Pagini

"Wind of change"

Hey, am revenit... Se pare ca nu prea pot sta departe de blog si se pare ca inca n-am aflat cine sunt... De fapt nici nu cred ca m-am gandit prea mult la asta, cine stie, poate nu e momentul sa aflu, acum stiu ca sunt doar eu, o studenta cu un blogulet si cu o pasiune pentru pictura pe unghii, candva o sa fiu mult mai mult de atat, de asta sunt sigura... 

In schimb mi-am dat seama ca nu avem nevoie de etichete ca "prieten, amic, cunostinta, iubit, sot, etc." pentru a determina relatia pe care o avem cu cineva si stiti de ce? 

Pentru ca uneori inima stie mai bine ce reprezinta acel "cineva" pentru noi, pentru ca nu exista "prieteni" ci doar persoane pe care le pastram in suflet si despre care stim ca mereu vor fi acolo in caz de nevoie chiar daca sunt la 1000 de km distanta sau chiar daca n-am schimbat mai mult de doua vorbe in doua luni si pentru ca nu exista "iubiti" sau "soti" dar exista oameni pe care ii iubim mai mult decat pe noi insine si pe care ni-i dorim alaturi pe parcursul calatoriei vietii noastre indiferent de obstacolele care intervim.

 Fiecare om pe care il intalnim si ii punem una din etichetele de mai sus face parte din viata noastra, unii raman, unii pleaca... altii se intorc, iar noi, noi putem face un singur lucru: sa ne continuam drumul cu sau fara ei...

Probabil o sa va suprinda ca nu am zis nimic de parinti, ei bine aici nu ma bag, parintii sunt un dar de la Dumnezeu, ii iubim si ii respectam neconditionat, dar pe cei etichetati avem posibilitatea sa ii alegem, sau poate nu, ei ne aleg pe noi... cine stie?

Eh, gata ca parca sunt prea serioasa... 

PS: Stiu ca avem nevoie de etichetele astea, dar nu pentru noi ci pentru altii, noi stim sa facem diferenta, dar ei nu, ei cred ceea ce vad sau ce aud.

                                                                                               Ceva s-a schimbat...

53 de comentarii:

  1. draga de tine >:D<
    bine ai revenit :* sper sa fii bine

    RăspundețiȘtergere
  2. Toţi evoluăm, toţi ne schimbăm în timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate,caci uneori etichetele pur si simplu sunt etichete,deja prietenia a devenit ceva ce auzi la tot coltul,am 5000 de prieteni pe facebook,asta nu e prietenie,insa uneori etichetele intaresc relatiile cu ceilalti,sa faci pe cineva din iubit,sot inseamna ca iti asumi o responsabilitate a faptului ca nu o sa-l parasesti niciodata,pana cand moartea va va despartii( asta ii juri la biserica),dar nu inseamna ca-l iubesti mai mult decat inainte,deci poti sa-l consideri tot iubit.Important e ce simtim noi,caci noi stim doar ce simtim noi insine,ce simt altii nu face parte din realitatea noastra,putem banui ,putem trece prin stari asemanatoare,dar nu stim.Sunt deacord,nu avem nevoie de etichete,e o prostie ca se pun etichete,adevarul e in fiecare,degeaba intr-un grup de fete toate se dau prietene daca in sinea lor nu simt nici un atasament(prietenesc) pentru cealalta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si oricum in societatea in care traim noi acum aceste etichete deja nu mai au valoare:-j

      Ștergere
  4. Gata pauza? :)))
    "Pentru ca uneori inima stie mai bine ce reprezinta acel "cineva" pentru noi" Exact! :x Ca atunci cand un "amic" de care iti place, e recunoscut de inima drept "iubit". Tampenii, da stiu...
    Cand am citit titlul am crezut ca scrii despre wind of change, melodia celor de la scorpions. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata gata:D

      Stiam eu ca cineva o sa se gandeasca la melodie:))

      Ștergere
  5. Ma bucur ca ai revenit.Bine ai revenit >:D<
    In primele randuri ai spus ca inca nu ai aflat prea multe lucruri despre tine dar eu cred ca ai facut-o. Toate aceste vorbe minunate vin de la tine si mi-a facut placere sa le citesc .

