Pagini

Despre reduceri...

Sa vedeti si voi treaba, am iesit alaltaieri in oras si m-am intalnit cu o prietena … Din discutie in discutie s-a apucat sa-mi spuna ca au fost reduceri la Lidl (presupun ca stiti despre ce este vorba, hehe) bun, bun, am mai auzit eu de reduceri dar nu asa, s-a “laudat” la mine ca si-a luat o gramada de chestii la 1 leu, ei da… astea da reduceri, colanti la 1 leu, tricouri la 1 leu, produse alimentare la 1 leu… Foarte tare, nu?!

 Si am stat si m-am gandit, oare de ce fac magazinele astea mari astfel de reduceri? Sa zicem ca la haine nu ar fi problema pentru ca si mie mi-ar conveni sa-mi cumpar tot felul de articole la 1 leu, dar iau in calcul alimentele, de ce sa faca reduceri asa de mari? Nu cumva pentru ca expira peste o zi, doua?

 Eu odata am prins o “promotie” la o ciocolata, erau reduceri de 80% (ceva de genu’ ) si daca imi aduc bine aminte ciocolata expira chiar in ziua promotiei, deci de ce as mai fi cumparat-o? Doar asa de dragul de a cumpara ceva la pret redus? Mno hai, cumperi 1, 2, le mananci pe moment, dar nu cumperi 10, sau inca mai exista oameni care nu se uita la ceea ce mananca? Mai bine tac.

Dar poate asa gandesc doar eu, dovada ca am vazut cum se bat oamenii sa prinda o tigaie mai ieftina… Si totusi de ce sa iti bati joc de oameni? Sau mai bine zis de ce oamenii se lasa prostiti si cumpara mancare aproape expirata?
 
 In fine, nu e problema mea ce fac altii cu banii, nu? Dar ce spuneti de reduceri online? Mi se pare mai avantajos sa faci cumparaturi online, pentru ca in primul rand beneficiezi de fel si fel de cupoane de reduceri si in al doilea rand iti vine produsul acasa, simplu si eficient (zic eu).

 Stiu ca unii dintre voi o sa-mi spuna ca daca nu vezi pe ce pui mana nu poti sa cumperi, dar sa stiti ca se poate sa returnezi ceea ce ai cumparat in caz ca nu iti place, asta nu e o scuza ca sa nu faci cumparaturi online.

Tocmai mi-am amintit cand am comandat un lantisor de pe un site, si va marturisesc ca la inceput am avut retineri pentru ca mi-a fost teama ca nu cumva sa-mi iau teapa, dar am riscat si ce credeti? Lantisorul era mult mai frumos ca in poze, il am si acum si il adoooor! Poate o sa va arat poze cu el in postarea viitoare! Ma mai gandesc, hehe. 
Concluzia? Daca nu risti, nu castigi! Bine acum ce va pot spune? Eu zic ca merita sa incercati comenzile online mai ales in cazul in care beneficiati de super reduceri, dar nu inainte de a va asigura ca firma este serioasa.

 Eu recomand cutiacureduceri.ro.

Site-ul este un agregator de site-uri de reduceri (care preia toate reducerile de pe alte site-uri - 70 momentan) si le aduce intr-un singur loc pentru tine. Gasesti tot felul de reduceri care ti se potrivesc cu siguranta. Cateva exemple: reduceri la restaurante, baruri, cafenele, filme, muzee, bungee jumping, zbor cu avionul, salt cu parasuta, jetski,cazare la munte, haine, bijuterii si multe multe altele. 

Sursa foto

32 de comentarii:

  1. si eu am fost eri in lidl dar nu era nici o reducere de 1 leu - nu cred asa ceva mai ales la haine sau la mancare se face dar nu asa de mare sincer zi de zi merg la lidl deoare e mai aproape de casa ,dar reduceri asa nam vazut niciodata .ce stiu eu norocul ei sa mai caute ca se merita dar nustiu voi intra la ei pe pagina sa intreb de aceste reduceri drastice -de ce lidl vb ea ???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost acum 2 sau 3 zile:) si ea vorbea de lidl-ul de langa ea:))

      Ștergere
  2. Singurele chestii pe care le comand de pe net sunt cartile :">.
    Dar bine ca acuma m-ai incurajat, cred ca o sa am mai mult curaj :D.

