Pagini

11

Cautand lepse pe aici prin blogosfera, mi-am amintit ca am uitat sa va pun cele 11 intrebari de la leapsa aceea cu premiul, hmmmm, asa deci? Dar nu e nicio problema, se rezolvaaa!
1. Stii ca eu sunt un copil, nu? Poti sa-mi spui si mie ce inseamna sa fii matur?

2. De cand ma stiu n-am putut sa raspund concret la o intrebare: Cum te vezi peste 5 ani? Dar peste 10? (bine, hai sunt doua...)

3. Care este sensul vietii (pt. tine) ?

4. Spune-mi ceva ce te impresioneaza atat de tare incat iti dau lacrimile.

5. Stii sa faci clatite? Daca da, imi faci si mie?

6. Crezi in dragoste la prima vedere? Daca da, motiveaza.

7. Mi se pare mie sau societatea in care traim e plina de curve si prosti cu bani? (oamenii de calitate sunt pe cale de disparitie...)

8. Ai sarutat multe "broaste" pana sa-ti gasesti printul/ printesa? Daca da, cate?

9.  Te plimbi cu un tip, da? Treceti pe langa o cofetarie, da? El se uita la tine si te intreaba daca ai bani, tu ii spui ca da... Apoi el te intreaba daca vrei o prajitura, tu ce ii raspunzi?

10. Siii.... zici ca-ti place blogul meu, nu?

11. Vrei sa te inscrii la concursul meu? Aaa? Daca nu, de ce?

Mno, sunt cam stupi-amuzante intrebarile, dar asta mi-a venit in capsor... va astept cu raspunsurile "acilisea" intr-un comentariu' altfel... altfeeeeeeeeeeeeeeel daca va spun ce o sa patiti va trebui sa va omor! Mwahaha!

Va tuc!!!
Zi faina sa aveti. 

42 de comentarii:

  1. Hmmm hai sa raspund si eu :-?
    1. Cand o sa aflu o sa'ti spun si tie:))
    2. Probabil la fel ca acum...nu am planuri facute:))
    3. Sa ma distrez cat inca pot
    4. Nu pana la lacrimi, dar ma impresioneaza foarte tare devotamentul cainilor fata de stapanii lor
    5. Stiu:)) de care vrei clasice sau americane?
    6. Nu stiu ce sa raspund aici:|
    7. Nu, nu tise pare este doar cruntul adevar
    8. Nu chiar asa multe, dar destule si se pare ca si ala pe care il credeam print dupa 1 an s'a transformat in broscoi
    9. NU! Probabil imi plateam oricum consumatia, dar putea sa nu intrebe si acceptam:))
    10. Am zis eu asa ceva?:o ...Bine, fie..recunosc...imi place:))
    11. Ma mai gandesc:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne cat imi plac emoticoanele astea, sau ce or fi ! <3

    Well, sa raspund la intrebari.

    1. Matur? I don't know, in interior eu tot un copil ma simt si parerea mea e ca trebuie sa pastram voi copilul din interiorul nostru, indiferent de varsta.
    2. Eu peste 5-10 ani ma vad plecata din orasul meu, oriunde! De preferat undeva in strainatate :D
    3. Sensul vietii? Sa invat pe parcursul vietii si indiferent de viitorul pe care il am scris, sa nu uit valorile morale. Si eu sunt de parere ca dupa moarte, mai urmeaza si altceva, dar ce, e un mister.
    4. Nu-mi trece nimic in cap acum, dar posibil sa fie ceva legat de sufletul meu.
    5. Daaa, stiu sa fac si iti fac si tie! Chiar astazi voi face, am asa o pofta <3
    6. Da. Bine, mai degraba atractie puternica. Am trecut prin asta.
    7. Nu ti se pare, chiar asa e. Trist, foarte trist!
    8. Still searchin' my prince charming.
    9. Cred ca "nu" .
    10. Da chiar imi place. E original :D
    11. Deocamdata nu m-am inscris, insa cred ca o voi face. Nu am mai participat de mult timp la niciun concurs si chiar vreau sa vad ce sanse am :D

