Pagini

Nu stiu ce faceti voi, dar eu vara dorm...

Exact, dorm de rup, si deja ma simt frustrata cand ies pe la 21.00- 22.00 si ma scuz ca la 00.00- 00.30 trebuie sa ajung acasa pentru ca cei prezenti se uita mirati la mine gen: "vai inca mai ai program?", "vai da' cum de te culci asa devreme, doar ai 21 de ani!", etc. etc... 
Ei bine, in primul rand la miezul noptii mie nu mi se pare devreme (devreme e pe la 20.00- 22.00), in al doilea rand, da, am program, dar nu pentru ca mi-l impune mami ci pentru ca nu cred ca e indicat ca eu ca fata sa colind strazile de nebuna noaptea si in ultimul rand imi place sa doooorm, imi place ca a doua zi sa fiu odihnita si sa nu arat ca un zombicut, lipsa somnului va urateste in caz ca nu stiati si va slabeste si organismul, dar nu-i problema mea, eu dorm cand simt ca trebuie... in rest fiecare face ce vrea.

Ia uite domne, o fi vreo moda cu treaba asta cu dormitul pe la 3.00- 4.00 dimineata si nu stiu eu? Ha! Gata ca m-am suparat! Pai ce e asta? Oare se razbuna Karma ca m-am luat de fufele alea care ies pe strada cu chiloti pe ele? Mwahaha, nu cred, eu sunt sincera si Karma nu se razbuna pe cei care spun adevarul... Pai nu?

Ia spuneti voi la C.L.M.-ica cum stati cu somnul in vara asta?

Haidi v-am tucat, "vichend" placut.
Tzi ceva dulce pt. voi:
Tuc! tuc!
Recomandarea zilei: saltea din latex si pilota cu puf de gasca de la Salterra.

77 de comentarii:

  1. Eu nu pot sa dorm mai devreme de 3 AM :|
    E destul de nasol,sincer.O sa incerc sa-mi restabilesc progrmul,pentru ca ma trezescc foarte tarziu si pierd jumatate din zi. :-<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pai incearca sa te pui in pat pe la 12, am si eu perioade cand adorm asa tarziu :(

      Ștergere
  2. eu stii cum dorm? neintrerupt :))
    mai ales acuma dupa bac as dormi intr-una! :)))

    somn frumos >:D<
    si weekend placut si racoros :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Credeam ca sunt singura persoana careia i se spune aceste lucruri.
    Pai nu cred ca mai este nevoie sa imi descriu orarul meu pentru ca l-ai descris tu bine pe al tau si este idem :)

    yamii yamiii...ce deeee dulciuri :x Ma servesc si eu de-acolo :)

    Sa ai un weekend placut >:d<

    RăspundețiȘtergere
  4. deja ma dor maselele cand ma uit la prajiturile astea :)) . din pacate , eu nu dorm aproape deloc :\

    RăspundețiȘtergere
  5. In general dorm 12-13 ore pe noapte vara...momentan inca nu mi'am intrat in ritm...sunt la stadiul de 11-12 ore, dar fac progrese :))...deci...si eu dorm vara:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))) wow :)) doar 12, 13 ore?:)) si eu care credeam ca dorm prea mult (10 ore) :))

      Ștergere
  6. As da orice sa stau si eu pana la 12 - 4 dimineata afara... si n-ar fi neaparat problema de parinti... si de fiecare data imi zic ca voi sta in oras pana tarziiiuuu... dar cand se innopteaza deja imi doresc sa fi ajuns acasa... :)))...

    PS: ai auzit de tipul ala care a fost ucis in Bucuresti, ca a luat apararea unor fete? langa caminul A5, parca? :O :O :O :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ehh :)) pe mine pe la 2 m-ar lua somnul :))

      PS: nu, nu am auzit:-?? urat! :|

      Ștergere
  7. Eu adorm pe la 2 si ma trazesc pe la 6.
    Dar fac asta de mic :)

    RăspundețiȘtergere
  8. in primul rand majoritatea au innebunit de la melodia : Eu vara nu dorm . o urasc :))). e ciudata,pentru ca eu chair vara dorm !
    eu stau mult si citesc pana pe la 3-4 :)) ,pentru ca asa sunt obisnuita dar nu sunt obosita ca ma trezesc a doua zi ca noua dar pe la ora 14-15 =)). si promit ca nu o sa mai stau pana tarziu si iar o fac :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii:)) m-am saturat de ea:)))) aaa, pentru citit as sta si eu :))))))))) dar nu pt. mancat seminte la coltu' strazii :))

      Ștergere
  9. Hello CLM!

