Pagini

11 (Leapsa partea I)

De cateva zile circula o leapsa prin blogosfera pe care se pare ca am primit-o de la mai multi dintre voi si in caz ca omit pe cineva va rog sa ma scuzati si sa-mi atrageti atentia. Aaa... are si un premiu, multumesc muuuult! Foarte frumos din partea voastra sa vad ca v-ati gandit la mine! Odododo! 

Leapsa a venit cu cateva reguli, dupa cum urmeaza:


1. Postează imaginea Liebster Blog Award;
2. Spune 11 lucruri despre tine;

3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat şi formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi;
4. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag;
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i;
6. Nu da tag-ul înapoi!

Sa veeeedem, 11 lucruri despre mine:
1. Imi place intotdeauna sa mi se faca pe plac, daca nu mi se face incep sa ma port ca un copil... stiti fazele alea cand esti mic, esti cu mama in magazin, vrei ceva si mama nu-ti ia? Ooo, da! Circul acela il fac si eu.
2. Sunt superficiala...
3. Sunt o fire impulsiva...
4. Sunt si imprevizibila, eu si vremea, parca-i sor'mea geamana.
5. Ma modelez dupa oameni, situatii... dar nuu! Nu sunt falsa! Doar am mai multe fete.
6. Cred in prieteniile pe viata...
7. Pentru mine mami reprezinta totul pt. ca pe ea o mai am.
8. Detest prefacutii... mincinosii, prostii... etc. etc...
9. Dupa cum stiti iubesc sa-mi fac unghiile.
10. Am invatat ca uneori trebuie sa ofer si o a doua sansa pt. ca nu se stie niciodata cand o sa am nevoie si eu de ea.
11. Ma apreciez, ma respect si ma iubesc exact asa cum sunt.

Acum, intrebarile de la cei care m-au nominalizat. Buuun, aici este o problema pt. ca am primit multe intrebari, asa caaaa m-am gandit sa fac vreo 2, 3 postari cu ele, nu de alta dar aceasta ar fi prea lunga si sincer mie mi-ar fi lene sa citesc ditamai carnatu' de postare, hi hi.

Intrebari de la Florea:
1. Ce ai putea schimba la tara daca ai fii presedinte?
Hmmm, daca o sa ajung o sa vad atunci.
2. Urmezi anumite principii in viata ?
Da, fara nu se poate.
3. Te poti schimba pentru persoana iubita ?
Nu, poate doar sa ma "dau" dupa persoana iubita, mai las de la mine, una-alta...
4. De ce?
De ce, ce?
5. Ce te-a intarit in viata cel mai mult. 
Decesul tatalui meu.
6. Ce ora ar trebui sa indice ceasul unui astronaut cand este pe luna?
No idea.
7. De ce se sterilizeaza acele pentru injectiile letale? 
Aaaaaaa...
8. Cum a fost creeat Universul?
Vezi pe Google.
9. Crezi in extraterestrii ? De ce ?
Nuuuuuu.
10. Cum crezi ca arata acestia ? fara sa te inspiri din filme.
Sunt urati rau...
11. Daca suntem pe o strada fara iesire, nu se poate iesi pe la intrare?
Hmm, de unde ai scos intrebarile astea?
12. De ce atunci cand suntem in masina si nu gasim ceva oprim radioul?
Pentru ca ne incepe sa ne scoata din sarite...
13. De ce deschidem gura cand ne uitam la un acoperis?
WTF? Cine deschide gura? Era sa zic eu de ce...
14. De ce 1+1=2 ?
Dar de unde stii tu ca e 2?

Intrebari de la Vioreld:
1. Ti-ar fi placut sa ai alt nume ?
Nuuuuuu, imi iubesc numele.

2.Ce varsta doresti ai dori sa ai in acest moment ?
Hmmm, eu pot avea orice varsta oricand, stii tu.

3. Ce amintire te leaga de copilarie ?
Sunt mai multe, cateva le gasesti aici si aici.

4. Ce pozna ai facut cand erai copil ?
N-am facut "boacane", eu sunt copil cuminte. Mwahaha!

5. Ce crezi ca te determina sa reusesti in viata singur/a ?
Norocul, ambitia, vointa?

6. Ce iti place sa faci in timpul liber ?
Ascult muzica, ma plimb, bloggaresc, unghii...

7.Ce genuri de muzica asculti ?
Rap, rock, r'n b, soul, jazz.

8.Crezi in horoscop ?
Nu chiar, dar imi place sa citesc fel si fel de chestii despre zodii.

9.Care sunt persoanele cu care te intelegi cel mai bine ?
Mami, si vreo 2, 3  prieteni.

10.Esti o persoana calma(rabdatoare) ?
Il citez pe Cheloo: " Tin sa mentionez, am o rabdare fantastica pana ma enervez
Dupa aia, manca-mi-ati p**a, nu ma mai controlez. " Ihihihihi.