    Te pup :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, da emoticoane:D ma bucur ca iti plac!:D

      Multumesc mult:D super raspunsurile:D Multumesc si pentru clatiteee<3 sper sa reusesti sa pleci in strainatate asa cum iti doresti si sa ne scrii, hihi:D:) Pupici:D

      Ștergere
  3. 1)...
    2)cariera,facultate terminata....
    3)in momentu` de fata,sensu` vietii pentru mine e sa ma trezesc din somn mwahahaha
    4)...faptu ca mi s+au schimbat butoanele de la tastatura :)))
    5)de care clatite vrei sa iti fac?americane sau romanesti?
    6)Nu
    7)de ce creyi asta?
    8)inca nu mi-am gasit printu`.ehh...la aia 21 de ani ai mei doar un broscoi ...oac-oac:)))
    9)ehh...mai stau sa ma intrebe de prajitura,il dau dracu` dupa prima intrebare:)))
    10)mda...
    Imi plac maimutoi din postare.yi faina si tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raspuns pt 7: De ce cred asta? Pai e simplu, dupa o lungaaaa perioada in care am analizat tot felul de oameni si de situatii am ajuns la concluzia asta... peste tot nu aud decat ca femeile sunt curve si materialiste + proaste... barbatii... ei bine ce parere am eu despre ei nu conteaza, mai bine imi tin gura:))

      Ștergere
  4. Interesante intrebarile :)
    Pai...sa vedem :

    1. Si eu sunt copil ,deci sa vedem cine ne spune cum este sa fii adult :D

    2.Cum ma vad peste 10 ani ? Pai sigur ma vad cu o familie si cu un job , in rest...nu stiu :D

    3.Nu viata imi ofera un sens mie , ci eu ofer un sens vietii :D muahaha

    4. Sincer , nu stiu ! Cel mai mult ma impresioneaza o ceapa , imediat imi dau lacrimile :))

    5.Da , stiu sa fac si DA , iti fac si tie clatite :D

    6.Cred in dragoste la prima vedere , dar dragostea nu necesita motivare :)

    7.Nu ti se pare , asa este , dar nu in totalitate. Oamenii de calitate nu sunt chiar pe cale de disparitie , au si ei un procentaj acolo destul de semnificativ (dar sub 40%) , iar ceilalti sunt majoritatea :))

    8. Nu i-as numi ,,broaste" pentru ca , sa nu uitam ca la momentul oportun erau alegerile noastre si ii consideram jumatatile noastre. In cazul meu as spune ca nu am sarutat broaste ci doar printese :D

    9.pas . Nu umblu cu ,,tipi" =))

    10.Il ador :x

    11.Nu ma inscriu . Motiv : concursul este pentru fete , eu is baiat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. =))))))))))))))))))))) vai=))) raspunsul cu ceapa e genial =))))) vaaaaaaaaai =))

      Ștergere
  5. 1. parerea mea ca daca pierzi copilul din tine te poti considera mort

    2. peste 5 tot la fel doar cu alte haine..peste 10 o sa am 28 de ani deja atunci e varsta cand vreau sa fac o nunta si dupa 1 sa am un mostenitor dar sa fie baiat :X

    3. Sensul vietii ? degeaba zic eu ceva daca viata ne ofera alt sens..

    4. Nu stiu inca ..nu am gasit acel ceva...

    5. Inainte sa se faca clatita ard tigaia si bucataria..

    6. Da , am 12 luni de cand sunt cu cineva...

    7. Prost cu diploma se poarta...ai bani stai liber prin puscarii nu ai astepti sa le cada lor ceva din shaorma sa mananci si tu ...cam asa e prin ROmania

    8. si sticleti si lebede negre ...nu prea stiu ca au fost ceva petreceri ...