    I Like this!

    Have a nice weekend!

    Brazil.....................................clik....:-)

    RăspundețiȘtergere
  10. Bine faci :)) Eu dorm de cand adorm pana pe la 11-12 ziua ;;) Na, deci dorm vreo 12-11-10 ore.
    Si mi-ai facut pofta de dulciuri si asta nu e bine ca mi lene sa ma misc pana la magazin :((
    :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu cred ca dorm responsabil.De la 00:00 pana pe la 9:00.Mi se scrug ochii pe tastatura cand ma uit la dulciurile alea...:X:X:X
    Un weekend placut si tie!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. Asta este foarte bine,dragă!
    Nu asculta gurile rele.Un adult trebuie să aibă orele de somn necesare(minim 8) pentru un corp sănătos,de care se leagă şi mintea bine odihnită.După cum se zice:Minte sănătoasă în corp sănătos!

    RăspundețiȘtergere
  13. si eu dorm vara.Numai Connekt-r nu doarme.:))

    RăspundețiȘtergere
  14. De prin clasa a IX-a m-am obișnuit cu 4-5 ore de somn pe noapte. Iarnă, vară, nu are importanță. Vara trecută la mare mi-am depășit recordul personal... 4 zile cu 4 ore de somn...în total mă refer. Ultima noapte, am jucat cărți pe pedepse toată noaptea. La 05:30 cam toți am plecat la somn, eu pe plajă să văd răsăritul. După, am băgat vreo jumătate de oră de alergare ușoară cu o tipă. 3 cafele, 2 energizante și eram ca nou. Am rezistat până la ora 16:00 în condițiile în care era luni, iar eu de joi nu dormisem decât sâmbătă 4 ore. Am mai dormit o oră și eram perfect.
    Vara asta am avut câteva seri în care intram în casă odată cu răsăritul. Nu pot frate să dorm mai mult de 4-5 ore. Și în plus, dormitul excesiv favorizează atacul cerebral.
    Dacă ar fi după mine, mi-ar plăcea să am un talk-show la radio, care să emită live undeva de la 23:00 la 03:00 dimineața. Să sune insomniacii ca mine și să stăm de vorbă. Orice s-ar spune, tot noaptea e cel mai frumos să savurezi aroma naturii. Noaptea în aer liber e cel mai frumos lucru posibil! Părerea mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. wooooow :) mda, daca as fi la mare crede-ma ca nici mie numai la somn nu mi-ar sta gandul :)
      Ce pot sa zic, asa te-ai obisnuit tu, corpul tau, cateva zile am dormit si eu 4-5 ore, dar dupa... timp de o saptamana adormeam numai pe la 21.00 :)) deci pentru mine e chin sa dorm atat de putin.

      Ștergere
  15. Sunt de acord cu tine, dar mă întreb oare, de revelion la ce oră adormi? :)) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) depinde, de exemplu anu' asta am ajuns acasa pe la 4, 5 dimineata :))

      Ștergere
  16. Somnul este esential, eu mi-am stricat somnul de noapte pentru ca imi place sa lucrez noaptea, e mult mai racoare si mai liniste. Totusi ziua nu este acelasi somn odihnitor decat noapte. Iar faptul ca mai ''pierzi'' o noapte din cand in cand pe afara, nu cred ca iti face rau! Bineinteles nu in exces. Totusi sa-l lasam Connect-er sa stea treaz, noi trebuie sa dormim

    RăspundețiȘtergere
  17. asta e bucuria mea la vara:X ca dorm tot timpul:)))

    RăspundețiȘtergere
  18. Sincer,vara eu dorm cam rau..cel putin zilele astea.. stau 1 ora degeaba si tot nu imi vine somnul.

    RăspundețiȘtergere
  19. Mai si eu dorm vara, dar intotdeauna ma culc dupa 12 :)). Nu neaparat ca merg undeva, dar nu am somn pana atunci :-?? Si doooorm pana la pranz :"> (Nu e tocmai sanatos ce fac eu, stiu :)) )

    RăspundețiȘtergere
  20. I love to sleep :). Mai ales vara .. de la 2-3 noaptea pana pe la 11-12 ziua :D. Don't judge. E vara mea, fac ce vreau cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  21. eu...vara nu dorm :)))...merg la spectacol la 19...

    RăspundețiȘtergere
  22. Sunt de acord cu tine. ai indicat orele corecte, 20 si 22. Noptile pierdute acum nu se observa imediat ci in cativa ani. Si, daca sunt ore tarzii, parerea mea e ca mai bine le petreci acasa decat in alta parte. Sunt exceptii dar unii tind sa le transforme in obisnuinte.

