Pagini

Life in Pictures- Ore magice?

Am observat ca multi cred in prostia aia cu orele, stiti voi la fix cineva te iubeste, la fara un minut cineva te minte, la 11:11 iti pui o dorinta sau cineva se gandeste la tine, etc. etc. si nu stiu de ce, adica la un moment dat am ajuns si eu sa cred in chestia asta, dar mi se pare o prostie, ce treaba are o ora cu iubirea
Mie de exemplu mi se intampla sa ma gandesc la un tip (ceva normal, nu?) si sa ma uit la ceas cand e fix, asta ce inseamna? Mooooooooaaama, ma iubeste, aaa... dar stai nu vorbim, dar totusi ma iubeste, wtf? 
Haaaaaaaaaai ca e o mare prostie, si cum se face ca ma uit la fix si ma gandesc la el exact acum cand nu mai vorbim? O fi dat iubirea peste el, va dati voi seama? 

Of of of... trecand peste asta, de ce nu te iubeste cineva la si 18? De ce nu iti pui o dorinta la 2: 22? sau la 14:14? De ce tocmai la 11:11? De unde sunt toate chestiile astea? Cine le-a invetat? De ce tindem sa credem in ele? Voi credeti in orele astea "magice"?


Scuzati ca am folosit cuvantul "prostie" de multe ori, dar m-au apucat putin asa pandaliile, hi hi.
Va tuc si va doresc o duminica maaagica.
Ah, e 13: 21, oare ce inseamna asta? Eee?

Mai multe gasiti la Costin.

37 de comentarii:

  1. Hm.., nici eu nu cred in orele astea desi prietenele mele la orice ora ma innebunesc la cap cu " fixxx , 11:11 la si jumate ma viseazaaa 8-> " /:) .. Mda nici eu nu inteleg dar cred ca astea sau inventat doar asa sa mai incurajeze indragostitul :)) sau probabil ca prin ochii dragostei pana si ora inseamna ceva .

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cand ma uit la ceas si vad ca e ora fixa .. ma gandesc ca ma iubeste cineva :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa ce am citit ca e 13:21 m-am uitat la ceas sa vad cat e.Era 2:00:))Eu auzisem de tampeniile acestea prin clasa a-6a,a-7a.Nu cred ca o anumita ora iti poate transmite lamuriri in legatura cu sentimentele cuiva.E banal...O duminica superba si tie!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) la 13:21 am postat eu articolul:d ihihihihihi:D

      eee, mai stii? Poate e magie!:>

      Ștergere
  4. Eu nu cred in orele asta,ma amuza cand prietena mea incepe sa spuna alfabetul si se uita la ceas, asteptand sa se faca ora fixa :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ce prostie nu prea cred in asta sau cum se spune ca la 11:11 se intampla ceva rau este o prostie asta sau ca ma iubeste la fix o mare tampenie inventata vrodata sau mai erau povestile alea cu ellele la 12 noaptea sa sti ca am auzit multe pers ca au vazut asa ceva ca au auzit sunt lucrurii care nu au raspuns sunt lucruri magice

    RăspundețiȘtergere
  6. eu nu cred in draciile astea cu orele. o duminica frumoasa draga moni >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai ca e draguta ideea... :))
    Nici eu nu cred, sincera sa fiu.
    Dar IMI PLACE sa ma uit la ceas si sa vad ca e fix :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu, nu cred dar mă mai distrez așa din când în când pe baza lor :))
    O duminică frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. gandurile au si ele si magia lor...si ora exacta :)

    RăspundețiȘtergere
  10. eu nu stiam decat de ora fixa :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Deci..vreau să spun că aproape întotdeauna mă uit la ore fixe diastea' şi nu s-a întâmplat NIMIC.Hehe,bun post!

    RăspundețiȘtergere
  12. Este ora 13:21 ... ce inseamna asta ? INSEAMNA CA TE-AI GANDIT LA NOI :D
    Cea cu 11:11 nu o stiam , restul le stiu ; nu stiu de unde vin toate acestea , dar iau lucrurile astea ca ceva ,,funny" dar sunt persoane care nu fac asta.
    Anul acesta cand am terminat liceul , la o colega de la mine din clasa ii placea de un tip de la clasa a 10-a dar nu i-a spus asta. In timpul unei ore s-a uitat la ceas la ora fixa .Celelalte doua colege de banca :,,Vai...vezi ca te iubeste? ; de ce nu iti incerci norocul...dute in pauza si spunei ca iti place de el" . Bineinteles ca m-a apucat o doza de ras cand vedeam cum se agita cele 3 intr-o banca mai rau decat sucul dintr-o sticla inchisa doar pe baza chestiei cu ,,ora exacta"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta nu stiu ;)) Dar cred ca DA...pentru ca nu i-am vazut niciodata impreuna :))

      Ștergere
  13. Cred ca nu inseamna nimic. Doar asa, un fel de mica superstitie. Moderna ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. si eu inainte cand vedeam fix eram gen ,,,vaai ma iubeste, stiam ca este o mare prostie atunci insa era pt mn ca o mica speranta de 0,000000000000000000(01)% de care imi placea de sa ma agat...:))

    RăspundețiȘtergere
  15. o mare tampenie traim REAL sau traim pe 3d si 2d sau cu mituri ....

    RăspundețiȘtergere
  16. Iti dai seama ca trebuie sa functioneze perfect ceasul ca sa mearga toata treaba. :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu cred în orele astea magice, aşa cum nu cred nici în horoscop...

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)