    9. Nu ..prefer sa imi fac singur cinste indiferent de situatie...stiu cum e sa imi faca altora stil prieteni buni dupa care sa imi scoata ochii..asa ca prefer sa imi cumpat singur ceea ce imi permit

    10. =))aici ai vrut sa ajungi pana la urma :))foarte tare..dar prea multe chestii pe el .care provoaca lag:Pin rest "ochei"

    11. Daca este vorba de acela din postarea anterioara ....motivul ar fii ca-s baiat:))

    sa imi spui daca iti plac raspunsurile :))..astept comm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai ca imi plac :P Mai ales raspunsurile 7 si 8 =)) ;D multam' :)

      Ștergere
  6. 1. Stii ca eu sunt un copil, nu? Poti sa-mi spui si mie ce inseamna sa fii matur?

    Probabil oamenii seriosi sunt maturi.. ei au mereu simtul responsabilitatii etc..

    2. De cand ma stiu n-am putut sa raspund concret la o intrebare: Cum te vezi peste 5 ani? Dar peste 10? (bine, hai sunt doua...)

    Sper ca multumita de mine insami si fara regrete.

    3. Care este sensul vietii (pt. tine) ?

    Inca ma mai intreb asta... Oare e sa fim fericiti? Sau sa facem ceva ce sa ramana in istorie? Sa facem ceva bun? Sa ne dedicam ajutarii altora? Eu as vrea doar sa fiu multumita de mine insami cand voi fi batrana, sa ma pot uita inapoi si sa-mi zic: "Am avut o viata din care nu regret nimic!"


    4. Spune-mi ceva ce te impresioneaza atat de tare incat iti dau lacrimile.

    Cruzimea fata de animale.. o furie si o tulburare asa crancena incat imi vine sa plang si sa urlu in acelasi timp.

    5. Stii sa faci clatite? Daca da, imi faci si mie?

    Sincer nu.. pancakes stiu si eu sa fac, ca praful e gata facut.. Daca treci prin Timisoara mi-ar placea sa ne vedem la "o clatita" :))

    6. Crezi in dragoste la prima vedere? Daca da, motiveaza.

    nu prea.. sunt multi oameni prefacuti.. vorba aia: nu judeca omul dupa coperta. E greu sa stii cu cine ai de a face, trebuie sa-l cunosti pe partenerul tau.

    7. Mi se pare mie sau societatea in care traim e plina de curve si prosti cu bani? (oamenii de calitate sunt pe cale de disparitie...)

    Nu ti se pare...

    8. Ai sarutat multe "broaste" pana sa-ti gasesti printul/ printesa? Daca da, cate?

    Neeh.. Eu astept direct printul :) Cum sa zic.. mereu am fost critica, am evaluat si nu m-am repezit pe nimeni niciodata. In felul asta nu mi-a parut niciodata rau ca am fost cu cineva. Pentru ca toti pentru care am avut un crush s-au dovedit a fi idioti.

    9. Te plimbi cu un tip, da? Treceti pe langa o cofetarie, da? El se uita la tine si te intreaba daca ai bani, tu ii spui ca da... Apoi el te intreaba daca vrei o prajitura, tu ce ii raspunzi?

    Da. De ce nu? daca n-are omul destui bani la el sa-mi faca si mie cinste, asta nu inseamna ca putem rata ocazia sa stam la o prajitura. Nu sunt eu o tipa cu pretentii dinastea de gentleman. Numai sa nu fie vulgar si nemanierat. Dar traim in vremuri moderne ce naiba? Nu ne mai putem astepta sa ni se deschida usile, ca nu mai purtam crinoline.


    10. Siii.... zici ca-ti place blogul meu, nu?

    :)) Cred ca am zis-o deja..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 3: Imi place cum gandesti!!!

      5: daca trec cu siguranta o sa anunt!!!<3

      6: sa stii ca sunt si oameni pe care nu ii cunosti desi ai stat cu ei in casa 20,30 de ani...depinde...

      8: Te inteleg ;))

      9: Raspunsul tau m-a uimit :), am si eu momente cand gandesc asa, dar uneori ma sperie gandul ca dispare "cavalerismul" asta... parca e mai frumos cand un barbat iti deschide usa;))

      mersi frumos:D

      Ștergere
  7. 1. Daca pierzi copilul din tine deja te poti considera mort..

