Pagini

O mica pauzica.

Am decis ca e timpul pentru o pauza de la bloggareala si multe alte chestii, am nevoie sa fiu Eu cu Mine putin caci nu mai merge asa. Trec printr-un moment in care nu mai stiu cine sunt, ce vreau... cine imi este prieten si cine nu... si stiu ca dupa ce voi avea cateva zile pentru mine, fara sa simt ca am vreo obligatie... o sa se clarifice totul. Cine are treaba cu mine ma gaseste pe Facebook-ul blogului.

Va tuc! Aveti grija de voi!!!

43 de comentarii:

  1. si eu trec printr-o situatie asemanatoare in momentul de fata .

    Sa nu pleci mult . Pup .

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna hotarare!
    Ar fi interesant daca ai reusi sa te cunosti cu tine!
    In rest numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. o sa-mi fie dor de postarile tale.xoxo

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu cred ca voi posta mai rar in viitorul apropiat, nu stiu daca imi va permite timpul sa am postari ca pana acum. Te astept sa revii. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper ca "mini-vacanta" sa iti prinda bine,atunci :*.Te pup ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai grija de tine,Moni.
    Noi suntem aici si te sustinem.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper sa ai putere ssa te regasesti :**

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa revii rapid :D

    Ai grija de tine ... te pwp si iti doresc numai bine :-*

    RăspundețiȘtergere
  9. frumos,imi place ce iti iese pe gurita. avem nevoie de mai multi tineri ca tine :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa stii ca toti avem momente in care nu stim cine suntem sau ce ne dorim cu adevarat..

    te astept cu drag sa-ti revi si gandeste pozitiv!!




    http://marinaa-thinkpink.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  11. Scumpo să te întorci repede,o să-mi
    fie dor de tine!
    Te îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Hmmm! Take care. cu totii trecem prin perioade de genu! O sa fii bine :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Cand te intorci din vacanta o sa te astepte o leapsa pe blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  14. pauzele sunt adesea binevenite...iti doresc o dulce pauza cu miez :)

    RăspundețiȘtergere
  15. stai linistita!toti trecem prin momente din astea;)
    Take your time!

    RăspundețiȘtergere
  16. Toti mai trecem prin asemenea clipe, iar pauzele sunt bine venite, ne ajuta sa ne punem gandurile in ordine.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)