Pagini

Ce ti-e si cu vara asta...

Bun, e vara, da? Daaa! E cald, da? Daa!!! Buun, e sezonul fustitelor si pantalonasilor scurti, da? Daaa!!! Dar frate, unele tipe nu se uita cum pleaca de acasa, adica sa fim seriosi, n-am nimic cu fetele care arata bine, bronzate, slabute, alea alea... dar sa ai ditamai bulanele pline de celulita si tu sa-ti iei pantaloni atat de scurti incat ti se vad bucile alea slinoase mi se pare un gest de prost gust, si nu numai... 

Acu' pe bune, chiar vi se pare ca sunteti mai sexi daca sunteti mai dezbracate? Nu scumpiiii, nu sunteti! Sunteti oribile si sa stiti ca puteti sa fiti sexi si putin mai imbracate, totul tine de atitudine, serios!!! Adica, sunt atatea haine frumoase si de bun gust, sa nu mai spun de tonele de incaltaminte superba si de muultele accesorii care va pot face sa fiti de 1000 de ori mai sexi decat chestiile pe care le purtati, si voi? Voi ce faceti, puneti 2 carpe si aia e "vai ce sexi is", ahhh! Eu stiu ca "less is more" dar nu cred ca se aplica si in cazul asta, dar in fine, sa va mai zic de tipele care poarta incaltaminte cu toc de 20 de cm cand ies la plimbare prin parc si li se impleticesc picioarele? Sau, nu? Lasam pe alta data! 


Ehm, sa nu mi-o luati in nume de rau, eu doar imi dau cu parerea, in final fiecare se imbraca cum vrea, dar totusi... nu suntem singuri pe planeta asta, suntem inconjurati de fel si fel de oameni si un pic de respect fata de noi si de restul nu strica...

Hai ca stiu ca imi dati dreptate, nu? 

Duminica faina sa aveti. Va tuc!

PS: Maine ultimul examensi scap!!!!!!

80 de comentarii:

  1. adevarata treaba aia cu atitudinea. pana la urma, n-are nimeni treaba cu femeile mai fluffy, dar cand vede tot orasul ca esti fluffy de numa' numa...

    nu`i ok.
    :))
    succes maine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cam asta incerc eu sa transmit :)) nu tre' sa stie tot orasu' ca esti "fluffy" :))))

      sar'na:X

      Ștergere
  2. Eu iti dau dreptate, stiu ca nu-mi sta bine in ceva incerc sa-mi acopar defectele nu sa oripilez lumea din jur cu ele si sa cad in penibill..ptr ca asta se intampla..nu esti sexy ci penibila..

    RăspundețiȘtergere
  3. Ei bine, nici eu nu prea sunt cu fetele de genul, iar uneori nici cu modul cum se imbraca! :D
    De iesit, pot sa iasa cum vor, dar cu o limita...

    RăspundețiȘtergere
  4. Bineinteles ca ai dreptate, tu mereu ai dreptate! >:D<
    Ca tot veni vorba de pantaloni scurti, imi luasem si eu acu' o sapatamana, intr-o seara, pantaloni scurti si... m-am intors acasa cu niste bube.... #-o
    Tantarii din ziua de azi, is mutanti, nu insecte! :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. owww :* hai ca nu am mereu :))

      Ahaha, si eu ma feresc de tantari, am patit-o si eu:)) :D

      Ștergere
  5. Moaa` cata dreptate ai!:))
    Bafta la examen!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Cea mai frumoasa va fi vara asta!!! Plaja non-stop in Italia!!! Va pup dragilor si o duminica frumaosa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu o ia nimeni in nume de rau , ai perfecta dreptate .Eu cred ca un gram de decenta pentru cei din jur nu strica fiindca , asa cum ai spus si tu , "nu suntem singuri pe planeta asta" .