    2. peste 5 ani ..cu un loc de munca peste 10 ani o sa fac 29 de ani deja vreau sa am o nunta pe atunci ..si un copil in "service"

    3. prefer sa vina totul de la sin e

    4. inca nu am gasit acel ceva

    5. da , dar pana pun eu fintty pe ele ...arde bucataria ..daca doresti iti fac=))

    6. da ...deja am 1 an de cand sunt cu cineva

    7. Prosti cu diploma ..ai bani faci orice nu ai bani stai si te uiti la altii ...

    8. si licurisi si lebede negre ...nu mai tin minte cate au fost multe petreceri ...

    9. Prefer sa imi fac singur cinste daca imi permit ...nu vreau sa mi se scoata ochii dupa..

    10. ahaaa aici vroiai sa ajungi =))...foarte tare dar are lag..posibil sa fie de la prea mult roz:))

    11. sunt baiat premiile nu-s genul meu :))

    astept comm sa imi spui parerea despre comentarii=))

    RăspundețiȘtergere
  8. 1.Nici eu prea stiu ce inseamna sa fi matur,nu cred ca sunt matura,nu inca...
    2.Nu ma vad intr-un fel anume peste 5 sau 10 ani pentru ca nu stiu ce-mi rezerva viata si nici nu prea ma intereseaza acum ce o sa fie peste 5,10 ani....
    3.Viata nu prea are un sens bine stabilit pentru mine.
    4.Cand tai ceapa?;;)
    5.Da,stiu sa fac clatite,e foarte usor.Iti fac daca vrei si eventual ti le trimit prin posta...
    6.Da,cred in dragoste la prima vedere pentru ca tocmai ce mi s-a intamplat vara aceasta.Si daca distanta dintre noi nu ar fi asa de mare(aprox 1.900 km) sunt sigura ca lucrurile ar merge perfect...
    7.Daca n-ar fi prostii cu bani nu ar mai fi nici curve.Cum ai spus si tu,e greu sa gasesti persoane de incredere,dar si de calitate.
    8.Inca mai sarut.Printul l-am gasit dupa cum spuneam la punctul 6,dar l-am cam pierdut.
    9.Probabil ca il intreb"da' tu ai bani?ca sa nu ma simt prost ca mananc singura":D
    10.Daaaa,imi place blogul tau,normal.
    11.As cam vrea,dar eu nu prea am noroc la concursuri si ma gandesc ca mai bine nu ma inscriu decat sa ma oftic ca am pierdut:))

    Te pup si eu,o seara superba:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 4: =)) ihihihi:))

      5: Cee draaaaaaaaaaaaaaaaaaaguuuut <3 nu e rea ideea:>

      6: ce frumos<3 hei, daca va doriti sa mearga, o sa mearga! Trebuie doar sa crezi!:D:*

      7: Corect!:)

      11: eee:> daca nu incerci;)) treaba taaa;))

      Ștergere
    2. uitasem:D pupiiiiiiiiiiiici:X

      Ștergere
  9. 1. Stii ca eu sunt un copil, nu? Poti sa-mi spui si mie ce inseamna sa fii matur?

    -Matur iti suna familiar cu responsabil,copile drag si frumos ?:)) :* Esti o dragalasa!

    2. De cand ma stiu n-am putut sa raspund concret la o intrebare: Cum te vezi peste 5 ani? Dar peste 10? (bine, hai sunt doua...)
    -Peste 5 ani ma vad bloggerita, peste 10 ma vad tot pe blogul tau :))

    3. Care este sensul vietii (pt. tine) ?

    - Fericirea,succesul, scopul meu ..e sa iubesc si sa fiu iubita !Ia zi-mi cum suna?:))

    4. Spune-mi ceva ce te impresioneaza atat de tare incat iti dau lacrimile.
    -Lacrimile fostului meu iubit!

    5. Stii sa faci clatite? Daca da, imi faci si mie?
    -Fostul meu iubit se pricepea de minune, dar si eu sunt o experta!

    6. Crezi in dragoste la prima vedere? Daca da, motiveaza.
    -Nu cred!

    7. Mi se pare mie sau societatea in care traim e plina de curve si prosti cu bani? (oamenii de calitate sunt pe cale de disparitie...)

