Pagini

Life in Pictures- Summer List

MSN Onion EmoticonMa intrebam cati dintre noi isi propun sa faca anumite chestii in vara asta si ma intrebam oare cati reusesc sa realizeze ceea ce si-au propus? Oare viata ar fi mai usoara daca am avea teluri pe perioade mai scurte? Stiti voi, o saptamana, o luna, o vara... MSN Onion Emoticonsnu perioade din alea gen: imi propun ca in 5 ani sa am familie si copii, chiar ar fi mai usor? Sau nu?Onion Icons Cine stie... ati incercat o experienta de genu'? Daca da, ce a iesit?MSN Onion Icon

Hmmm, eu daca ar fi sa-mi fac o lista cu ce as vrea sa fac vara asta cred ca ar arata cam asa:












Lista voastra cum ar arata?Onion Icons

PS: Sa stiti ca e buna si listuta asta la ceva... m-a facut sa-mi dau seama ce vreau.

Despre "Life in Pictures" gasiti mai multe la Costin.
O zi cu muuult soare sa aveti.MSN Onion Emoticon
V-am tucat.Onion Emoticons

Sursa foto

Era sa uit: La multi ani Viorel!!!! Sa fii sanatos si fericit!!!! Pupici!
He he he!!!

63 de comentarii:

  1. Lista mea e asemanatoare cu a ta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La toamna o sa tin minte sa te intreb daca ai facut toate astea;)) si sper ca raspunsul sa fie da:-w...O duminica frumoasa:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) daca o sa imi mai aduc aminte :)) o sa-ti zic ca da :)) mersi:X

      Ștergere
  3. Take pictures with strangers for a day. Asta ar fi draguutz :x
    Dar tare cred ca 2 din 10 romani te-ar injura la asa ceva... :-??
    Ca asa sunt astia educati...
    :-j
    O vara frumoasa sa ai! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu este prea lnga lista mea, dar subscriu la spusele lui Raluca. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. O listă care ar fi bine să se realizeze și astfel să creeze o vară de neiutat !
    Succes C.L.M. !

    RăspundețiȘtergere
  6. ce dragut i-ai scris lui viorel, am zambit cand am vazut :)
    eu am multe planuri pe vara, dar sper sa-mi iasa :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa ne arati si noua tatuajul dupa ce il faci :>

    RăspundețiȘtergere
  8. hmm:-? As vrea sa pot sa fac absolut tot ce ma face fericita, sa ma bucur de viata si sa ma distrez la max! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum arata lista mea?
    E foarte simplu.Lista mea e o imagine simpla alba.Nu vreau sa fac nimic vara asta.De fapt e pentru prima data cand nu astept vacanta de vara.:-??

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu mai fac liste de ceva vreme. Timpul le rezolva pe toate. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Super.Mi-a placut mult ideea. Cred ca o voi prelua si eu in curand.Duminica placuta:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Punctul 2 , cel mai principal cred eu XD! Sa ai o vara placuta! xo Mia

    RăspundețiȘtergere
  13. Iti multumesc din suflet , Lavinia ! Esti o persoana minunata...
    ...mi-ai inveselit ziua .

    Si eu iti urez succes , noroc in viata , sa ai parte numai de bine si de impliniri in viata .

    Iti multumesc din suflet pentru tot !

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu te supara ai vrea sa facem un schimb de link/uri , as ramane recunoscator daca ai accepta multumesc astept raspuns

    RăspundețiȘtergere
  15. inca imi doresc foarte tare un tatuaj...dar...

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi-ai adus aminte ca trebuie sa-mi fac si eu o lista :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Mie imi vin ideile pe parcursul verii deci.. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Multa bafta in realizarea listei... Sa imi spui si mie cand e ziua cu DA... >:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Am in lista si cateva din punctele tale :D

    RăspundețiȘtergere
  20. da nu-ti doresti foarte mult :))).
    cu un mic efort se poate....eu iti doresc :P

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu astept vacantaaaaa.Si lista mea seamana cu a ta:cea cu privitul norilor si a cerului seara,cea cu pozele in fiecare zi...
    Superba lista!Sper ca vara aceasta sa ma surprinda intr-un mod placut!:):*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :X same here <3 sper sa ai parte de vara pe care ti-o doresti!

      Ștergere
  22. Sper sa-ti tai cat mai multe de pe lista! Distractie placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. e super lista cred ca o sa fur si eu cateva idei

    RăspundețiȘtergere
  24. dragute ideile! si eu am multe planuri, cum ar fi sa termin de citit in engleza dracula (pff mai am vreo 90% din carte!), sa ma reapuc de invatat spaniola, sa citesc cat mai multe carti, sa nu mai stau asa mult pe comp, sa intalnesc un baiat, sa am cu cine merge la filme etc.. nu-mi mai vin acum.. multe planuri am dar nu stiu cate vor fi indeplinite la finalul vacantei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sper sa ti se indeplineasca:D :X mai ales partea cu baiatul:D

      Ștergere
  25. Hai Monica, că mi-ai dat idei pentru vara asta :-?. Poze în fiecare zi la orice :-? Ce-aş putea facee >:)

    RăspundețiȘtergere
  26. gata te-am adaugat astept confirmare si de la tine multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  27. O gramada de dorinte avem in comun!Suntem mai romantice deci suntem pe cale de disparitie :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Vreau si eu un tattoo..Cu mesajul "Carpe Diem"

    RăspundețiȘtergere
  29. Crezi c-o sa reusesti sa le realizezi pe toate intr-o vara, de exemplu ?

    RăspundețiȘtergere
  30. A trecut vara. Le'ai realizat pe toate? :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)