Pagini

Bloggerii si copilaria

Am ramas datoare din nou cu 2 lepse de la doua donsoare, dar sa le luam pe rand.

Prima este de la Zdwuby si este destinata copilariei (cum spuneam, am primit-o de 1 iunie si sunt datoare cu raspunsurile, ihihihihi).


1. Ce trăsnaie îţi vine în minte de pe acele vremuri?

Hmmm, prima trasnaie care imi vine acum in minte este aceea cand eu, varumiu si ceilalti copii de pe strada ne-am facut niste tevi pentru tras cu cornete (sper ca stiti despre ce e vorba). Buuun, tevile au fost usor de confectionat (pfoaai sa vedeti ce bengoase erauOnion Icons) ,dar sa stai sa lipesti 1000 de cornete nu era tocmai o activitate placuta,MSN Onion Iconshi hi hi. Daaaar nu asta este trasnaia ci faptul ca am iesit pe strada si am inceput sa tragem cu cornete pe geamurile masinilor care treceau, ehee... si cand mai nimeream cate una fix pe geam ne mai luam o injuratura mica acoloMSN Onion Emoticons (bine macar ca nu a luat-o nimeni dupa noi, huh! nu de data astaMSN Onion Icon)

 Si ca tot adusei vorba de masini, tocmai mi-am amintit de benzile de la casete legate de stalpi si de tipul care si-a zgariat masina din cauza lor.MSN Onion Emoticons Ce? N-a fost vina mea!!!MSN Onion Icons Sa va mai spun ca tipu' ne-a fugaritOnion Icons pana acasa? Si ca s-a plans la parinti? Mwahahaha, dar s-a plans degeaba ca doar n-am patit nimic, eventual din cate imi aduc aminte am avut parte de o "cearta" falsa in fata tipului si... cica eram "pedepsiti".Onion IconsEheee, ce vremuri!!!!

2. Care erau jucărioara şi jocul preferat?
Jucarioara? Cred ca erau mai multe, cat despre joc, pitulusul sau tenisul acela de picior. (ce buna eraaam! ahh! )MSN Onion Emoticons

3. Ce sentimente ai păstrat de-a lungul timpului din copilărie?
E cam "grele" pe partea asta cu sentimentele.Onion Icon

4. Ce crezi despre generaţiile de copii de astăzi?
Nu cred nimic, imi pare rau pentru ei ca n-au parte de o copilarie frumoasa ca a noastra.MSN Onion Icons

5. Consideri că un adult mai poate fi considerat copil?
Normal, adicaaa, uitati-va la mine!!!MSN Onion EmoticonsMSN Onion Icons

Asaaaaa, cat despre a doua leapsa primita de la Vienela se pare ca am mai facut-o inca 1 data asa ca va las link spre ea: http://www.clmblog.info/p/leapsa-time.html. (Leapsa sportiva)

Multumesc mult fetelor, mi-a facut placere! Vaaaaaaaaa pupacesc!Onion Icon

PS: Voi, trasnai ceva???

Zi faina.Onion Emoticons

31 de comentarii:

  1. Singura trasnaie care imi vine in minte e faptul ca "imprumutam" vreo 2 kg de mere de la vecinu' cand nu era pe acasa.In rest am fost o fata linistita:)
    Zi faina si tie!

    RăspundețiȘtergere
  2. uu, super amintiri ai :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi amintesc şi eu de acele ţevi. Le numeam tubermane :-? Văru-meo nu a avut ce face când mi-a făcut cunoştinţă cu ele >:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) am ras cu pofta pentru ca mi-am adus aminte ca eu si varul meu tot asa in copilarie am confectionat tevi pentru tras cornete(nu stiu cine nu avut asa ceva in copilarie)si am tras pe balconul vecinei dupa pisica si bineanteles ca vecina ne-a vazut si a venit sa se planga la parinti ca i-am lovit pisica cu cornete si normal am avut si noi parte de falsa "cearta" :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-e şi ruşine acum să spun că eu am fost cuminte! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi amintesc de cornete, cum sa nu...:)) Si eu faceam din astea cu pretenasii mei si sa vezi ce teroare era=))

    RăspundețiȘtergere
  7. Raspund doar la prima ca sa nu dau idei :)

    Raspund pe scurt la prima:
    -Dupa un proiect din ” Enciclopedia Copiilor” impreuna cu amicul meu Sorin am construit o parasuta din batistele de matase ale parintilor cu suspante si ham facut din cureaua din piele a tatalui meu. Ne-a mai trebuit un rucsac ca sa urcam pilotul de incercare (un motanel negru) pe scara de incendiu a blocului.
    In mod fericit, proiectul a fost un succes, desi motanelul a cam mienuat pe parcursul coborarii celor 4 etaje.
    In mod curios, in loc sa fim felictati pentu reusita deplina a experimentului Sorin a fost tras in casa de perciuni iar eu obligat sa stau la coada la lapte de la 6 dimineata (ce vremuri).

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Asta vroiam si eu sa ii spun! :))
      Foarte tare leapsa <3 .Mai ales in felul cum ai prezentat-o tu :* !

      Ștergere
  9. Daca m-as apuca sa scriu toate trasnaile ce le faceam as scrie o carte ! :))

    Faine raspunsuri ! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai avut o copilarie frumoasa:> nu prea ai fost cuminte[-( :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Hahaha...foarte tari.
    Nu ai fost prea cuminte...foarte bine ;))

    Am luat si eu leapsa :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Hmmm ..daa :)) Am ramas blocata cu o colega intr-o toaleta la un teatru ..am pierdut si piesa pt care eram acolo :))))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoase lepsele dar si raspunsurile!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mai des decat tevi si cornete foloseam inglita si bolduri indoite. Ascunsi in gradinita din fata blocului, trageam in fundul trecatorilor. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. vad ca erai foarte ocupata cand erai mica:))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)