    -Nu ti se pare deloc, vezi? Asta inseamna de fapt sa fii matura!
    8. Ai sarutat multe "broaste" pana sa-ti gasesti printul/ printesa? Daca da, cate?
    - Le pot numara pe degete:)) si inca tot nu l-am gasit!

    9. Te plimbi cu un tip, da? Treceti pe langa o cofetarie, da? El se uita la tine si te intreaba daca ai bani, tu ii spui ca da... Apoi el te intreaba daca vrei o prajitura, tu ce ii raspunzi?

    -=)) Automat zic da, chiar daca o platesc eu .
    10. Siii.... zici ca-ti place blogul meu, nu?

    Pai daca nu mi-ar fi placut , as fi completat intrebarile astea?:D

    11. Vrei sa te inscrii la concursul meu? Aaa? Daca nu, de ce?
    Am sa ma inscriu ,maine noapte!:D Okey?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1: Daaaaaaa, ma speeeerie!!!:)) X_X

      2: vaaaaai <3 <3 <3 sa dea Domnul!:D

      3: genial! <3 Asa sa fie!

      4,5: hmmm, interesant fostu' tau;))

      7: ca sa vezi:-?:))

      8: mai e timp =))

      10: asa eeee:D :*

      11: Astept:D astept:-w :X

      Ștergere
  10. ce de lume stie sa faca clatite..mi-am notat :)))...si eu stiu...dar , mi-e lene :)

    RăspundețiȘtergere
  11. 1.Nu cred ca vreau sa aflu.Daca pana acum vroiam asta,acum cred ca vreau sa raman un copil.
    2.Hm..sa am casa mea (visez de mult la asta),sa am un loc de munca si o persoana iubita alaturi..si hai poate doi gemeni cu ochii albastrii si blonzi <33:))))
    3.Sa ma bucur de fiecare clipa si sa nu las timpul sa treaca fara ca eu sa nu profit de el.
    4.Am avut multe momente..insa cred ca acela in care vad un tatic cu fiica jucandu-se sau imbratisati..poate pentru ca eu nu am avut parte de toate astea.
    5.Daaa !!:x
    6.Candva credeam..
    7.Nu ti se pare,chiar asa este :))
    8.Doua broastee :)))
    9.De ce nu ?! Din moment ce o platesc tot eu :)))
    10. da :o3
    11.Uppss.Am sa ma inscriu ;;) Ieri am fost ocupata si nu am reusit .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 2: ce frumos:X gemeni!:X iiii :X

