Pagini

Miercurea fara cuvinte

Eh, si cand spun ca sunt copil, sunt copiiiiil!!!! Mwahahahahaha!!!!


Va tuc!
Happy WW!

Mai multe la Carmen.


49 de comentarii:

  1. SUPERB! sa ramâi copil!
    100xtuc ;) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte bine să fi copil. Copchileeee :))

    RăspundețiȘtergere
  3. "sunt copiiiiil!!!! Mwahahahahaha!!!!"
    Un copil diabolic :)) :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am scris cu creta pe asfalt (acum o luna) - VIORELD doar ca nu am avut telefonul la mine sa fac o fotografie :(( Cred ca cel mai important lucru in aceasta viata este sa pastram aproape mereu copilul din noi la suprafata .

    Si eu sunt copilas :D

    Sa ai o zi minunata >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Desene pe asfalt :X asa mi-am petrecut si eu cateva saptamani/luni din copilarie :D

    RăspundețiȘtergere
  6. N-am mai desenat de mullltt timp pe asfalt cu creta. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesante desene, frumoase fotografii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hai sa desenam cu crete pe soseaaa:x ce imi mai placea asta:)):x

    RăspundețiȘtergere
  9. super funny!nu am mai desenat cu creta de ani de zile.:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Desene pe asfalt? Cred că nu am mai făcut din a 4a, cred că de ziua copilului, dar acum parcă aș mai vrea să mai fac:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Vreau si eu sa mazgalesc cu creta pe asfalt...:X
    Te pup dulce!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Cate desene pe asfalt mai faceam in copilarie!
    Nice !

    RăspundețiȘtergere
  13. Creeta si desenute cu creta si chestii :x
    Tocmai mi-ai facut pofta de sotron \:d/

    RăspundețiȘtergere
  14. :))bun asa ultima poza face tot =))

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce dragut, mereu trebuie sa avem si o latura copilareasca, ca sa putem trece peste unele situatii grele.
    Numai bine!:*

    RăspundețiȘtergere
  16. creeetaaaa! pasiunea mea din copilarie! mereu sufeream cat eram aici la oras ca nu am creta si nici pe ce sa desenez (nu ieseam in fata blocului de jena), dar pana la urma mi-au luat ai mei crete colorate si m-am pus sa mazgalesc o tablita de lemn care o foloseam la scoala ca suport pentru modelat plastelina. :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)