Pagini

Miercurea fara cuvinte- Glitter collar

Hello dragilor! Ce faceti? C.L.M.-ica isi cere scuze ca mai trage din cand in cand chiulul de pe blog, si ca sa se revanseze va arata cu ce isi ocupa ea timpul, mwahahahahahaha.
Eee? Cum este? In caz ca nu stiti ce este va spun eu: un colier (cred ca asa se poate numi, nu?) cu sclipici, dupa cum puteti observa nu este terminat (inca) si m-am inspirat de pe aici:


Acum de... nu sunt experta si e prima chestie de genu' pe care o fac (mint, mai am o tentativa de colier, dar cu perle), parca arata binisor (desi mami radea de mine ca n-o sa-l port, hahaha) dar vroiam sa va cer si voua parerea...  

Deci? Cum vi se pare? E prea mare? Sa mai tai din el? Sa ii dau alta forma? Sa pun in spatiul ala liber sclipici argintiu? Sau tot sclipici roz? 

Gata cu vorba ca e miercurea silentioasa.
Va tuc!

Continuarea la Carmen.
Happy WW!

                                                                          Sursa foto

62 de comentarii:

  1. Hmm eu nu prea sunt adepta sclipiciului,dar daca vrei sa mai adaugi in spatiul liber,adauga argintiu si daca il porti sa pui poze sunt curioasa sa vad cum arata la o tinuta :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca ar arata ok si cu roz si cu argintiu.. dar daca ai ineput cu roz, continua-l asa.. zic eu..
    dragut ca ti-ai gasit o ocupatie. si mie imi place sa ma mai apuc din cand in cand sa iau la puricat accesorii vechi si sa le transform.. ador decoratul, lucrul manual chestiile astea :) genul ala de colier nu-i pe gustul meu..sunt curioasa cum il vei purta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) interesant;)) nu stiam ca ti plac chestiile migaloase;))

      sincer, si eu sunt curioasa=))

      Ștergere
  3. Si eu sunt curios la ce ai sa porti asta :d

    Nu-ti cere scuze, e blogul tau. Nu esti obligata sa scrii mereu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sclipici argintiu! :D
    Si da, eu putin cam mare, dar daca n-ar fi asa n-ar avea farmec zic eu :-?
    Mai multe detalii despre cum l-ai facut? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D okei:D Live parca nu arata asa mare;))

      mai multe detalii, pfff:-? sa vedem, material: pasla, am decupat pe hartie mai intai forma, apoi am desenat pe pasla, am decupat-o, iar sclipiciul l-am pus cu oja;)))

      Ștergere
    2. npc:* sper ca ai inteles ceva:D

      Ștergere
  5. Dupa mine arata chiar foarte, foarte bine:x
    Felicitarile mele!
    Eu sunt un dezastru in acest domeniu:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Sincer mie îmi place că e roz! Iubesc lucrurile făcute Hand-Made:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună scumpo!
    Părerea mea este că sunt drăguțe și ție îți stă bine,scumpo!
    și culorile sunt frumoase!
    Aștept poze cu tine!
    O zi minunată și plină de bucurii!
    Mii de pupicei trimit către tine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie imi place asa cum este. Este sooperb:x

    RăspundețiȘtergere
  9. După părerea mea sunt garnituri reuşite. Dar în primul rând ţie trebuie să-ţi placă.

    RăspundețiȘtergere
  10. E chiar fain.Mai adauga pe la margine sclipici auriu.Parerea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata foarte bine! Cred ca s-ar vedea frumos cu sclipici argintiu.

    RăspundețiȘtergere
  12. E dragutz dar eu nu as purta ... :D
    poate cel din ultima poza da :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Hey!ai putea ca in spatiu` liber sa pui perle si argintiu(parerea mea) :dPupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Este foarte frumos, C.L.M. ! Îmi place blogul tău, faci o treabă bună :*

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt super draguteeee si al tau e superb asa cum e.Cum le faci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D multumesc:D pai e usor de facut:D:) trebuie sa dai forma si lipesti sclipiciul:D

      Ștergere
  16. mi se pare cam ciudat:))dar nu stiu de ce:P

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu sunt eu expert in chestii de astea, dar arata frumos...

    RăspundețiȘtergere
  18. ultimul îţi vine foarte bine p negru!
    dacă-ţi place, poartă ce-ţi place.
    o seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  19. Hhmmm! O să fii sclipitoare și frumoasă!
    Ești talentată!
    O seară frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  20. faine gulere! si eu vreauuuuuu! :)
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. Daca tie iti place, e foarte OK. Nici nu trebuie sa ceri parerea nimanui daca iti place ceea ce vezi in oglinda :)
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  22. Parerea mea este ca este perfect si ador sclipiciul ,da o tenta de viu colorat ..continua sa creezi te pricepi perfect :*
    >:d<

    RăspundețiȘtergere
  23. Sunt frumoase , imi plac .. desi nu cred ca as purta .

    RăspundețiȘtergere
  24. Taree, e bine ca iti gasesti timpul util

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna, am mai postat, am pus si bannerul cu site-ul fetitei in stanga...

    RăspundețiȘtergere
  26. Vreau si euuu ! de unde ai sclipiciul? cat de frumoase sunt gulerasele acelea,chiar ma tenteaza dar nu stiu de unde sa fac rost de sclipici :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)