      4: pare rau :(

      11: te astept:*

      pupici:D

      Ștergere
  12. 1. Din pacate nu iti pot spune, sunt un copil la fel ca tine. Te pot consola doar cu gandul ca vom afla pe parcurs.
    2. Peste 5 ani m-as vedea mandra de mine pentru ca as termina o facultate, i-as vedea pe ai mei radiind de fericire si mandrie ca am ajuns unde am vrut eu si indrumarile lor au fost cu folos, iar peste 10? wow! Greu de spus! Ca fiecare om, la casa mea, cu acest baiat din viata mea (V.), avand un baiat cu parul, ochii lui si trasaturile mele, asa cum ne tot imaginam de 3 ani de zile :)) asta ma face sa ma gandesc la el intr-un viitor indepartat ptr ca desi ma raneste de nenumarate ori o face ptr ca nu isi da seama si e un bleg cu zambet de copil si privire inocenta. mda, m-am lungit teribil :)) scuze, dar sunt o enciclopedie cand e vorba de el.:)) Aaaa, da si inca ceva! El se va trezi noaptea cand copilul va fi in perioada cu colicii ca sa-l linisteasca! Mi-a promis-o candva! :))
    3. Nu te gandi prea des la viitor, lasa prezentul sa isi urmeze cursul firesc fara sa incerci sa-l aticipezi!
    4. Ochii lui care sclipesc, gata sa ii cada lacrimile cand realizeaza ca m-a ranit si ii vine sa se dea cu capul de pereti ptr ca regreta, apoi ma strange-n brate cu o tarie de nedescris.
    5. Ori le fac prea dulci, ori prea "fara gust", sunt un dezastru in bucatarie, dar daca vrei sa te risti, desigur! :)) ;;)
    6. Nu cred, niciodata n-am crezut. Cred doar in sentimentul acela de simpatie la prima vedere, mai mult de atat, nu. cred ca dragostea are nevoie de momente, amintiri si provocari tensionante ptr a se naste. (parerea mea)
    7. Ai dreptate! Asa e! Intradevar, e trist ca in loc sa avanseze in sus, se duce la fund rau de tot. Noroc ca mai sunt persoane care reusesc sa se remarce pozitiv in aceasta multime infecta...
    8. Vad ca nu prea ai primit raspunsuri concrete la punctul asta (o cifra clara) :))) Eu am sarutat vreo 6 broaste daca stau sa ma gandesc, nu au fost broaste, au fost niste "ei" mai mult sau mai putin importanti.. Printul? Acest "el" e printul meu de vreo 3 ani, dar cine-mi poate garanta ca va fi mereu? Am ajuns la concluzia ca orice, dar chiar orice se poate degrada.
    9. Acel tip sigur e un prieten bun, am doar cativa baieti prieteni si ei sunt din copilarie. I-as spune, da! Cu totii avem voie sa ne bucuram de deliciile dulci ale vietii, iar prajiturica aceea e una dintre ele, garnisita cu niste glume pe masura, desigur :))
    10. Sigur ca-mi place! E super funny, e dragalas. Daca nu mi-ar fi placut, nu as mai fi stat sa raspund la intrebari >:d<
    11. Sigur, ma voi inscrie chiar acum ;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1: asteptam asteptam:d

      2: Vaaaai, vai cat esti de dulce, cat de frumos vorbesti despre el, sper ca visele tale/voastre sa devina realitate>:D< sa stii ca m-ai facut sa zambesc!>:D<

      3: asa am sa fac:D

      4: owww, ce baiat!!<3 sa va iubiti mult<3

      5: eee:)) am incredere;))

      6: adevarat ce spui despre dragoste;))

      8: e ceva, 6 ;)) pai cine stie, poate el este "the one", sincer gandul ca "orice se poate degrada" ma inspaimanta... :(

      9. in cazul meu sa zicem ca era un pretendent, iar in mom de fata o cunostinta;))

      10. muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuultumesc:X

      11. te astept:X

      Ștergere
  13. 1...NICI EU N-AM AFLAT INCA ASTA.:p
    2.Casatorita(cu un doctor,unul anume:P),cu 2 copii,cu o casa mare cu gradina,cu 3 caini si 2 pisici pufoase si cu jobul vizat si visat.
    3.N-as sti sa ti spun exact.Momentan chiar nu-mi dau seama cine sau ce ar tb sa fie sensul vietii mele.
    4.copii,cainii si pisicile,scene din filme,unele replici...eu din fire is mai sensibiloasa si plangacioasa.:D
    5.Da.Cu mare drag.:)
    6.DA,CRED IN DRAGOSTE LA PRIMA VEDERE.De ce?pt ca sunt o visatoare;)
    7.da.Trist dar adevarat.
    8.3 broaste,si nici urma de print:))
    9.Nuuu.Daca avem 12 ani da,mergeam cu el la cofetarie:))
    10.daaaaa.
    11.Eu nu am noroc la concursuri:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 2: Oooo!!!! ce interesant:>

      4: sensibiloasa mica:*

      5: :*

      6: iii ;))

      8: inca!:))

