Pagini

Miercurea fara cuvinte - Sex And The City

Si uite asa se schimba moda, oamenii, modul de gandire...

In caz ca nu stiati eu nu sunt fana a serialelor, dar de ceva timp, dupa ce am vazut filmele (Sex And The City 1 si 2), m-am indragostit de seriaaaaaaaaaaaaaal. Mai  multe nu va spun caci e miercurea silentioasa.
Dar as vrea sa-mi spuneti voi daca ati vazut filmele sau serialul si ce parere aveti.

Si ceva bun pentru ca nu v-am mai servit de muuult timp!


Happy WW! 
PS: Am luat vacanta! Multumesc tuturor ca mi-ati tinut pumnii la examene!
Va tuc!


62 de comentarii:

  1. Uuuu...drulling.. eu incep cu minunatele salate cat despre serial..fuck.. am si plans la unele faze din el si nu mi-e rusine! Imi place si ma uit oricand cu placere la el!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eh,acum e toata lumea in vacanta.Ce bine!Parca ma simtam un pic vinovata stiind ca unii inca mai invata.Ah,mi-ai facut o pofta cu aceste fructe:X:X:X.Referitor la serial,nu l-am vazut,am crezut ca nu prea e pe gustul meu,dar daca tu spui ca l-ai vazut si e super poate ma uit si eu la el,acum ca e vacanta.Te-am :*>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D hehe:D ce bine suna "vacanta":D hehehe:D pai daca te hotarasti vizionare placuta:D pupici:D

      Ștergere
  3. In ultima perioada nu m-am mai uitat la filme , nici nu am mai avut timp de asa ceva . Dar recuperez dupa ce iau bacul...

    yamii...mersi pentru servire , sunt foarte bune ...yamiii :x

    Ce bine de tine ca ai terminat cu examene , la mine tocmai acum incepe greul...dar las' ca scap si eu de ele .

    Ce ganduri si planuri ai pentru vacanta ?

    Sa ai o zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. au au au:) succes cu bacul:D sper sa iei note mari:D

      ce ganduri? hmm, relaxare:) :D zi faina si tie:D

      Ștergere
  4. Vacanţă plăcută! Să te odihneşti bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună! Am ajuns din blog în blog pe aici, pe la tine. M-am uitat puţin pe aici şi vreau să-ţi fac o propunere. Ţi-ar plăcea să scrii poveşti? Din ce m-am uitat eu pe nişte postări, nu am văzut aşa ceva dar...încercarea moarte n-are.
    Eu am mai creat un blog ( http://blogopovesti.blogspot.ro/ ), unde invit persoane pentru a scrie diverse poveşti. Sper să te intereseze şi pe tine...
    Nu cer câte o poveste pe zi, sau pe săptămână... şi chiar nu mă interesează genul...
    Sper să te gândeşti la propunerea mea, şi poate îmi vei da un răspuns pozitiv.
    Îţi aştept răspunsul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna :) bine ai venit pe aici:D:) foarte interesanta propunerea ta, dar nu cred ca sunt eu asa de talentata, in schimb daca vrei iti pot face cateva recomandari:D:)

      Ștergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari si vacanta placutaaaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ha,am găsit aici tot ce-i bun și frumos !
    Nu mai vreau nimic :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Tuuu glumeeesti?!?!?1 :x
    Iubeeesc SATC! :X
    Am vazut toate cele 6 sezoane de cate 2 ori... si cele 2 filme de asemenea :))
    Personajul meu preferat e Carrie (desi pot spune ca toate sunt speciale in felul lor, dar Carrie e perfecta!), care e personajul tau preferat? :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Owww!!! CARRIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! CARRIEEEEEEEE!!!!! <3 hai putin si Miranda =))

      Ștergere
  10. Super! Am vazut toate sezoanele din acest serial vara trecuta, era fun.:) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu deserturile acelea mi-ai facut pofta de mancare, sa ai o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  12. âââuu ! nu m-as imbraca la fel ca alea .:D :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Vreau si eu inghetata de aia. Imi dai? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Mulţam fain pentru îngheţată. Deşi sunt răguşit, nu mă abţin.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  15. abia astept si eu vacanta ca sa ma pot uita la ce vreau:((

    RăspundețiȘtergere
  16. E un serial pe care eu l-as numi "bijuterie"... Bun de la un cap la altul.
    Probabil am mai scapat cate un episod cand si cand :)
    Multumesc pentru bunatati! Acum gust din fiecare :)
    Sa ai vacanta placuta. Caci sigur este binemeritata!
    O zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  17. E fain filmul ,,Sex and the city".Apropo,cum a fost la examene?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D am luat note mari:D mai am sa aflu la ultimul ce am facut:D :*

      Ștergere
  18. Mi-a placut mult episodul cand le-a aratat pe toate 4 tinerele:)).
    Iubesc serialul asta!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Cand mai prindeam cate un episod ma uitam dar nu imi propuneam expres sa ma uit.In schimb filmele le-am vazut si mi-au placut mult!

    Te pup si have fun!

    RăspundețiȘtergere
  20. Vacanţă plăcută si ţiee !:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Vai vai vai, mi se face pofta de salata de fructe:X:X

    RăspundețiȘtergere
  22. si eu abia am terminat SATC, cred ca am vazut tot serialu'a doua oara, dar nu ma mai satur:))
    Samantha's the best!

    RăspundețiȘtergere
  23. ohohooo ce diferenta! Da' cate episoade a avut, frate, serialul asta, ca eu nu tin minte sa le fi vazut asa... :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Vacanta placuta! Salate de fructe? Foarte interesant! Cred ca am sa trec prin piata sa vad ce amestec sa inventez.

    RăspundețiȘtergere
  25. Am vazut si eu tot serialul + filmele . Mie una mi-a placut la nebunie acest serial . Are de toate si mi se pare ca e destul de realist . E printre preferatele mele . L-as mai urmari o data .

    RăspundețiȘtergere
  26. vai cat esti de draguta!! :) o sa visez la noapte aceste bunatati....
    si eu sunt fan sex....in the city bineinteles :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) multumesc multumesc:D asa sunt eu draguta cu cine trebuie:>:))))

      da, da, fan sex and the city=)) am inteles=))

      Ștergere
  27. fetele ca fetele, care mai de care...da' inghetataaaaa :)))

    RăspundețiȘtergere
  28. Si eu am inceput sa ma uit din nou la serial :X:X:X: si bineinteles ca il ador, la fel si filmele mi-au placut mult! Eu ma cred o mica Carrie :))).

    RăspundețiȘtergere
  29. Iammmi ce bine arată!
    Felicitări pentru examene!

    RăspundețiȘtergere
  30. oo vacanta placuta! asta inseamna ca vei posta din ce in ce mai mult :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)