Pagini

Cautand...

Oare ce ii face pe oameni sa ne caute? Placerea, nevoia, plictiseala?

 Eu de exemplu caut oamenii in compania carora ma simt bine, mereu am facut asta... dar eu sunt eu, probabil persoana mai naiva ca mine care sa creada ca in orice lucru rau exista un bine n-am mai intalnit. 

In fine, lasand la o parte bunatatea, nu ma pot abtine sa nu ma intreb: intr-o relatie cine te cauta, chiar te vrea? V-ati gandit vreodata ca sunt si persoane care desi nu va cauta (poate nici nu va vor) totusi va au?

V-am tucat, o zi frumoasa ca voi sa aveti!

40 de comentarii:

  1. Hmmm iti zic eu o persoana la fel de naiva: eu :))
    Hmm si interesanta teorie:-? dar la fel de adevarat este si ca sunt persoane care nu te cauta, dar te vor:p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-? ok, asta e ciudat:)) daca te vor, de ce nu te cauta?:))

      Ștergere
  2. Si eu caut persoane in compania carora sa ma simt bine .
    ,, intr-o relatie cine te cauta, chiar te vrea? "
    - eu cred ca da ! Asta este parerea mea , dar mai sunt unele persoane care au alte scopuri si tot ne cauta .

    "V-ati gandit vreodata ca sunt si persoane care desi nu va cauta (poate nici nu va vor) totusi va au?"

    - Da , ei nu s-au chinuit sa ne caute pentru ca i-am cautat noi pe ei .

    Sa ai o zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello, Monica >:D< Ce mai faci?
    Mmm, eu caut oameni cu care ma pot simti bine..Cred ca asta este cel mai important. >:D<

    Si reviiin cu vestea ca m-am intors pe blog, hihi. ^^

    Te pup, draga mea>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bunaaa:D ma bucur de vacanta:D tu?:D

      :D bine ai revenit:D te pup:X

      Ștergere
  4. Imi place articolul acesta.Cred ca fiecare cauta persoane cu care sa se simta bine.Cred insa ca intr-o relatie e mult mai bine ca persoanele sa se gaseasca intamplator,nu sa se caute o perioada indelungata de timp.
    O zi faina si tie,te-am tucat si eu:*

    RăspundețiȘtergere
  5. O mică teorie a conspiraţiei!
    Fiţi fete cu minte de băiat şi reuşita e garantată! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Eh, si au caut astefel de persoane, din pacate le gasesc tare rar!
    hmm...nu stiu ce sa zic! E cam expirat "cine te cauta, te vrea" . Si eu caut oameni pentru care nu simt nimic. Si nu, in cazul meu cine nu ma cauta si nu ma vrea, n-are sa ma aiba ! ;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Profund.. eu trebuie sa-mi iau ceva timp de gandire ca sa dau un raspuns! :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca unii isi fac prieteni doar ca sa aiba. Iar altii nici nu-si dau seama ce cauta cu adevarat la o persoana.. mai ales intr-o relatie de dragoste. De aceea e atat de multa drama adolescentina in multe relatii imature.

    RăspundețiȘtergere
  9. Intr-o relatie cine iubeste mai mult,cauta mai des.Cel putin.asta e regula pe care am invatat-o din experienta persoanala de pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt unele persoane care chiar dava te vrea nu te va cauta...din diferite motive, rusine poate ..:-??

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma ,nu stiu ce sa zic.Bieinteles,toti cautam persoane in compania carora sa ne simtim bine,dar poate persoanele respective nu se simt bine in compania noastra :-?? anyway,persoanelor carora te cauta -si nu,nu pentru ca au nevoie de ceva- deseori le esti pe plac :-??

    RăspundețiȘtergere
  12. Îmi place întrebarea...Chiar nu m-am gândit la asta, e un subiect de reflecţie...Ţi-am mai spus-o, cred, apucă-te de scris! Cred că am citi ceva de calitate :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Uhh,dificilă întrebare.Chiar nu ştiu ce să zic despre asta..:)),poate pentru că nu prea am avut mai mult de 2 relaţii şi de aceea sunt total habarnistă în domeniul ăsta:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai primit o mica leapsa pe blogul meu:)!
    http://tadotakii.blogspot.ro/2012/07/leapsa-din-nou.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi se pare mie sau te-ai uitat prea mult la Sex and the city? :( scrii exact precum Carrie :d

    Ideea e... intr-adevar, m-am gandit si eu mult la asta... dar ma intristez... :( asa ca nu ma mai gandesc. NO THINKING. ce zici de asta? >:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-? nu mi-am dat seama ca scriu ca ea:-? inca nu am terminat serialul:)

      cred ca e mai bine sa nu te mai gandesti ;))

      Ștergere
  16. eu intotdeauna astept sa ma caute ei :)) asta daca nu e o relatie de iubire/prietenie bine definita, ca in cazul asta nu mai conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  17. Caut, dar astept sa fiu si cautata pentru ca nu vreau sa ajung in ipostaza de a nu ne cauta asteptand sa ne sunam reciproc

    RăspundețiȘtergere
  18. Uneori nu stim sa cautam si doar avem impresia ca in compania unor persoane ne-am simti bine si cand ajungem sa fim langa ele ne dam seama ca nu avem nimic in comun cu ei,asa ca mai bine las ca totul sa decurga asa cum se intampla,evident ca noi influentam ce e in jurul nostru,dar daca ne-am gandi neincetat la astfel de lucruri am ajunge sa nu mai avem nici un prieten.Atunci cand simt nevoia caut eu,cand nu,cauta cealalta persoana,in functie de evenimente,momente,stari.M-am gandit ca sunt persoane care desi nu ma cauta tot ma au,dar uneori e inevitabil,ori pentru ca nu putem renunta,ori pentru ca nu ne dam seama ca persoana respectiva nu ne vrea.Ai abordat un subiect complex care necesita foarte mult timp de gandire si dupa ce te gandesti iti dai seama ca nu ai nici un raspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumos raspuns:)

      "M-am gandit ca sunt persoane care desi nu ma cauta tot ma au,dar uneori e inevitabil,ori pentru ca nu putem renunta,ori pentru ca nu ne dam seama ca persoana respectiva nu ne vrea." eu zic aici ca nu putem concepe ca cineva nu ne vrea :(

      multumesc mult :D

      Ștergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)