    Iti urez succes la examen. Sa il iei cu 10 :x

    RăspundețiȘtergere
  8. hmmm...:)))
    eu zic asa: fiecare se imbraca cum vrea si cum considera si cum se simte bine. eu nu imi dau cu parerea decat despre ce consider eu frumos. in rest...nu prea ma intereseaza....:). ma simt foarte bine pe strada si daca vad grasutze si daca vad slabutze, mai mult sau mai putin imbracate...:)
    pop

    RăspundețiȘtergere
  9. AI dreptate,şi pe mine mă enervează paparudele alea care nici măcar nu se văd în oglindă şi îşi iau toate ,,minunăţiile" pe ele,şi se mai cred şi sexy:D.:))
    Jos pălăria pt. postul ăsta,genial!

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, e sezonul călduros, dar purtând pantalonii așa scuriți nu le se topesc celulita...
    Succes la examen!

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa e cu hainele. Si eu am mai multe kilograme decat as vrea, asta m-a invatat sa aleg lucruri cu gust.

    fluffy :)))) lool, pe asta n-am mai auzit-o.

    sa vi cu zecele maine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) vin vin:D:)) pai nici eu nu-s vreo slabanoaga dar ma uit in oglinda cand plec de acasa:))

      Ștergere
  12. Oh doamne peste tot vezi numai "fete sexi ". Ti se ia ,ti se face greata !
    Oricum ,o vacanta placuta si o vara perfecta, sa ne auzim cu bine si totate cele bune:x

    RăspundețiȘtergere
  13. O fi cald dar asta nu înseamnă că trebuie să horibileze fiecare privire cu celulita lor. Sincer să spun, şi eu am puţină de tot, dar îmi e ruşine să arăt ceva . . . Când mă gândesc prin ce trebuie să treacă săracii băieţi vara, mi se face milă. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) mai am si eu putina celulita ca nu-s perfecta, dar ca si tine, mi-e rusine sa ma arat:)) dar ele :-j nesi...

      Ștergere
    2. Chiar ieri mă uitam la fetele de pe stradă şi multe dintre ele aveau pantaloni scurţi. Şi mă întrebam, de ce nu poartă fuste, sunt mai lejere, sunt drăguţe, arată feminitate şi mai şi ascunde puţin celulita (depinde de cât de scurtă e) :-s . . .

      Ștergere
  14. Bună scumpo!
    Ai perfectă dreptate!
    probabil că nu se uită în
    oglindă când pleacă de acasă!
    Succes la examen!
    După amiază frumoasă ca tine să ai!
    Te îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  15. nu or fi iesit fetele din criza,materialele sunt scumpe...:))))glumeam
    bafta!

    RăspundețiȘtergere
  16. Bafta la examen!
    Ce inseamna fluffy ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Sunt total de acord cu tine :)) ai spus totul mai mult decat perfect :> si mai e o chestie cele mai slabe nu exagereaza atat de mult cu imbracamintea parerea mea...dar depinde si de fiecare persoana acum. ;)) de tocuri numai vorbesc nu prea sunt adepta lor.:D mai rarut.
    Multa bafta maine! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. Heh,imi place articolul acesta,ai dreptate.Din pacate astfel de persoane gasesti peste tot in jurul tau.Majoritatea fetelor au impresia ca sunt mult mai sexi daca sunt mai dezbracate.Si ce-i drept si baietii sunt incantati de aceasta mentalitate!

    RăspundețiȘtergere
  19. P.S:Succes la examen,o duminica superba si tie!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  20. Iti multumesc ca nu ai pus poze cu asemenea specimene!

    RăspundețiȘtergere
  21. Da ai dreptate... si mai grav, ca baiate, mi se pare sa fii plina de celulita la 16-17 ani sau mai devreme... nu s-a auzit de sport... 5 fete din 10 au celulita de la o varsta asa frageda... mi se pare grav. Sunt femei trecute de 30 care au pielea mai neteda ca ele... dar sa te mai si afisezi cu asa ceva... au mama!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Chiar la asta ma gandesc si eu de cateva zile...ca am vazut o gramada de fete cu fuste/pantolini foarte scurti si o tona de celulita. Mie mi-e mila de ele, dar pe de-o parte ma gandesc ca daca as avea si eu tone de celulita (momentan am doar kg:))) nu as rezista sa nu port pantaloni scurti vara, desi sunt variante de pantaloni/fustutie mai lungi in care poti sa areti sexi si bine.