      11: ehhhhh :(

      Ștergere
  14. 1 Fiecare din noi este un copil,iar definitia de om matur ne arata o simpla vîrsta .2 Peste 5 ani ma vad la universitate o domnisoara vesela care vrea sa fie cît se poate de independenta,peste 10 ani as vrea sa ma vad deja maritata si cu gândul la un copilas.
    3.Sensul vietii mele este sa-i iubesti pe cei din jur,sa faci tot posibilul ca sa fii mîndra de viata pe care o traiesti.
    4.Filmul "Hatiko", l-am privit o singura data ,dar era deajuns ca sa plâng vreo 2 zile , astfel terminând toate servetelele din casa.
    5.Sigur.Ma-m învatat a le face un an în urma cu o prietena de a mea, si am servit atunci jumate din clasa cu clatite americane.Sunt foarteee gustoase.Îmi place sa le manînc cu miere , te-as servi si pe tine!
    6.Nu.Nu cred,.Trebuie mai întîi sa cunosti persoana si doar mai apoi poate veni dragostea dar asa la prima vedere poate fi doar o simpatie.
    7.Sunt foarte deacord cu aceasta afirmatie.Numai la mine în oras foarte multe exemple si de fete curve si de curvari cu multi bani.Acum trebuiesc pretuiti oamenii buni la suflet ca sunt foarte rari.
    8.NO.
    9.Îi fac o privire stranie si îi zic ca 'nu"
    10.DAAAAAAAAAAAAAA..aici poti discuta pe diferite teme si sa stii ca vei fi numaidecît auzit.
    11.Numaidecît.
    xoxo MIA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1: Sa stii :-?

      2: draguuut;))

      3: ce frumos:X

      4: pff, da.. fimul ala...:(

      5. multumesc:> multumesc:>

      6. :-? hmm :-?

      10: :D :*

      11: asa asa:X:*

      Ștergere
  15. Promit c-o sa-ti raspund, dar mai intai vreau sa-ti zic ca e prea caterinca intrebarea cu cofetaria:)))))

    RăspundețiȘtergere
  16. 1. Cred că înseamnă să ştii clar ce vrei să faci în viaţă.
    2. Vreau ca în viitorul apropiat (aş face asta chiar acum, dar nu am buletin deoarece mi-am schimbat domiciliul şi stau de fapt în alt oraş şi e aiurea că tre' să merg acolo să-l fac, deci bla bla bla) să fac şcoala de şoferi, aşa că peste 5 ani o să am probabil maşină (bine, mai puţin de 5 :D), dar peste 10 ani chiar nu ştiu. Vreau să am locuinţa mea, asta e clar. A, şi nu, nu văd niciun copil în viitorul apropiat.
    3. Să iubeşti, să fii iubit şiii... să ai o pisică. Zic.
    4. Păi de cele mai multe ori mă impresionează poveştile animalelor. De exemplu, eu m-am târât cu o pisicuţă mică şi amărâtă pe la tot felul de doctori şi niciunul din ei nu i-a dat vreo şansă. Mă abureau cu perfuzii, cu analize, cu nu-ştiu-ce tratamente, dar nu uitau să menţioneze că nu-i dau niciun fel de şansă şi că probabil o să moară, deci nu merită atâta osteneală. Aşa că am plecat acasă plângând şi cu banii luaţi (pentru că da, mi-au luat o groază de bani ca să-mi spună că nu-i pot face nimic şi să-i injecteze ceva ce i-a făcut mai mult rău decât bine), gândindu-mă că nu am ce pierde dacă încerc. Acum? Fetiţa mea este mare (a crescut cât un motan care are doi ani, iar ea nu are decât 5-6 luni), este vioaie, jucăuşă, foarte curată şi iubitoare şi, nu în ultimul rând, foarte bine educată (eh, a avut şi cine s-o educe :D). A, şi nu mai zic, dar este atât de frumoasă că ai putea s-o mănânci! Ups, am zis-o! :))
    5. Bineînţeles că ştiu să fac şi bineînţeles că-ţi fac! Tu doar zi-mi de care şi cu ce umplutură şi toping.
    6. Daaa! Normal. :D Că se întâmplă tot timpul, măi.
    7. Nu, nu ţi se pare. :)) Într-o lume ideală, oamenii de calitate aveau bani, iar proştii rămâneau cu târfele. În cea reală, cei mai inteligenţi mor de foame, iar proştii aruncă cu foarte, foarte mulţi bani în lăutari pentru că le cântă despre ce mişto le sunt târfele.
    8. :))))) Nope.
    9. Situaţia ar fi mai mult decât penibilă şi, nu ştiu, probabil aş drege-o şi i-aş spune că vreau şi că fac eu cinste sau ceva de genul. :P
    10. Sunt aici, nu? Normal!
    11. Nu, că nu câştig aproape niciodată. ):

