Pagini

Miercurea fara cuvinte- Old photos

Asta pentru ca iubesc fotografiile vechi! Si nu numaaaaaaaaaaaaaaaaaai...
R.I.P. tati...
Cei mai frumosi parinti din lume (atat la chip, cat si la suflet)!!! Cu cine seman mai mult? Hi hi hi!

Happy WW!

Va tuc dragii mei.
Continuarea la Carmen.

PS: Ce ati facut la Bac? :)

63 de comentarii:

  1. cu mama mi se pare mie cat vad eu din poze !

    RăspundețiȘtergere
  2. wow..taicatu a fost o "bunaciune":))...scuze dar a fost frumos:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pozele vechi au o pata mare de culoare in suflet :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi plac fotografiile vechi.Habar n-am cu cine semeni!:D
    O zi superba!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Clar cu mama ta semeni cel mai mult =P~ :x esti o frumoasa ca si ea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu mamicaaa semeniiii :D si eu seman leit cu maica-mea cand era de varsta mea!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. ai luat tot cea fost mai frumos si mai bun de la fiecare!
    Happy WW! :)
    PS: wow, ce design au unghiile tale!

    RăspundețiȘtergere
  8. sa-ti traiasca :* ! Eu sunt de parere ca nu exista parinti frumosi sau urati, exista doar parinti !
    Cel mai mult cu mama semeni >:D<

    P.S : Place mult unghiuta :)) <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu ar trebui sa spun asta, dar ii cam dau dreptate Alexandrei Gheorghe Ilias :)) hmm si cred ca semeni cate putin cu amandoi:-?

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa-ti traiasca parintii . Semeni cu amandoi...esti fetitza lor frumoasa :-*

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu mama mai mult semeni,dar au fost frumoşi amândoi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Fetele seamana mai mult cu tatii, se stie asta de cand lumea si pamantul. :) Si mie imi place sa privesc fotografiile din album.

    RăspundețiȘtergere
  13. Aia e mama ta?!?! :p
    Ceee tare :d
    Semanati mult! :x

    RăspundețiȘtergere
  14. Bună scumpo!
    Să-ți traiască părinți și să le
    aduci numai bucurii!
    Cred,că semeni mai un pic mai
    mult cu tatăl tău!
    Zi excelentă scumpo!
    Te pupic dulce!

    RăspundețiȘtergere
  15. si eu tot cu mama ta cred ca semeni:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Cu mama semeni :D.
    Am auzit ca a fost jale la BAC :-??. Eu nu mai am treaba cu examenele :">.

    Puuup.

    RăspundețiȘtergere
  17. Adevărat,sunt foarte frumoși !
    Să-ți trăiască !!!
    Tu ești copila tati,dar semeni cu mama ta :)!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. cred ca cu tati...
    frumoase imagini...:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu stiu cu cine semeni, nu sunt in masura sa raspund :) Fiindca nu te cunosc :)
    Dar ai niste parinti superbi! Sa-ti traiasca!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  20. Semeni cu mama ta mai mult. :*
    Ce frumos era taicatuuuu' :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Mai daca ma uit la poze cred ca cel mai mult semeni cu...vecinul!:-) Nu am vrut sa fiu rautacioasa,dar intrebarea ta mi-a adus aminte de gluma asta :-)

    RăspundețiȘtergere
  22. Habar nu am unde trebuie sa ma uit pentru a te vedea. Deci nu stiu cu cine semeni, dar pot spune cu mana pe inima ca urata nu ai cum sa fii, cu asemenea parinti.

    RăspundețiȘtergere
  23. Să fie sănătoși ambii părinți!
    Frumusețea sufletului tău e cea mai importantă...

    RăspundețiȘtergere
  24. Apropo:
    http://carcea-georgiana.blogspot.ro/2012/07/caracterizarea-mea-premiu-provocare.html

    RăspundețiȘtergere
  25. Şi mie îmi plac foarte mult pozele vechi ale părinţilor mei, mai ales că aveau un mod foarte amuzant de a poza. :))
    Cred că semeni mai mult cu mama ta, dar nu sunt prea sigură. :-? :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Si eu am o slabiciune pentru fotografiile vechi...

    RăspundețiȘtergere
  27. ce puteau face doi parinti frumosi, daca nu o fata frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Mi se pare ca semeni cu mama ta ... :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)