    RăspundețiȘtergere
  23. Succes la examen:* ...
    m-ai facut sa rad in articolul asta :)))))=)))

    RăspundețiȘtergere
  24. Am fost socata zilele trecute sa vad fete si femei de toate varstele si de toate marimile in pantaloni atat de scurti incat erau aproape inutili. Nu la plaja, ci in mijlocul orasului, umbland fiecare cu treaba ei.

    RăspundețiȘtergere
  25. :))))) stii tu.. e o tara libera :)))

    RăspundețiȘtergere
  26. Sau cand le vezi cu colanti, in special de aia luciosi :)))

    RăspundețiȘtergere
  27. Stii cum este...fiecare cu gustul lui...dar totusi,tine si de bun simt. Eu cred ca trebuie sa te imbraci cu ce iti sta mai bine. Mai mult nu comentez!

    RăspundețiȘtergere
  28. Ai dreptate...
    Si cu o zi dupa ultimul tau examen... cam aiurea sa-ti urez succes. poate felicitari :D
    Si chiar ai dreptate. Mai des vezi tipe pline de sunci imbracate foarte ... "provocator". Sau cel putin , asa mi se pare mie. :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Draga mea, mi-am schimbat adresa. Despre filme.blogspot.com e acum CineMagazin.ro (www.cinemagazin.ro). Daca ai fi atat de buna incat sa schimbi denumirea in lista, ai avea multumirile mele cele mai calde. :)

    :*

    RăspundețiȘtergere
  30. Ai dreptate,sunt de-a dreptul dezgustatoare!:))
    Bafta,si eu am maine ultimul examen!:>

    RăspundețiȘtergere
  31. Păi eu nu ştiu ce-i în capul lor când ies aşa pe stradă. Adică se gândesc că băieţii caută provizii pentru Crăciun şi aşa atrag priviri:-?? Naah. Oricum, nu-mi place să aibă cineva ceva cu mine, deci e reciproc. :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Imi place limbajul dur, pe care-l folosesti foarte bine, spune multe si, cred, ca face ca persoanele vizate sa se simta :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Bine punctat, ar putea sa se apuce de sport fiecare daca tot le place sa-si expuna cat mai multa golaciune.
    Apropo CLM ai primit o leapsa aici http://biblioteca-prafuita.blogspot.ro/2012/06/carti-dupa-alfabet.html

    RăspundețiȘtergere
  34. Îmi place cum gândești :>.
    Să nu uităm de machiajul de prost gust, pe care multe ”domnișoare” îl utilizează
    P.S Te apreciez foarte mult și îmi place mult să-ți citesc blogul

    RăspundețiȘtergere
  35. fiecare se imbraca dupa cum simte, si faptl ca unele au celulita la 17 ani poate fi si o problema. eu de ex am o celulita avansata [aproape stadiul 3] se vede fara sa strang,e suppper jenant,desi nu-s foarte grasa ,puitn plinuta [am 65 de kg la 1.70][am 18 ani] anul trecut in vara aveam 55 si tot aveam celulita din cauza problemelor la rinichi! de slabit nu prea am cum in perioada asta,n-am chef sincer,muncesc si is obosita mereu,ajung la 10 seara acasa.... probabil din toaqmna cand incep facultatea incep o dieta,sau pe la sf lui august,nustiu. La mine e naspa ca mananc seara,trebuie totusi sa am ambitie sa numai mananc nimic dupa 6. chiar azi voi incerca,bafta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D eu zic ca o sa mearga daca incerci sa nu mai mananci dupa 6:D oricum ce e important e sa fii tu sanatoasa:D pupici

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)