Pagini

Miercurea fara cuvinte- mini-excursie

Am facut pozele special pentru voi. Nu cred ca v-am zis ca am fost intr-o mini-excursie la Orsova si Herculane? Nu? Ehm, tocmai v-am zis, hahaha. Deci acum stiti!
Ce am vazut in mini-excursie?

Astea-s poze facute de mine.





Si Barajul Portile de Fier II (pozele sunt de pe net din pacate pentru ca nu am putut sa fac eu poze, insa cam seamana cu ceea ce am vazut si va marturisesc ca ador sa calatoresc noaptea, nu stiu de ce, poate pentru ca nu se vad decat luminile oraselor si e liniste si fruuuuuumoooos, hi hi)



 Stiu eu ca va place si vouaa! Stiu eu, stiu!!!

Mno, v-am tucat! Happy WW!

Imi cer scuze pentru lipsa mea de pe blogurile voastre dar inca sunt in sesiune... si nu am terminat cu invatatul!!!

Sursa foto: www.google.ro

74 de comentarii:

  1. Sa vezil a mine pe blog ce mini-excursie am avut eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-au plăcut mult poze! :)
    Să iei niote cât mai mari! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase imagini!
    Bafta la examene!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar ti-au iesit frumos pozele! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos :x Sigur te-ai distrat si ti-a placut... :)

    Iti urez spor la invatat si succes la examene .

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumusete.As vizita si eu.De fapt la noi îm MD sunt la fel multe locuri pitoresti pe care le planuesc sa le vizitez aceasta vara.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sigur că-mi plac pozele. De exemplu a doua dar în special a patra. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. normal ca-ti place a 2a =))) mai ales a 4a =)) ca atat iti trebuia!

      Ștergere
  8. Pozele facute de tine sunt foarte reusite...si bineinteles si locurile vizitate. Sper ca te'ai distrat...si succes in continuare cu sesiunea:p

    RăspundețiȘtergere
  9. Sincer,sincer,sincer pozele sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  10. Succes la sesiune.
    imaginile sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  11. Lindo Lugar!

    suas fotos a iluminação fantástica!

    ótima semana!
    Brasil...................clik:-) :-)


    Beautiful Place!

    lighting their fantastic photos!

    great weekend!
    Brazil ................... clik :-) :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Minunate fotografii!
    Cea cu soarele e fantastica! Rar se poate prinde asa ceva!
    Dar toate sunt foarte reusite! :)
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumos acolo la manastire!Mi-ar placea si mie sa o vizitez.
    Esti asa dragutica si dulcica!Misto incaltarile si camasa!Iti sta bine!

    Bafta multa!Iti tin pumnii!

    Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hi hihi:> pai ce mai astepti?:> se vede ca esti fashionista!:D Mersi mult:D Sa fie:D pupici!

      Ștergere
  14. Foarte dragut cred ca e super pe acolo

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoase fotografii. Să ai o seară liniştiră.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce atmosferă romantică poate fi la Porţile de fier noaptea 8->

    RăspundețiȘtergere
  17. Îmi place cămaşa ta în carouri :X Superbe pozele, pupici <3

    RăspundețiȘtergere
  18. Sunt foarte artistice!Imi place:>:>

    RăspundețiȘtergere
  19. Frumoasă excursie ai făcut! Mi-a plăcut traseul... Am călătorit și eu datorită imaginilor frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  20. foarte frumoase imagini! iar tu...o dragutza! bafta multa :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Ai surprins peisajele atat de bine, incat mi-a venit dor de duca. ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Vaaai ce superb la Portile de Fier II.Vreau si eu sa ajung vara aceasta!Si eu cred ca arata mai bine seara cand sunt atatea"milunite".
    Te-am pupat si succes cu invatatul!>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. arata:D chiar e super seara:D ziua nu mi se pare ceva spectaculos:D dar noapteaaa =p~ Te pup si mersi:X

      Ștergere
  23. Cat imi plac :x
    Pupici ! si succes cu sesiunile :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt foarte dragute pozele :).
    Spor la invatat.

    RăspundețiȘtergere
  25. Frumoase poze! Cine spunea ca Romania nu e frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  26. Si mie imi place mult sa calatoresc noaptea :D

    RăspundețiȘtergere
  27. Foarte frumoase imaginile! :)
    Zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  28. Frumoase locuri ai vizitat și frumoase lucruri ai fotografiat pentru noi !
    Eu îți mulțumesc frumos pentru asta :)!
    Succes pe mai departe la învățat!!!

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)