    RăspundețiȘtergere
  3. da,e posibil ca magazinele sa faca reduceri din cauza expirari produselor sau pentru ca nu sunt vandute si mai prinde pe unu/una care nu are ce manca...ei si-au vandut marfa si saracii aia au ajuns la spital :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum ma uit pe site-ul recomandat de tine :D pare interesant

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca reducerile au devenit noua "boala". La noi in oras am observat reduceri de la prima aparitie a produsului in vitrina, ceea ce numai reducere nu mi se pare.
    Cumpatarea mereu e solutia!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu mi-am luat telefonul de pe internet, dar a venit curierul acasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eh...simplu cuvant reduceri te face sati pierzi mintile. In ceea ce priveste alimentele sunt super reduse pentru ca intr-adevar expira. Acuma o sa-ti spun un secret, surioara mea lucreaza la un supermarket si ea face reducerile deci noi mancam foarte des alimente foarte aproape de termenul de valabilitate:)) Radeam cu ea si ii spuneam ca acuma ca au venit si parintii acasa trebuie sa-i avertizam cand vor sa manance ceva din firgider sa se uite la termenele de valabilitate:)). Oricum mie imi place faza asta ca ia tot felul de bunatati care la pret intreg nu le-am fi cumparat. A cumparat odata o branza cu mucegai redusa pe care am ancat-o doar cu paine si rosie de cum a ajuns acasa. Imi mai amintesc si de un tort cu ciocolata delicios si foarte scump neredus:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eheE:)) ce avantaj sa ai pe cineva care sa lucreze in supermarket:))

      Ștergere
  8. Lumea merge pe principiul : Ce e ieftin e bun ! , de-aceea cumpara alimentele care sunt la reduceri.
    Si eu am mai cumparat articole vestimentare la reducere , dar nu alimente . M-am uitat la un aliment si era expirat de 48 de ore , dar era la reducere , deci lumea il cumpara :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda, hainele sunt ok, chiar super ok:) dar alimentele, mi se pare nu stiu cum...

      Ștergere
  9. Le fac pentru că nimeni nu le mai cumpără articolele.Îţi dai seama că dacă ar mai scădea preţul la haine în România ar avea mult mai multe vânzări,dar cu acestea de acum care cresc neîncetat mai trebuie să facă şi reduceri.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pai Lidl cu reducerile, reclamele si ofertele lui are mare popularitate printre batranii care ar cumpara orice atata vreme cat este ieftin. Am mai avzut prin diverse magazine laturalnice haine la un leu.. da totusi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie imi plac sa fac comenzi online..ce-i drept la inceput imi era teama sa nu-mi iau teapa,insa mi-am luat teapa si cumparand produsul cu mainile mele,deci :))
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  12. 1 leu !? La mine nu sunt reduceri ca astea !! Vreau si eu :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Produse cosmetice si alimentare nu iau niciodata la promotie caci imi dau cu duiumul si expira in maxim 3 zile. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Desi nu imi place sa umblu prin magazine si sunt mai mult genul "Hai ca o iau pe asta, sa termin mai repede", tot nu vreau sa fac cumparaturi online si nu am un motiv anume, dar nu ma simt comod sa fac asta (sunt constienta ca e mai comod 100%, dar nu si pentru mine :)) ). Reduceri? Hm. Haine la reduceri, bijuterii? Atentie ca viiiin ! Mancare?! Aici imi lasa de gandit.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu cumpar haine de pe net,daca nu pot sa le probez nici nu ma gandesc sa le cumpar.Cumpar carti pentru ca la mine in oras exista o librarie foarte mica in care nu gasesti nimic,in plus online gasesti si carti vechi mai ieftine(dar in stare buna),dar si noi cu niste reduceri mult mai avantajoase decat in magazine.Cat despre alimente,intotdeauna ma uit la data de expiratie si in general la eticheta,firma,etc.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)