Pagini

Situatii imposibile - Leapsa

Am primit si de la domnul Rudolph o leapsa cu intrebari destul de interesante:


1. Daca ai putea sa intri si sa traiesti intr-o carte care ar fi aceasta ? Motiveaza alegerea facuta! (dar intr-un film?dar intr-un cantec?) 

Carte: "Enigma Otiliei" - ma regasesc in personajul Otiliei deoarece ea reprezinta "unul dintre cele mai complexe personaje feminine din proza romaneasca, ea este fascinanta, mereu imprevizibila si dilematica prin comportament. Mai bine zis, comportamentul ei este derutant: capabila de emotii puternice trece brusc de la o stare la alta. Ea este copilaroasa si in acelasi timp matura." - Si cred ca asta spune totul, nu???



Film"The Tourist" - probabil v-ati dat seama de ce! 



Melodie: Hmmm, n-as putea sa intru sa traiesc doar intr-o melodieeeee
.

2. Daca ai putea sa ti alegi prenumele care ar fi acesta? Dar in cazul in care ai fi de gen opus? 

Ehmmm, ar ramane acelasi, imi place prenumele meuuu! Daca ar fi fost de gen opus n-am idee ce prenume mi-as fi ales. Zau asa!

3. In ce alta tara ai vrea sa traiesti pt 1 an si de ce? 

Aaa, asta e usor, America, paaai sa explorez, alea-alea!

4. Care e visul cel mai neobisnuit ce l-ai avut si ti-l amintesti? 

Habar nu am, am inceput sa uit si ce am facut ieri
, hihihi.

5. Povesteste o zi din viata ta imaginandu-ti ca esti un animal. 

Pff, asta da provocare, sa zicem ca as fi o pasare, de ce? E simplu, as putea sa calatoresc peste tot si sa vad multe chestii interesante, sa zicem ca as fi o porumbita, daaa, una alba, frumoasa, si m-as indragosti de un porumbel frumos, offfff, si hai ca o dau in basme...

6. Daca ai putea trai in pielea altcuiva pt o perioada limitata de timp, cine ar fi aceasta persoana si de ce ai ales-o? 

Hmm, depinde de moment, cred ca as alege mai multe persoane... asa ca...



7. Daca te-ai trezi singur pe lume, care crezi ca ti-ar fi primele ganduri si ce ai face prima data? 
Hmmm, primele ganduri? "Unde-i mami?", ce as face? As cauta-o!

Si asa ca sa ma iertati ca nu prea mai dau pe aici, va arat ce face C.L.M.- ica atunci cand ploua:
Mwahahahaha! Ce idei bune am!!! 

Va tuc si va intreb: Voi ce faceti cand ploua?

PS: cine doreste poate prelua leapsa sau poate raspunde intr-un comentariu' la intrebari.

35 de comentarii:

  1. Cum ai facut asta??!?:O Vopsea, acuarele, oja??? Oau, chiar ca arata..intr-un fel.(e de bine).
    P.s: Am schimbat url-ul bloglui. Daca vrei si ai timp poti schimbi in blogroll :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Whoa :O !!! E geniala tastatura aia!!! Lac de unghii? Sau? Vreau si euuu :o3! O sa completez si eu leapsa asta cand apuc :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Io am facut-o :D...leapsa :)). Iar cand ploua stau in casa, dorm, citesc, lenevesc, d-astea :D. Ai fost tare simpatica in raspunsuri.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa traiesti intr-o carte? Cred ca as vrea sa traiesc intr-o carte de calatorii. Sau, avand i vedere burta, intr-una de bucate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tari raspunsurile!
    Cand ploua stau la calculator...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand ploua?! :x citiiim :x
    Super leapsa ta, super raspunsurile si suuper tastatura, daca nu era cu roz.. :d >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Observatie : avem aceeasi tastatura (decat ca a mea nu este ornamentata ...hihi)...aaaa...si avem si net la romtelecom :)

    Imi place moolt cum ti-ai ornamentat mouse-ul si tastatura ...sunt sooper dragutze . Cum le-ai facut ? ...cred ca ti-a trebuit multa rabdare .