11. Iti place sa stai pana noaptea tarziu cu prietenii ?
Da, daca e distractie, dar nu chiar in fiecare noapte...

Siii cam atat pentru azi, de nominalizat voi nominaliza in urmatoarele postari, insa pana atunci va provoc sa-mi spuneti intr-un comentariu' 11 lucruri despre voi. 

Va tuc! O zi geniala sa aveti!

39 de comentarii:

  1. multumim de urari...nu esti diferita de cum te-am banuit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Fotografie,dans,calatorii,Paris, marketing, vanzari, masini,salam de biscuiti, cirese, carti, filme :P

    RăspundețiȘtergere
  3. hahahaha bune raspunsurile =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  4. =)) citatul ala..
    apoi si tu... tare plata si seaca ai fost cu raspunsurile :P mie cred ca ar trebui sa-mi taie curentul daca m-as pune sa-mi dezvolt teoriile si ideile pe baza intrebarilor din primul set :)).. totusi aia cu acoperisul mi se pare ciudata.. chiar se intampla cuiva asta? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) buna asta:)) sa ti se taie curentu' :)) auzi la ea:)) ahahahha:D

      Mno sa stii ca si mie mi se pare ciudata faza cu acoperisul:-??

      Ștergere
    2. aia cu acoperisul: *insert confused jack sparrow picture here* :P
      daca nu stii la ce ma refer: http://emotibot.net/pix/660.jpg

      Ștergere
  5. "Ce pozna ai facut cand erai copil ?
    N-am facut "boacane", eu sunt copil cuminte. Mwahaha!" serios? :)) Cu exceptia asta...cam asa te si credeam in mare:-?:p:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ee:)) nu-mi mai amintesc de pozne:)) am vrut sa o intreb pe mami dar cand am facut postarea n-am dat de ea:))

      Ștergere
    2. Apropo daca mai ai chef de o serie de 11 intrebari o sa le gasesti la mine pe blog:d :))

      Ștergere
  6. Aww,ce tare!Eu am primit-o din toate părţile,zău că e tare luungă!
    P.S:Ce persoană adorabilă eştii!:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la fel si aici:D tocmai de aia o s-o fac pe parti:D:)

      P.S.: multumesc la feeeel :*:*:*

      Ștergere
  7. Hmmm...foarte tare leapsa...like,like
    11 lucruri despre mine???Iubesc muzica si masinile.
    Imi place sa gatesc.
    Sunt o mareee rasfatata,deloc modesta,imprevizibila,puternica,sensibila,ambitioasa.
    Culorile/non-culorile mele preferate sunt:mov,verde,maro,rosu,alb,negru.
    M-as plimba si fotografia toata ziulica:D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iiii:D ce frumooooos!!!! semeni asa putin cu mine:D ihihihihihihi:D si eu iubesc calatoriile (vezi? asta am uitat sa zic). :D

      Ștergere
  8. Impulsiva,imprevizibila, ma modelez dupa oameni/situatii ... Mda, lucrurile astea le am in comun cu tine :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Avem multe puncte in comun din cele 11. Raspunsul la intrebarea 4 pusa de mine mi se pare dubios ...hihi .Glumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte interesante raspunsurile,Monii! :*
    Cateva despre mine,nu stau sa le numar acum :)):D
    Am 15 ani imediat,sunt o fire timida,sufletista,imi place sa invat,vreau sa devin scriitoare,am trei pisici acasa :3,imi place culoarea rooooz <3 si iti ador blogul! ;;)

    RăspundețiȘtergere
  11. eu am acut leapsa, vezi acolo 11 lucrri:D

    RăspundețiȘtergere
  12. O, Doamne! Si Dumnezeule :) Asta nu se refera la raspunsurile tale, ele sunt amuzante si OK.
    Ci la faptul ca am primit si eu leapsa asta. Inca ma gandesc la ea... :|
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) aoleu :)) abia astept sa-ti vad raspunsurile:D zi faina si tie.

      Ștergere
  13. Sunt si imprevizibila, eu si vremea, parca-i sor'mea geamana. Sună foarte bine, îmi place că ai imaginaţie, te-ai gândit vr-odată să scrii?
    Ce ai putea schimba la tara daca ai fii presedinte? Dac-aş fii pentru o zii preşedinte, v-aş amaneta pe toţi şi nu m-aţi prinde! Versuri ce au intrat în istorie !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, chiar m-am gandit sa scriu:) dar o sa vedem ce si cum:D

      PS: ce-mi plac versurile alea=))

      Ștergere
  14. Dragute raspunsurilee :))) si faza cu citatul este genaiala =))

    RăspundețiȘtergere
  15. Vorbea si despre tine Cheloo in versurile alea? Credeam ca ma descrie doar pe mine. :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)