    Departe de blog nici eu nu pot sta prea mult timp ;))

    Sa ai o zi minunata >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa-i ca nu putem sta departe de lume asta ..poate nu avem timp suficient de ea ..dar mereu ne intoarcem la ea:) Eu sunt absolut sigura ca vei ajunge ce iti doresti si ca vei ajunge departe, momentan iti traiesti varsta si e absolut normal sa fie asa .. si din cate citesc eu mereu la tine pot sa spun ca tu nu esti doar ''o studenta cu blog'' tu esti o fiinta minunata care are un blog frumos tocmai ptr ca oglindeste personalitatea ta :D na ca o dau si eu in serioase :) Cat despre etichete, u e bine sa le punem pana nu cunoastem oamenii ..dar din pacate nu ne putem lipsi de ele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti draguta si cand esti serioasa!>:D< Multumesc:D si tu esti minunata:D ei, doar cine se aseamana se aduna, nu?:D Blogul a devenit o parte din nou, fara el e ca si cum ar lipsi ceva... cel putin asta simt acum :)
      Mama lor de etichete.

      Ștergere
  7. Bine ai revenit.
    Așa nu avem nevoie de etichete, deoarece inima nu cunoaște nume doar inimi.
    Zi faină să ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu cred că ai rămas tot aceeaşi,numai că e doar o stare..de..indispoziţie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Scumpo mă bucur că ai revenit și lasă etichetele.
    Distrează-te că acuș trece vacanța și începi școala!
    O zi superbă ca sufletul tău!
    Te îmbrățișez cu mult drag!
    Pupicei..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaa, eu oricum la scoala is ca in vacanta:))))) mersi frumos:X pupici:X

      Ștergere
  10. Ai dreptate ! noi stim care sunt persoanele importante din viata noastra, nu au nevoie de etichete dar cand suntem in preajma mai multor persoane trebuie sa ii prezentam cumva.

    RăspundețiȘtergere
  11. In general in viata nu ne putem baza decat pe foarte putine persoane, rude sau prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine ai revenit!Cine stie,poate printre randurile scrise pe acest blog te vei regasi,in cele din urma..:D

    RăspundețiȘtergere
  13. a.. app ca veni vorba de 100km distatna si iubire sot sotie etc....eu am stat cu actuala mea prietena cand am cunoscuta 1 an ...ea la 90 km eu la bucuresti ..pana sa mutat in bucuresti cu facultatea.......deci :))nu am crezut in asa ceva ...desi pana mea;))...
    p.s: cam "lunga" vacanta=))

    RăspundețiȘtergere
  14. da, ceva s-a schimbat. postarea asta e mult mai matura decat altele:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Asa este Monica , bate un vant de schimbare pe toate scenele vietii . O fi din cauza ca am intrat in luna august ; pe 6 cica ar fi "schimbarea la fatza". Unii vor face chiar fetze-fetze ...:) ))))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu cred ca exista om care sa nu eticheteze si oricat as detesta asta,pana si eu fac la fel uneori dar macar incerc sa fiu corecta si sa acord o sansa pana sa ma decid cum e ala si celalalt.
    Un om bun,un om pe care il iubesti si te iubeste nu are nevoie de descrieri,de etichete,el este pur si simplu,este pentru tine...si tu pentru el.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. Vaai, ce frumos ai vorbit, pacat ca nu toti avem pe cine ne baza, inafara de parinti.
    Numai bine:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Bine ai revenit.
    Era un citat foarte fain:
    ,,Cand doi oameni se iubesc,distanta,varsta,greutatea si inaltimea sunt doar cifre".
    Sa nu uiti asta:0
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  19. Bine ai revenit :* .

    Da , ai dreptate prin tot ce spui . Eu una m-am inselat mult atunci cand am pus etichete de genul . Am numit "prietena" o fata care mi-ar fi facut un rau oricand ar fi avut ocazie pentru ca e PARANOICAAA !

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu cred ca sunt etichete, ci doar cuvinte care arata pozitia pe care cineva o are in inima noastra, la fel cum cuvantul paine vorbeste despre alimentul nelipsit de pe mesele noastre.

    RăspundețiȘtergere
  21. bine ai revenit...
    Oare stie mereu inima care sunt etichetele corecte? Eu zic ca de multe ori le incurca :-s :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine te-am regasit:) nu cred... noi le incurcam, inima nu prea.

      Ștergere
  22. bine ai revenit ...

    ai devenit mai serioasa parca..:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)