    Acum sa raspund si eu la intrebarile puse in leapsa :
    1)Mi-as fi dorit sa ma aflu in cartea Alexandru Lapusneanu . Nu pentru ca ma reprezinta vreun personaj de-acolo , dar mi-as fi dorit sa ma intorc in timp sa vad cum era lumea atunci (cu razboaie...lupte...stiti voi) .
    Intr-un film ? : StepUp2 (iubesc filmul acesta...l-am vazut cred ca de 80 de ori si inca imi place) .
    Intr-o melodie ? : As trai in multe , dar cum se spune ca doar intr-o melodie...atunci aleg 3SudEst - Clipe !
    2)Nu m-am gandit la aceste lucruri...deocamdata nu am nimic de spus in privinta aceasta .
    3)In Turcia. Iubesc aceasta tara :x
    4)Vise...am avut moolte...foarte moolte...si inca am.Insa viata mea este un vis ;)) . Pai...nu stiu...nu pot alege unul .
    5)Cum eu iubesc pisicile...as fi o pisica . Ce as face ca pisica ? Pai...ma joc , mananc , dorm ...si as sta pe la vecina ,,pisicutza" ;))
    6)Nu stiu ce sa zic despre acest lucru :)
    7)Daca m-as trezi singur pe lume ce as face ? Cred ca primul lucru este de a innebuni ;)) Zau asa...ar fi oribil .

    Ce fac cand ploua ? Pai am mai multe variante : ascult muzica , stau pe mess , facebook sau blog , compun poezii si daca toate variantele se epuizeaza si ziua nu se termina...scriu si invat :((
    Doamne...,,dictamai comm-ul" :) Asta este...sunt zodia Gemeni...probabil se observa... mwahaaha

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ahahaha:P ce-mi plac mie gemenii =)))) :D ce tare:D acceasi tastatura:D asta ii buna:D:) te pupacesc:D

      Ștergere
    2. PS: super raspunsuri:X:X mersi:X

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Uite doua postari de la mine care, cred eu, ti-ar insenina zilele ploioase :)
      http://covorul-meu.blogspot.com/2012/05/nori-la-constanta.html
      si
      http://covorul-meu.blogspot.com/2012/05/covorul-fermecat.html

      Ștergere
    2. multumesc:P multumesc:D

      Ștergere
  9. Super tare leapsa :D si cu tunatul tastaturii si a mouse-ului m-ai dat pe spate :D Ti le dau si pe ale mele sa mi le personalizezi? :D O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu raspund aici.Mi se pare interesanta leapsa,
    1. Carte-"Teodora,curteza si imparateasa".Nu ma regasesc in personajul Teodora,dar mi-r fi placut sa traiesc cu multi ani in urma.
    Film-Orice film cu Justin Timberlake!:X
    Melodie-nici eu nu as putea alege doar o melodie.Mi-e imposibil.
    2. Imi place prenumele meu,Alexandra.:)
    Daca ar fi de gen opur ar fi David sau Matei sau Luca!:d
    3. Tot America,desigur:X
    4. Neobisnuit?!Am o gramada vise neobisnuite.Am visat sfarsitul lumii de 2 ori.Dar a fost mai ciudat cand am visat ca un baiat,din viata reala,care arata foarte dragut se dadea cu ruj si mi-a spus ca e gay!Asta da ciudatenie:))
    5.Imi plac tigrii,dar sincer nu stiu cum ar fi viata mea,eu sunt o fire foarte impulsiva:D
    6.Aici chiar nu stiu...
    7.Primele ganduri"wow,nu credeam ca poate fi posibil".Vreau o ciocolata mai intai,apoi vedem...

    Tastatura e geniala.Felicitari!:)Cand ploua stau in pat,citesc,ma uit la un serial,mai scriu cate ceva pentru blog....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tigrii <3 o daa:D si mie imi plac:D super:X mersi fain :X

      Ștergere
  11. imi place taree multt tastatura si mouse-ull :X poate ne zici cum ai facut :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu esti normaaalaaa! Dar me gustaa!:D <3

    RăspundețiȘtergere
  13. ti-a mai zis cineva cat de tare e tastatura?=))

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred că e cea mai trendy tastatură! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Udiii,imi place !! :))
    Esti geniala B-) . Te pup :**!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)