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1: true:)

      2: nu iti plac pruncii? ;))

      3: :x pisica?:))

      4: se vede ca iubesti pisicile;)) draaaguuuut:X

      5: te las pe tine, vreau sa ma surprinzi:d

      6: :d iiii;))

      9: haha:)

      10: daa:X

      11: bine:((

      Ștergere
  17. Am mai intalnit intrebarea de la numarul 8 prin blogosfera, dar ma amuza la fel de tare si astazi, recitind-o. :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Wooof! Mă prinsăşi #:-s. Haai să răspund că-mi e frică de ce-o să faci dacă nu X_X.
    1. După mine, să fii matur înseamnă să cam uiţi de tot ce-i frumos, adică copilărie şi să te preocupe alte lucruri serioase :-&.
    2. Sincer nu ştiu nici peste 5, nici peste 10, dar mă inaginez îmbrăcat la 4 ace deţinând o nu ştiu ce firmă de IT >:). Mă mint şi eu cum pot :D.
    3. Păi în principiu să fiu realizat: să am o familie fericită, sănătoasă şi să ne iubim.
    4. Un film romantic, dramatic sau o despărţire de o persoană dragă :-s.
    5. Clatite nu am făcut nicidată. Am văzut cum se fac şi cred că pot şi eu >:). Cu cea mai mare plăcere. Cu finetti sau gem de căpşuni ;;)?
    6. Dragostea la prima vedere nu mi-a demonstrat că există. Încă o mai aştept :-<.
    7. Cred că ai dreptate. Puţini cei care respectă adevăratele valori.
    8. Nu mi-am găsit prinţesa din cele 2 broscuţe pe care le-am sărutat :-s.
    9. Hai frate la o bere! :))
    10. Nu numai că zic, îmi şi place :).
    11. Nu mă înscriu. Acolo-i ceva legat de dame, nu? :D

    Zi faină şi ţieee >:D<!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te prinsaaaai!:))
      1. eee;)) asa zic si eu uneori!:))

      2. eee, macar te minti frumos;))

      3. :D frumos

      4. owww ;))

      5. :X cu ambele;))

      6. :> eeE:> mai e timp ;))

      7. :)

      8. :)) doar 2?:))

      9. aia e! =))

      10. ;)) iiiii :X

      11. da ;))

      multu' :X

      Ștergere
  19. 1.Sunt sigura ca stii :P
    2.Nu pot sa raspund la intrebarea asta, nu ma vad nici macar maine:D
    3.Sensul vietii? Am multe de zis aici.
    4.Depinde
    5. Teoria o stiu, de pus in practica mai greu. Ti-as face da nu stiu ce ar iesi :))
    6.Nu exista.Aia nu e dragoste, e atractie.Dragostea vine pe parcurs, si are la baza o relatie de prietenie.Nu poti fi indragostit de o persoana numai pt ca ai vazut-o cum arata, dar nu o cunosti deloc. Adica o iubesti pentru ca e frumoasa? Sau pentru ca esti atrs de ea? ( parerea mea)
    7.Din pacate nu ti se pare, chiar e asa.
    8.sar peste:D
    9.Ca nu vreau.
    10. De aia sunt aici :)) :X
    11.Nu, pentru ca nu le am cu concursurile astea, prefer sa stau deoparte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. :)) poate. :D

      2. uh... :(

      3. vreau sa aud:D

      5. :)) eee, merita incercat;))

      6. nu are tot timpul o relatie de prietenie... si relatia de prietenie se naste tot pe parcurs, cu partenerul trebuie sa fii si iubit, si prieten, si frate, si de toate;))

      10. :X

      11. binee :(

      Ștergere
    2. 6. deci sa inteleg ca crezi in dragoste la prima vedere?

      Ștergere
  20. Sunt in trecere momentan,am vrut sa te anunt ca ai primit un premiu la mine pe blog :*. Promit ca revin si cu raspunsurile la mica ta leapsa ! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)