    RăspundețiȘtergere
  23. o viata ai si pe aia o dormi:)) intr-un fel te inteleg ca si eu daca nu dorm 7-8 ore ma simt super obosita...dar de cand lucrez e aiurea pt ca ma culc pe la 12-1-2 chiar, si la 7 ma trezesc...pe de alta parte, daca acum la 20 si ceva de ani nu te distrezi, nu pierzi noptile mai incolo poate o sa-ti doresti si n-o sa poti...apar copiii, alte responsabilitati si tot asa. Acum nu zic sa nu dormi deloc, intr-adevar apar cearcanele si toate cele...dar acolo, o noapte, 2 si apoi recuperat somnul nu strica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh, nu zic sa nu te distrezi, dar nu in fiecare noapte, eu la asta fac referire, o noapte alba din cand in cand nu face rau nimanui:-?? dar nu asa sa fac din noapte-zi si viceversa :)

      Ștergere
  24. Sincera sa fiu ,stau cam prost cu somnu` vara asta.Incerc sa imi fac un program de 1 luna de zile si tot nu reusesc:(

    RăspundețiȘtergere
  25. Dorm-Laptop-Citesc-Mananc-Dooooorm-Mananc-Citesc-Mananc-Laptop-Citesc-Dorm.

    Asta e ziua mea! :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Si eu vara dorm .. dupa ce 6-7 luni(sau cat facem scoala) m-am trezit la 6:30 - 7 zilnic.
    Ma culc pe la 2 ca numai noaptea se pot viziona serialele :)) si ma scol pe la 11-12 ... 10 daca-mi reamintesc ca trebuie sa pretuiesc vara :). <3

    RăspundețiȘtergere
  27. Sincer vara nu ca nu pot sa dorm doar ca pur si simplu stau pe mess, fb si blog si zic ca mai stau 5 minute, iar acele 5 minute se transforma in 3 ore. Sa ai un weekend minunat:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Desi ador somnul nu mai reusesc sa dorm ok de 3 nopti " doar ". :) Nici nu ai idee ce fericire sade pe umerii mei! :)))

    RăspundețiȘtergere
  29. Vreau sa-ti dezvalui a eu m-am culcat azi dimi la 4 !! :))))

    RăspundețiȘtergere
  30. Sunt de acord cu tine...noptile pierdute nu sunt bune,mai de vreme sau mai tarziu se vor resimti. Nici eu nu pot sa dorm vara din cauza caldurii.

    RăspundețiȘtergere
  31. De fel dorm dar asta nu inseamna ca nu sunt nopti in care dorm tot mai tarziu mai ales cu caldura asta:P

    RăspundețiȘtergere
  32. "Vrei sa dormi si dormi..." ziceau baietii de la Holograf!

    RăspundețiȘtergere
  33. Chiar e bine ca ai un program si ca te odihnesti... si eu dorm vara, doar ca in orele nepotrivite. Mi-am cam dereglat programul de somn si ajung sa ma culc pe la 2-3 si sa ma trezesc la 11-12. Urat, stiu.. :))

    RăspundețiȘtergere
  34. Leapsa! http://www.cinemagazin.ro/menage-a-trois-in-filme-leapsa-cu-darnicie/

    RăspundețiȘtergere
  35. Cum sa dormiti vara cand e asa de cald, pana si noaptea imi doresc sa ma balacesc in apele marii sau a piscinelor din Bucuresti.Noaptea balaceala si ziua munca, altfel nu merge :D

    RăspundețiȘtergere
  36. Dorm, cam de pe la 2 pana pe la 12-13, asta in caz ca nu trebuie sa ma trezesc mai de dimineata, dar mai devreme de 2 nu pot sa adorm. E ca un program pe care mi l-am facut.

    RăspundețiȘtergere
  37. Si eu am anumite ore cand dorm vara ,dar dupa 12 oricum :)) mai ales ca e si prea cald acum,cum sa dormim?:| :))

    Ai ceva de la mine aici >:D< http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2012/07/va-multumesc-ca-sunteti-aici.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) asa e:) cu caldura asta parca nici eu nu pot sa dorm:X multu' :X

      Ștergere
  38. heeei nu stiu cat ti-a fost dor de mine dar m-am mutat :D pe www.floreape.wordpress.com baga-te si tu la follow si la blogrool ca si eu te-am adaugat :D:D app am laut bacuuuul =))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)