Pagini

Life in Pictures- La Pizza

Ca sa-mi spal pacatele pt. ca in ultima vreme cam trag chiulul, va servesc cu o felie de pizza.
Multumesc Stresule pt. idee si pt. poza! Ti pup!

Pofta mare dragii mei!
O duminica faina.

Despre "Life in Pictures" gasiti mai multe la Costin.


47 de comentarii:

  1. Chiar imi era foame:))
    O seara frumoasa>:d<

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite, de la pozele de genul ăsta mă îngraş eu. De ce sunt întotdeauna bombele calorice aşa bunee? :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaaai,ce pofta mi-ai facut!Mda,acum nu-mi ramane decat sa salivez:)):))O duminica faina si tie:p>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. YUM :X Pizza cu maioneza, my favourite :X Toata lumea se uita ciudat cand cer maioneza la pizza :D:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D :)) ma intreb de ce sa uita ciudat:-? mie mi se pare normal :X

      Ștergere
  5. multumim...:)...e cu branza multa ????

    RăspundețiȘtergere
  6. yamii...yamii...
    Mi-ai facut o pofta nebuneasca de pizza...maine imi cumpar neaparat una .

    Eu o sa iau 2 felii...cele pe care ai scris ,,C.L.M." si o sa le pap...yamii...bun bun...

    RăspundețiȘtergere
  7. este cam tarziu.. dar nu pot refuza o felie! :)
    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pacatele-ti sunt iertate ;))

    In caz ca nu ajunge la toti Pizza, poti sa ne mai dai?

    RăspundețiȘtergere
  9. Staiți așa,
    vin și eu !!!
    De fapt n-ajung și se răcește !
    Poftă bună !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Poate nu iti dai seama, dar ai pacatuit mai tare. Cum sa pui asemenea poze pe blog dupa ce omul abia si-a baut cafeaua si simte ca ii e foame? :((

    RăspundețiȘtergere
  11. Iti dai seama ca mai rau ai facut. nu? De dimineata.. de luni sa am o asemenea priveliste? Te urasc. :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu mi se pare că ai tras chiulul, dar dacă ai avut păcate, cu siguranţă ţi-au fost iertate toate! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Este binevenită o pizza oricând, mai ales pe vremea asta plictisitoare >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Vai dar cummm....deci o sa mor, arata foarte bine si mi s-a facut o pofta...m-ai inebunit :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu te iert :D :* >:D< O saptamana usoara draguta mea!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma ling pe buze de pofta!Miam!

    Misto ideea cu numele scris pe pizza.Apropos ce sos era ala cu care ai scris?

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)