Pagini

11 (Leapsa partea a II-a)

Dupa cum am promis o sa continui cu intrebarile puse de voi pe care le-am primit ca leapsa.

Intrebari de la Valentina Bucur:
1. Eşti împăcat(ă) cu propria persoană?
In mare parte da, desi mai am momente cand ma supar pe mine...


2. Ai dori să schimbi ceva la tine? Ce anume?
Eh, cate un pic pe ici pe colo.


3. Numeşte trei lucruri/obiceiuri de care nu ai nevoie în viaţă.
Hmmm, lampa cu usb, Facebook-ul, sii... hmmmmm.

4. Ce părere ai despre fenomenele paranormale?
Aiureli.


5. Ce ţi-ai propus pentru viitor?
Multe, desi nu prea imi place sa-mi fac planuri pentru ca nu-mi ies.


6. Cum trebuie să fie partenerul ideal?
Aici sunt prea multe de zis.


7. Ce ai prefera: să fii bogat(ă) şi cu probleme de sănătate sau sănătos/sănătoasă şi sărac(ă) ?
Clar saraca si sanatoasaaaaa!


8. Eşti genul de persoană care apelează la ajutor din partea celorlalţi sau preferi să duci tu totul până la capăt, fără a cere ajutor?
Eu duc totul pana la capat!


9. Unde te vezi peste 10 ani?
Cu siguranta in alt oras, cariera, familie...etc.


10. Care a fost cea mai frumoasă perioadă/ cel mai frumos moment din viaţa ta? De ce?
Copilaria, fara griji, fara probleme...


11. Ţi-ai dori altă viaţă decât aceasta?
Ehm, uneori imi doresc, dar e bine si asa.

Intrebari de la Alle.:

1. Care e cea mai indepartata locatie unde ai calatorit?
Focsani.

2. Esti multumit/a cu traiul tau?
Nu chiar.

3. Esti introvertit/a sau extrovertit/a?
Extrovertita, ceea ce nu e intotdeauna un lucru bun.

4. Asculti muzica pe fundal cand trebuie sa inveti?
Uneori da.

5. Care este cartea de care nu te-ai desparti niciodata?
Nu am asa ceva.

6. Iti amintesti visele din timpul noptii?
Da, dar nu in totalitate.

7. McDonalds sau KFC?
McDonalds.

8. Care este cea mai recenta amintire amuzanta a ta?
Ah, sa vedem: momentul in care un amic era sa-l scuipe din greseala pe varumiu fix in fatada... m-am umflat de ras, ahahahahhahahahahaha.

9. Ce te-a facut ultima oara sa plangi?
O melodie.

10. Ai creste 10 pisici/ caini in casa?
Nuuuuuuu.

11. Cum ai descrie viata intr-un singur cuvant?

Divina?


Intrebari de la Miha:

1. Care este numarul tau preferat ?
2 (ziua mea de nastere).

2. Crezi in vampiri, vrajitoare/vrajitori, licantropi sau/si alte fiinte supranaturale?
Nuuuuuu.

3. La mare sau la munte ?
Munteeeee.

4. Dintre doi baieti respectiv doua fete superbi/superbe,  unul/una de partea raului altul/alta de partea binelui pe care l-ai/ai alege/alege-o? Fi sincer/a:P
Cu siguranta binele.

5. Poti sa mergi in vacanta oriunde in lume vrea inima ta. Unde alegi sa mergi?
New Yooork, New Yooork!

6. Care este perioada istorica preferata si de ce?
Nu am asa ceva.

7. Care era desenul animat preferat de voi cand erati mici?
Viata cu Louie, Power Puff Girls, Etc. etc. 

8. Care este sportul vostru preferat?
Fotbal?

9. Daca ati fi presedinte, care este primul lucru pe care l-ati face (pentru tara:P) 
Aaah, nu as vrea sa fiu presedinte (poate in alta tara).

10. Melodia ta favorita + pune-ti videoclipul:D
Hmmmm, am mai multe... deci....  dar ca sa fie una: Big Sean - Dance (A$$) Remix ft. Nicki Minaj

11. Zine un lucru pe care ai vrut sa il faci mereu, dar nu ai apucat, nu ai avut timp sau era ilegal:P
Tatuaj, si asta pentru ca inca nu sunt hotarata si nici nu stiu daca o sa ma hotarasc vreodata.

