "pisicutili" fiindca is foarte cute si am gasit fotografii care ma reprezinta, sau mai bine zis care imi reprezinta diminetile perfecte.

Deeeeci, cam asa dorm eu, hi hi hih:
 Cand ma trezesc o strig pe mami...
De obicei dimineata (adica pe la 9-10) pap... daca nu pap mi-e rau (asa m-am obisnuit, hi hi):
Hmmm, sa rectific: pap si ma holbez la tv in acelasi timp caci trebuie sa-mi iau portia de Disney Channel asa de dimineata, hi hi. (uneori prelungesc holbatul la tv pana pe la 1-2 in cazul in care dau de un film sau vreo emisiune faina.)
Asaaa... cum spuneam, se face 1-2 (la mine tot dimineata este) si mananc iar:
Dupa ce mananc, daca am treaba ma pun in fata oglinzii o juma' de ora si ma machiez (chiar nu-mi dau seama de ce dureaza atat):
Apoi ma imbrac:
Si plec.
Daaaaar, daca nu am treaba, dupa ce mananc, ma pun la pc:
 Si... cam atat, in restul zilei gasesc eu ceva de facut.

Diminetile voastre perfecte cum sunt?

Aaa, si profit de ocazie ca postarea este cu fotografii si o sa ma inscriu si la "Miercurea fara cuvinte" (sper ca se scuza putinele cuvinte folosite pt. descriere), despre care puteti afla mai multe la Carmen.

Happy WW!
Va tuc.
Sursa foto

65 de comentarii:

  1. Vaaai si eu ma uit la Disney Channel:X
    Diminetile perfecte sunt diminetile cand nu trebuie sa ma trezesc la 6 ca sa ma duc la scoala.Daca nu trebuie sa fac asta,dimineata e mai mult decat perfecta!Si da,dimineata tine si la mine pana pe la 12-1.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D:D hehe:D asa ma trezeam si eu cand eram la scoala:D:)) acum am program mai lejer:D:)

      Ștergere
  2. Bine, că te îmbraci am văzut, da pe stradă de ce umbli fără textile? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Muahahaha :d Super ilustrat :d Mi-a palcut la nebunie :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Faină zi.
    La mine diferă una de alta, cu o soră mai mică ... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fain <3
    păi, la mine o dimineaţă e perfectă dacă mă trezesc după 12 8-> (deja nu mai e dimineaţă, da' mă rog:)) )

    RăspundețiȘtergere
  6. Dimineaţa mea perfectă începe pe la 11 şi se tremină pe la 3-4 după amiaza, E de preferabil să fie de weekend şi să fie ploiasă! :d

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha-ha-ha! Nostime imaginile! M-au amuzat mult...
    Mulțumesc pentru porția de râs! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce dimineti perfecte ai :))

    Pai cum ma trezesc, dau imediat fuga la pc, impreuna cu o cana de cafea... Citesc, umblu pe blog si ascult cea mai buna muzica. Asta cand nu am scoala. Si in diminetile de vara, devreme pe la vreo 7, merg imediat cu o carte in mana in parc pe o banca si citesc, alaturi de un paharel de cafeluta :D asta, pana pe la 9 dimineata, cand mult'cunoscutii cocalari incep sa umble pe strazi cu masinile lor "bangoase" cu manele la maxim... si-mi strica toata lectura...

    :) Frumoase fotografii! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Zilele noastre seamănă foarte mult(cu excepţia orelor,:D)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am ailurofobie, (fobie de pisici), si in general habar nu am de ce lumea posteaza atatea pisici pe bloguri, dar in plus de atat, mai posteaza in general si pisici care sa te sperie, fie cu blana neagra si ochi galbeni fiorosi, fie atat de preocupate de ele insele de iti dai seama imediat ca degeaba le admira posesorul lor ca lor NU le pasa catusi de putin de el, fie chiar si in ipostaze voit comice uneori, dar intr-un fel adesea chiar aparent sadic atat fata de pisica cat si fata de posibilul privitor, (asta probabil fiind o ramasita contemporana cosmetizata a ritualului vechi din Evul Mediu scotian si faroez de tagheirm, reprezentat de torturarea psicilor negre prin jupuirea si arderea lor de vii in anumite week-enduri in anumite paduri cu scop de divinatie cu ajutorul dracilor chemati de strigatele pisicilor in agonie).

