Pagini

Life in Pictures - "Circoteca"

Ce faceti dragilor?
Sper ca bine. Zilele trecute am fost la circ si vreau sa va marturisesc ca mi-a placut foarte mult ceea ce am vazut, avand in vedere faptul ca nu mai fusesem la circ de cand eram foooooarte micuta (nu ca acum as fi eu mare, haha) pot spune ca am trait momente minunate alaturi de prietena mea (te pup Stresule). Am facut si cateva poze, dar nu au iesit foarte bine, insa am gasit cateva pe net asemanatoare cu ceea ce am vazut eu acolo.

Elefanti!!! Da da da!!! au avut cateva "numere" faine, dar parca imi parea rau de ei...
 Si sincer aveam impresia ca sunt muuult mai mari in realitate decat in filme, dar parca nu sunt chiar asa, nu?

So cuuuute!
Hipopotaaaaaaamul, ei bine, el a fost prietenul nostru, ne-a lasat sa-i facem poze, si cineva de acolo l-a facut sa-si deschida imensa gura pentru poze, am ramas:WOW! El chiar e mareee! Hi hi.
 Am vazut si caaaaaaaaaaaaaaaaaaapreeee! ce dragalase eraaau!!! Odododo!
 Bivoli tibetani...

Poneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Au avut un super-numar, pacat ca n-am avut voie sa facem poze in timpul spectacolului.
Si mai erau si lei (vreo 4 din care 2 erau pui, odododo, erau atat de scumpi) si cateva camile! Dar nu am gasit poze si nici nu am facut (maybe next time).

Cam atat pentru azi, va doresc un inceput de saptamana fain si o zi superba.

 Despre "Life in Pictures" gasiti mai multe la Costin.

PS: Voi ati fost la circ?

Sursa primele poze

54 de comentarii:

  1. Absolut minunat si absolut simpatici! Asa-i ca-s adorabili elefantii :D O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. super:) vreau si eu la circ...nu am fost!

    RăspundețiȘtergere
  3. Circul Orlando cumva???
    Parca recunosc elefantii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Genial . Intotdeauna m-a fascinat lumea circului. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pozele nu`s ale tale? Trist... Circarul unde e? :P odododo :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am fost niciodată la circ :( chiar vreau să merg,sper să mai vină și prin orașul meu :d

    RăspundețiȘtergere
  7. Ceee drăguţe sutn animalele!Foarte reuşitele pozele:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am mai fost de muuuult timp la circ.Mi-ar placea sa ma duc!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu-mi place la circ. Refuz sa merg cu desavarsire. Daca ar fi dupa mine le-as inchide....
    Cum sa stea elefantul in cap daca are picioare? L-as pune pe dresor sa stea in limba.....

    RăspundețiȘtergere
  10. Sincer imi doresc ca elefantii, sau hipopotamii sau celelalte animale sa traiasca sau sa moara acolo unde sau nascut!
    Iar oamenii sa se duca sa-i vada in mediul lor :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te cred. ar fi o idee, dar din pacate nu toata lumea isi permite sa ii vada acolo in mediul lor:(

      Ștergere
  11. urasc asa ceva ,.,,animale tinute captive uneori batute pt deliciul publicului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca m-am gandit si eu la asta :(

      Ștergere
    2. Wow...arata bestial...imi amintesc ca ultima data am fost cand eram micuta de tot...ce bine de tine ca ai avut ocazia asta.

      Ștergere
  12. Bună scumpo!
    Superbe pozele tale!
    Nu am mai fost de mult la circ!
    O seară minunată îți doresc!
    Te pupic și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  13. sigur a fost soooper :)
    La circ nu am fost pana in prezent :(( , m-am multumit doar cu cele transmise de televiziune .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D:) aaau:D nu credeam ca mai sunt oameni care n-au fost:D

      Ștergere
  14. ce idee buna! nici eu n-am mai fost la circ de foaaarte muuult timp! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu nu am fost, dar mi-ar plăcea.
    Dar ele suferă ca noi să ne distrăm asta nu cred că mi-ar plăcea.
    Dar tot aș vrea să merg :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu am fost niciodata la circ, dar cred ca nici nu voi merge...nu am nimic cu circul, dar parca imi pare rau de animale.

    RăspundețiȘtergere
  17. De multă vreme deja nu savurez circul,în special, din cauza animalelor de acolo.Sper că tot mai mulți vor vedea astfel lucrurile și nu va mai avea căutare acest soi de „distracție”
    PS:tu nu ai nicio vină C.L.M. !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca dupa ce am vazut toate comentariile incep sa ma simt putin vinovata... :)

      Ștergere
  18. Cumva erau capra si hipopotamul in aceea cusca? :)))

    RăspundețiȘtergere
  19. Am fost şi eu acum două săptămâni la circul Orlando. A fost drăguţ :> (directorul circului e drăguţ :-" :x)

    RăspundețiȘtergere
  20. :)) Voiai sa fie mai mari elefantii? :)
    Sunt destul si asa...
    Tatalui meu ii place mult circul. Mie putin spre deloc :)
    Dar recunosc ca este o arta si dresajul. O arta adevarata.
    O zi frumoasa si vesela sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Da:)))))) mai maaaaaaaaaaaaaaari:D:))) :D:D:D:D Da, este o arta interesanta:D:)

      mersi la fel:D pupici:D

      Ștergere
  21. Chiar că wow! Bivoli tibetani nu am văzut niciodată :-? Au ceva coarne ;))

    RăspundețiȘtergere
  22. vaii de cand nu am mai mers la un circ :(:(:(

    RăspundețiȘtergere
  23. a 3-a e pre tare fotografia :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  24. nu vedem circ in fiecare zi la TV?:)))) glumesc, n am mai fost de cand eram mica:( si mi amintesc atunci ca m`a pus sormea sa ma urc pe un ponei sa i faca ea poza baiatului care avea grija de el=))) cred ca si acum am poza :))))

    RăspundețiȘtergere
  25. Funny :D. Si eu vreau la circ :)) Nu-mi amintesc sa mai fi mers vreodata :-?. Totusi, nu vad ce cauta caprele acolo. Chiar nu pot intelege :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)