Siiii cred ca ajunge cu intrebarile pe ziua de azi, hehe. 
Vroiam sa va intreb daca ati vazut filmul: He's just not that into you ? Daca da, ce parere aveti despre el? Eu o sa ma uit la el acusica si o sa revin cu o recomandare in caz ca-mi place.

O "praji" mica pentru voi:


Va tuc!!! O zi perfecta sa aveti.
Sursa foto

32 de comentarii:

  1. Interesante raspunsurile.
    Filmul nu l-am vazut dar prajiturile arata bine :D yamii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mvaaai arata asaaa de apetisaaaaant :x
    Dragute raspunsuri :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaiii ce pofta mi-ai facut de dulciuri...mai ales de prajiturelele astea gustoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Citind raspunsurile tale observ ca avem foarte multe in comun,de ex:si eu imi doresc sa ajung in New York(sper ca in aceasta viata lol)si nu esti singura caruia nu ii ies planurile dar eu inca le fac...cine stie?odata si odata...poate cu voia lui Dumnezeu...un miracol, o maslina...ceva
    Filmul nu l-am vazut dar mersi frumos pentru titlu`!Eu cam din septembrie urmaresc Grey`s Anatomy si am ajuns la sezonul6.Nu zic ca nu imi place dar sa le vezi moaca la aia in fiecare luna...uneori mai e nevoie de o schimbare. ;)Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D vizionare placuta in continuare:D ma tenteaza si pe mine:D pupici:D

      Ștergere
  5. Tare drăguţe răspunsuri!:*
    P.S:I love that mustachoss:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Wonderful CLM!

    Congratulations!

    Greatings from Brazil....................Adriano.

    RăspundețiȘtergere
  7. Super-drăguţe răspunsurile :3 Vleau şi eu plăji.

    RăspundețiȘtergere
  8. muama cate lepse=))si eu am una...si deja mi-a fost lene sa o fac pe aia =))

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca asta mi se pare cea mai interesanta/sincera leapsa de pana acum, la intrebarile la care ai raspuns.
    Ps. Praji din mijloc ii a mea :X

    RăspundețiȘtergere
  10. CUm sunt prajiturile aleaaaa<3




    http://marinaa-thinkpink.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  11. hahaha... au fost zilele: "raspunsuri " , "mai bine mai tarziu...", "leapsa nerezolvata=rezolvata "... faine raspunsuri...
    Un weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
  12. Am vazut si eu filmul anul trecut parca . Mie una mi-a placut , ptc tocmai eram intr-o perioada deaia in care un film de genul mergea ca uns.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună scumpo!
    Interesante intrebari!
    Wow ce prăjituri...și eu am făcut
    brioșe cu stafide!
    Un weekend cât mai frumos îți doresc scumpo!
    Te îmbrățișez cu mult drag,scumpo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna:D yuuumy:D Briose:D mi-ai facut pofta:D multumesc la fel:X pupici:D

      Ștergere
  14. Prajiturile ca prajiturile,eu tot dupa mustati ma uit =))

    RăspundețiȘtergere
  15. Danke pentru prajituri.Filmul nu l-am vazut,dar daca iti place sa ne anunti,ca sa stiu daca merita sa il vizionez!;))
    Am vazut in schimb Dark Shadows cu Johnny Depp.Super tare.Tu l-ai vazut?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D Nuuu, nu l-am vazut:D cred ca o sa-l iau astazi sa ma uit!!!!!!:D o sa fac un review la film:D kiss:D

      Ștergere
  16. :)) ha-ha-ha! vad ca raspunzi deja lepsei, la runda a II-a, setul 4 de întrebari... si eu care am crezut ca-ti voi face o surpriza cu ceva nou!
    sa ai o duminica faina!
    PS: surpriza... desumflata :( http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2012/07/leapsa-liebster-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D da dadada:D mai am intrebari:D o sa raspund si ale tale:D multumesc muuuult:D

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)