    Uite, pisicutele astea dragute si cuminti postate aici si gatite asa in mod total placut si neamenintator cred ca sunt primele pisici intalnite pe Internet care au reusit sa nu ma sperie ! Ce bine ar fi sa fie toate pisicile, atat din real life cat si de pe Internet asa cuminti si fotogenice...ca atunci poate mi-ar trece si mie ailurofobia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. huh!!! ma speriasem la inceput:D am crezut ca nu-ti plac pisicutele mele:D n-am mai auzit de ailurofobie:| :-? pari un om tare interesant:-?

      Ștergere
  11. Dimineata perfecta incepe atunci cand nu tre` sa ma duc la scoala. :*

    RăspundețiȘtergere
  12. yiii...cat de frumoase sunt pisicutele :x Eu sunt un iubitor de pisici...am si eu un pisi foarte mumos si rasfatat ca cea din imaginea a 2-a :)

    RăspundețiȘtergere
  13. In timp ce ma uitam la pozele tale, hop si al meu motan a venit la mangaiat:). Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  14. Poate ca crezi sau nu, la mine o dimineata perfecta, este cand... ma trezesc devreme si sunt binedispusa. Daca dorm prea mult ma doare capul. :D
    Nu degeaba m-am nascut la 6 dimineata. :)
    Tie pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. huh:D eu trebuie sa dorm 10 ore:)) altfel sunt morocanoasa:D

      Ștergere
  15. :)) foarte funny! mi-a placut....zilele tale sunt frumoase :P

    RăspundețiȘtergere
  16. Deci sunt mult prea dragute pisicutele:x si cea de care butoneaza telecomanda cu punga de lay's si sticla de pepsi...parca ma uit in oglinda(nu cu atat de multa blana, dar..:)) ):))

    RăspundețiȘtergere
  17. Pisica din poza numărul doi este tare :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Happy WW! :) Mai adauga un T la sfarsit... mai mulTe

    RăspundețiȘtergere
  19. O dimineaţă perfectă pentru mine e plină de somn.. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. ;)) sa tot fii pisica aristocrata!
    happy WW! :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Frumos !
    Ai ales cele mai nostime fotografii cu pisici !

    RăspundețiȘtergere
  22. Bună scumpo!
    Wow cât sunt de frumoase și haioase toate!
    O zi fumoasă îți doresc!
    Te pupic scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  23. :)))vaiii ... mie somn , vezi ca azi dau teza. .. daca adorm e din cauza ta =)))

    RăspundețiȘtergere
  24. misco pe aia cu lays si pepsi =))

    RăspundețiȘtergere
  25. Zici sa particip la W.W.? :D
    Eeeeeh... ma mai gandesc eu :D. Adica ;;) daca ma primesti :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu?:)) eu normal ca te primesc:D:)) dar inscrierea se face la Carmen, si ea sigur te primeste:D:*

      Ștergere
  26. ultima'i pe Facebook , decii

    RăspundețiȘtergere
  27. aia cu pepsi si lays=))geniala poza :))

    RăspundețiȘtergere
  28. de obicei dimineata dorm:))daca ma trezesc devreme inseamna ca trebuie sa plec undeva...deci ma trezesc, imi fac plinul de tigari si cafea (altfel nu sunt in stare sa ma pregatesc), apoi ma spal, ma pregatesc si plec..nu mananc dimineata pentru ca nu pot:))dar uneori ma trezesc cu pofta de ciocolata:X pe blog nu mai scriu, dar poate ma apuc de treaba intr o zi:))inspiratie sa am cu toate ca in ultimul timp am trecut prin multe si inca ma mir ca am rezistat psihic si nu m am pierdut:D dar cum mi ai spus si tu mai de mult..ma maturizez:"> te pup mult mult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pffF:d sper sa-ti revina inspiratia!>:D< Oricum noi de aici nu plecam si asteptam sa revii>:D< ma bucur ca te mentii pe pozitie, asa si trebuie>:D< matura mea>:D< pupici>:D<

      Ștergere
  29. dimineata perfecta e cea de sambata in cazul in care nu e vacanta, iar daca e vacanta, atunci dimineata perfecta inseamna sa ma scol devreme sa mananc, de rpeferat in fata tv sau compului si sa fac ceva fain dupa (sa ma joc pe comp, sa citesc, desenez, chestii de genul) :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Pisica aia cu lays si pepsy e caterinca rau :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)