Pagini

Ce as face cu 1000 de dolari...

Am primit de la Radu acum cateva zile o leapsa care consta intr-o intrebare: "Ce ai face cu 1000 dolari?".
Paaai sa vedem, ce as face? Hmmm, primul lucru care mi-a venit in minte a fost: "Doar 1000? Nu e cam putin?Ce-s 1000 de dolari? O nimica toata!Tuzki Bunny Emoticon"
Iar al doilea lucru a fost ca banii astia i-as pune deoparte pentru a mea mamicaTuzki Bunny Emoticon pt. ca are nevoie de ei mai mult decat mine (eu oricum i-as da pe toate prostiile, hehe asa ca...).
Mda, deci cam asta as face eu cu 1000 de dolari, dar voi? Voi ce ati face?

62 de comentarii:

  1. catalin-bogdanjoi, mai 03, 2012

    mi-as publica poeziile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant...cu 1000 de dolari...pff nu imi ajung nici de un suc=))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da de care suc bei ??? :)

      Ștergere
    2. =)))))pai sti cum e vb...cand ai bani toti prietenii trb sa le faci cinste dar cand au ei o baga pe aia ..ca au trb;))

      Ștergere
    3. =)) pai asa prieteni ai:P

      Ștergere
  3. I-as pune deoparte,as mai strange ceva(ceva mai mult)si as zbura spre Atlanta!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. cu siguranta i-ar administra familia mea :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Aş încerca să îi înmulţesc! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. salut, copilule vesnic!
    multumesc pentru vizita!
    O seara lina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici mie nu mi-ar ajunge 1000 dolari.Sa stii ca in momentul cand eu eram pe blogul tau,am primit comentariile de la tine.

    RăspundețiȘtergere
  8. o mica deplasare la munte.. sau mare! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. As incerca sa-i pun sa faca pui :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu cu 1.000 de dolari mi-as publica un volum de poezii si restul i-as da mamei mele care are mai mare nevoie de ei decat je .Pentru ca la fel...eu i-as cheltui pe chestii inutile :d

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi-as lua un telefon mai bun,iar ce ramane pastrez pentru "zile negre".

    RăspundețiȘtergere
  12. Economie! Da. I-aş depune în contul de la bancă pentru o viitoare facultate ;;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu toti gandesc ca tine...sa-i dea unei persoane dragi.Ma bucur sa aud asta !
    Eu cred ca i-as pune deoparte :)

    RăspundețiȘtergere
  14. ii pastrez pentru facultate :D

    RăspundețiȘtergere
  15. eu...as mai pune 500 pe langa cei 1000 si mi-as schimba aparatul foto :P. seara faina....

    RăspundețiȘtergere
  16. Chiar ca putini :)))

    Si eu i-as da mamei pentru ca si ea m-a ajutat muult,e timpul sa o fac si eu.

    RăspundețiȘtergere
  17. beau cafeaua azi cu tine
    sa ne fie numai bine,
    de soare sa ne pitim
    si la umbra sa vorbim,
    despre viata si iubire
    despre căi spre fericire!

    RăspundețiȘtergere
  18. eu mi-as acoperi gaurile din buget...la fix...ca deja'...am facut prea multe nebunii :)))

    RăspundețiȘtergere
  19. 3000 de lei - bani de concediu. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Cam mica suma:D faci destule si cu 1.000 $ dar totusi.. Sincera sa fiu daca nu esti atent ii dai pe toate prostiile si nu stii cand i-ai dat :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Ma duc la Cris Angel , ii dau 500 de dolari si il rog sa ma invete cum sa inmultesc banii :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Banii se duc. De aia sunt facuti. Orice ai face cu ei, sa nu ii regreti.
    Seara faina si un sfarsit de saptamana de poveste!

    RăspundețiȘtergere
  23. poti face multe cu 1000 de dolari.. dar daca te gandesti sunt putini...

    RăspundețiȘtergere
  24. 1000 de dolari mi se par putini bani, e gen 2 lunii de trai, insa nu e ca si cum as vizita egiptul sau altceva...

    RăspundețiȘtergere
  25. 1000$ - hm..cred ca fiecare le gasim locul :)). acum conteaza sunt folositi in scopuri utile sau nu stiu..

    RăspundețiȘtergere
  26. Sunt multe de facut ... dar prefer sa`i strang :)

    RăspundețiȘtergere
  27. pai doar vine vara:)))avem ce sa facem cu ei, dar de unde ii luam?:))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)