Pagini

Canon 7D

Stiti ca va spuneam eu ca unul din  hobby-urile mele este fotografia si ca incerc sa-mi strang bani pentru un aparat foto? Ei bine, niste prieteni mi-au luat-o inainte cumparandu-si super aparatura pentru fotografiat, filmat, etc.
Intr-o seara, dintr-o discutie intr-alta am fost intrebata de unul din ei ce parere am despre "frumosul" Canon 7D. Eheee, asta da aparat profesional cu care sa-ti satisfaci "foamea de capturi":  senzor de 18 megapixeli,  8 cadre pe secundă, vizor inteligent si inregistrare de filme Full HD 1080, procesor dublu DIGIC 4,  autofocus in 19 puncte,  sistem integrat de "Sensor Cleaning", rezistent la umezeala (waterproof) si praf (dustproof), corp din aliaj de magneziu si multe altele, va rog opriti-ma! Opriti-maaaa!!! Uhh, gata, m-am oprit! Revenind la Canon 7D, sper sa reusesc sa-mi strang bani si sa mi-l cumpar si va marturisesc ca daca ati vrea sa va cumparati un aparat foto cu siguranta acesta ar fi in topul recomandarilor mele, stiti cum se spune: "Cea mai bună cameră foto e cea pe care o cunoşti." Este minunat, este, este perfect in comparatie cu multe alte aparate care desi costa o gramada de bani nu ofera "servicii pe masura", daca se poate spune si asa (intelegeti voi). 

Si cam atat cu ale mele pareri, vroiam sa va intreb: cu ce faceti voi poze? 

PS: Stiu ca va tenteaza un Canon 7D asa ca va rog nu ma injurati.

Sursa foto

39 de comentarii:

  1. hmmmm......da mi-l iau si eu, acusica :P
    eu fac cu nikon d5100. il am de 2 luni si sunt tare mandra de el si ne intelegem de minune!
    nu sunt nikonista si nici canonista...eu fac poze! am folosit sony. acum nikon deci clar urmeaza un canon :)
    pop

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte frumoasa camera. Abia astept sa faci un articol(cat mai rapid) cu mesajul : ,,Mi-am cumparat acest Cannon 7D".

    Eu uite ce camera AM AVUT : :http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2007/02/Sony-DSC-W90-digital-camera.jpg

    Spun ,,am avut" pt ca acum ceva timp a sfarsit intr-o balta de pe un drum de tara...:)) Ce sfarsit tragic :((

    Sunt si eu in ,,strangere de fonduri" pentru o alta camera :)

    RăspundețiȘtergere
  3. woww...ce fain e..vreu si eu.sunt cam geloasa un pic XD!

    RăspundețiȘtergere
  4. eu fac poze, din pacate, cu telefonul. Samsung galaxy ace. Nu am camera, nici nu stiu de ce nu mi-am cumparat :-??.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu fac poze cu telefonul sau cu aparatul meu digital de buzunar Samsung:D
    Foarte frumos aparatul,are o prietenă de-a mea şi ştiu că face poze super.

    RăspundețiȘtergere
  6. al meu e mai vechi-SANYO dar sunt mandra de el:-p

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am pus ochii pe un pachet cu Nikon D3100 + un obiectiv 50-200 mm si trebuie sa mi-l iau cat mai curand...numai sa ma duca mama cu masina,ca banii ii am eu :)
    sper sa-ti cumperi si tu cat de curand:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ohh,ce prieteni buni ai ! :))
    Si mie imi place fotografia,dar eu inca strang banetul :o3. Sa-l stapanesti sanatoasa :>.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu folosesc tot un aparat Canon,bine,nu la performanța asta,dar sunt mulțumită.

    RăspundețiȘtergere
  10. Vreau şi eu unul!
    Să-mi pozez acareinii! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Este un aparat foto foarte interesant. Am scris si eu despre el aici http://biblioteca-prafuita.blogspot.ro/2012/07/aparate-foto-rezistente.html
    Sunt fan Cannon si pe viitor poate il voi cumpara.
    Se spune ca este foarte rezistent aparatul dar nu cred ca asta este punctul sau forte, ci ceea ce stie sa faca! Are multe calitati

    RăspundețiȘtergere
  12. Heyy,C.L.M!Ai o surpriză la minee!:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna...Ai o leapsa din partea mea:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Cat costa bijuteria asta?;))

    Eu fac poze cu telefonul,si-s destul de multumita;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Cu ce fac eu poze? Cu un aparat foto cu nume ciudat, ciudat rău de tot, şi numele este unul general- celebrul săpunieră :)))
    Denumirea asta am auzit-o acum 1-2 ani ţi mi s-a părut tare haioasă!

    RăspundețiȘtergere
  16. Da si cum ma tenteazaaaaaa!Pana sa citesc postarea,am crezut ca e al tau si ma bucurasem pentru tine dar apoi m-am dezumflat :))
    Eu vreau un aparat foto de calitate dar si o camera video foarte buna.Cred ca o sa raman cu vointa...

    Eu fac pozele cu un aparat normal de la Sony.E bunicel dar nu se compara cu un Canon ca cel prezentat de tine.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. owwwwwwww:))))) ce scumpa esti:D

      lasa ca iti stiu pozele:D arata super:D

      te pup si eu:D

      Ștergere
  17. Sincer si eu vreaaaau. Dar nu stiu daca as face multe poza, asa ca... sa dau atatia bani :-??. :D
    Ma bucur pentru tine, totusi :D. Sper sa te distrezi cu el.

    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D cand o sa mi-l iau:)) candva:)) :(( atunci o sa ma distrezi:D dar mersi:X pup

      Ștergere
    2. Vai, nu stiu de ce citisem ca ti l-ai luat deja. Scuze :)).
      Sigur faci cumva, C.L.M. e descurcareata. :)

      Ștergere
    3. nu e nimic:))) sper :)) daca nu, o sa raman cu tentatia :d

      Ștergere
  18. nu prea ma pasioneaza asa ceva..desi am auzit ca e frumos ...si un hobby destul de bun care ocupa majorritatea timpului dar pana mea ..prefer tot stadionul Giulesti sa sustin rapidu :)))asta hobby adevarat :X

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)