Pagini

He's Just Not That Into You - Movie Time!

Stiti ca v-am intrebat intr-o postare daca ati vazut filmul "He's just not that into you"? Si v-am mai promis si ca daca imi place il recomand, ei bine acum este momentul pentru acea recomandare fiindca in caz ca nu v-ati dat seama vine week-end-ul iar un film de genu' este numai bun in caz ca doriti sa mai invatati cate ceva despre relatii si sa va relaxati. 

M-am documentat pe aici despre acest film si am aflat ca este bazat pe o replica din serialul meu favorit (care s-a terminat, me saaad) "Sex and the City" si anume: "He's Just Not That Into You" si vreau sa va spun ca este unul din filmele care mi-au deschis ochii in ceea ce priveste relatiile mele cu sexul opus in sensul ca am inteles un lucru: noi fetele/femeile nu suportam realitatea prea bine, mai bine zis, faptul ca un tip nu ne vrea ne macina, ne face sa dramatizam si sa deformam realitatea... cand de fapt totul este simplu...

Dar gata, gata, ca dezvalui prea mult si isi pierde farmecul filmul, va las cu un trailer si cu cateva replici "cheie".
Cam asa incepe totul:
Continuarea...
si... "The end".
Daca l-ati vazut va astept cu o parere, iar daca nu l-ati vazut: vizionare placuta si apoi va astept tot cu o parere. 
Week-end fain sa aveti!
Va tuc! PS: Sa stiti ca mai am vreo 2-3 postari cu intrebarile de la lepsele voastre, or sa urmeze... asa ca sa nu va suparati pe mine ca nu le-am facut pana acum. 

54 de comentarii:

  1. Ar cam trebui să...să vizionez un film!Foarte interesant ăsta,aşa că acum îl şi caut pe Goagle:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare că l-am văzut, adică replicile și imaginile mi se păreau familiare. Da, cred că l-am văzut. Nu mai știu exact despre ce era vorba, dar știu că mi-a plăcut și că mi s-a părut amuzant.
    Acum vreau să citesc cartea pe care se bazează :)) Până acum nu am știut că de fapt a fost o carte înainte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiam eu ca o sa-ti placa Sex and the city . Si mie mi-e un doooooor de el :( . Eram ahtiata . :)))
    Abia astept filmul Sex and the city 3 :xxxxxxxxxxx. Ai vazut si tu filmele?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut si filmeleeeee <3 e serialul meu de suflet:X :))

      Ștergere
    2. Si al meu la fel . Am vazut apoi Grey`s anatomy . Crede-ma ca e foarte frumos . Bine eu cum vreau si la medicina mi s-a parut si foarte interesant pe langa faptul ca are niste povesti de dragoste uimitoareeeee <3. Momentan astept sezonul 9 . <3

      Ștergere
  4. Il descarc chiar acum iar maine ma voi uita la el . Mi-au placut toate filmele recomandate de tine :)

    Sa ai o zi minunata in continuare :-*

    RăspundețiȘtergere
  5. dragut :) eu inca mai am de bifat o lista destul de lunga cu cele mai bune filme din totdeauna.. mi-am propus sa ma culturalizez putin in privinta cinematografiei..

    RăspundețiȘtergere
  6. Pare un film interesant. In general asa este, cine tachineaza iubeste. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Haha, am vazut filmul! Si..cam are dreptate, sadly.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut filmul, mi-a placut si chiar am scris un articol despre el. Sunt o gramada de filme ce au ca tinta publicul de gen feminin, dar acesta are acel ceva care il face sa se diferentieze de restul. Merita vazut :D

    RăspundețiȘtergere
  9. n-am vazut filmul inca, dar l-am trecut pe lista...
    hehehe...gandim atat de diferit, asta e cel mai simplu lucru de inteles! pardon, poate complicat :))

    RăspundețiȘtergere
  10. L-am vazuuuut!E minunat! recomand si One day...:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Stii, am o problema :( E vorba de un tip.. prieten de-a prietenului meu. Nici nu stiu cum il cheama... faza e ca... cred ca nu ma suporta. Ce sa cred? :-? Un tip, care nu-l cunoaste, dar caruia i-am cerut parerea, mi-a zis ca s-ar putea sa ma placa.
    Dar nu stiu ce sa cred. Faza e ca nu-mi place sa stiu ca sunt oameni care nu ma suporta, fara motiv.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vorbit pe privat:) daca imi dai detalii poate te pot ajuta.

      Ștergere
  12. Pare interesant,poate o sa ma uit si eu la el.

    RăspundețiȘtergere
  13. Hey, am o leapsa pt tine:* Sper sa poti s-o faci:D:D http://rina-sheez.blogspot.ro/2012/08/leapsa-de-la-adinanana.html

    RăspundețiȘtergere
  14. Am vazut filmul acum ceva timp si mi'a placut, dar cred ca o sa'l revad weekendul asta:-? mersi ca mi'ai amintit de el;))

    RăspundețiȘtergere
  15. L-am vazut mai demult si mi-a placut mult.
    Scena cu fetita si mama ei m-a impresionat.:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Filmul asta e unul dintre filmele mele preferate, alaturi de The Ugly truth. Genul ala de film care decurge suprinzator de normal, gen fara cliseele caracteristice genului, atat de normal incat te socheaza un pic, te face sa-ti pui intrebari. Super tare! Mai rar film asa ca lumea ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D :D nu l-am vazut:D o sa arunc o privire sa vad despre ce este vorba:)

      Ștergere
  17. SSSuper film.L-am văzut de ceva ori..

    RăspundețiȘtergere
  18. Interesant, sper sa am timp sa-l vad.

    RăspundețiȘtergere
  19. L-am vazut ieri :D A fost foarte adorabil :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu prea ma uit la filme. Deh! Fiecare cu pasiunile lui.

    RăspundețiȘtergere
  21. Am pus filmul la incarcat...iti spun parerea dupa ce ma uit...sper sa merite...par frumos din imagini.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)