Pagini

Beneficiile uleiului de ricin ( e doar parerea mea...)

Nu stiu daca va mai amintiti dar acum cateva luni v-am intrebat despre uleiul de ricin (aici) si am primit multe raspunsuri utile din partea voastra si am decis sa urmez si eu un mic tratament (daca se poate numi asa) cu acest ulei. 
Am promis ca revin cu o parere cand consider eu ca am observat beneficiile folosirii uleiului de ricin, si acum cred ca e timpul sa va spun ce si cum:

- am folosit uleiul de ricin o data pe saptamana ca masca pentru par (atentie, doar ulei de ricin, nimic altceva+masaj) timp de 2 luni si ceva, intr-adevar firul de par s-a mai intarit, nu imi mai pica atat de mult si a si crescut destul de repede;

- am folosit uleiul si pentru unghii, hi hi, in cazul asta nu pot spune ca am observat prea multe schimbari pentru ca eu am unghiile tari oricum, mi se rup doar cand sunt foarte lungi si imi cresc destul de repede, deci nu cred ca se pune, nu?

- si l-am folosit si pentru gene, dar numai o luna si nici in cazul asta nu am observat prea mari schimbari, bine ca s-a inventat rimelul, hi hi.

Deci, cum spuneam uleiul de ricin este bun, dar depinde de persoana, probabil daca insistam mai mult aveam rezultate si in cazul genelor.

Voi, in timpul asta, experiente ceva cu uleiul de ricin?

Va tuc, zi faina.

59 de comentarii:

  1. Si eu il folosesc, o data pe saptamana;)).. la par, si pana acum imi place, numai ca sper sa ma tin de el dar pana acum sunt multumita.

    RăspundețiȘtergere
  2. am unghii destul de "sensibiloase" şi am început tratamentul de ceva timp şi începe să dea rezultate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D super:D si eu il recomand pt. unghii, chiar daca la mine nu se vad rezultate, probabil din cauza ca ale mele sunt deja tari :)

      Ștergere
  3. mda...este foarte bun pentru par.De asemenea,mai poti folosi ulei de masline.Sincera sa fiu, eu il folosesc doar din cand in cand dar sunt foarte multumita de el.Intrerupe caderea si tocirea firelor de par+il face mai frumos;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ulei de masline:-? hmmm :-? o sa stiu next time:D multu' :D

      Ștergere
  4. Este cunoscut ca fiind un foarte puternic laxativ. Voi femeile cu Activia voastră... mai bine daţi pe gât nişte ulei de ricin... e mai 'eftin. :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu încă aştept să-mi cadă părul! :D
    Dar am auzit că e tare rău la gust.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) nu stiu ce gust are, dar eu am citit ca are miros urat si nu-i asa:)

      Ștergere
  6. Eu il folosesc de ceva timp pentru par si da rezultate

    RăspundețiȘtergere
  7. eu l-am folosit foarte putin ..asta pentru ca imi ingrasa parul repede. Nu pot sa-ti spun altceva ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mda, si parul meu se ingrasa, dar ma spal o data la doua zile si parca nu mai e asa:)

      Ștergere
  8. La mine nu prea are efecte,vorba ta...poate ar trebui să insist mai mult cu tratamentul.

    RăspundețiȘtergere
  9. experiente mai vechi cu constipatia si...genele, firesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ca in cazul oricaror tratamente naturiste,cheia succesului este consecventa.Daca vei continua tratamentul cred ca rezultatele vor aparea si la gene.

    Te pup si merci pentru impresii!

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesant. Suna bine sa incerci tot felul de chestii!
    Ma bucur ca ti-a fost util.
    Pupici. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D acum vreau sa incerc ceva cu bicarbonatul de sodiu:D mwahahha:D pup:D

      Ștergere
  12. si eu il folosesc de mult timp si e foarte bun.. acum am descoperit un ulei cu petrol de la gerovital pt par ,contine si ulei de ricin.. e foarte, foarte bun!!




    http://marinaa-thinkpink.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu am folosit niciodata ulei de ricin,dar ma bate gandul sa incerc :D

    RăspundețiȘtergere
  14. L-am folosit pt gene. Cum ai zis si tu, nu am observat schimbari prea mari, dar il consider un ritual de ingrijire. Pt par...e dificil de intrebuintat, in sensul ca trebuie bine intins si se curata cam greu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, eu am parul mai scurt, deci s-a luat mai usor, dar imi dau seama ce chinuri sunt in caz ca parul este mai lung.

      Ștergere
  15. mie imi face mult mai bine cel de cocos...pentru toate...

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu nu folosesc ulei de ricin pentru ca nu stau mult in fata oglinzii ca sa imi aranjez parul:))
    Il spal si il usuc iar mai departe nu ii fac nimic :-j

    RăspundețiȘtergere
  17. Hmmm, cred ca voi folosi si eu sa imi creasca paru asta odata!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu am incercat niciodata.. Pentru gene am incercat alt sfat care imi pare logic: primavara (martie) taiat cu forfecuta cam un milimetru din gene, in mod egal, tinand forfecuta perpendiculara pe gene (adica taiat cu grija, drept). A functionat, s-au mai imbogatit genele. Asta s-a intamplat deoarece a fost o chestie care tine tonul cu natura: primavara se reinnoieste totul, buruienile se curata, crengile uscate se taie.. :)
    Asta am citit-o undeva pe net, asa ca daca esti curioasa da o cautare pe google pentru mai multa exactitate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :-? interesant:-? am auzit eu ceva, dar nu stiam ca primavara se practica:-? mersi frumos:*

      Ștergere
    2. Eu am intrebat o cosmeticiana despre taierea varfurilor genelor si mi-a zis ca e o tampenie foarte mare. Unora le cresc genele, altora nu. De ce sa risti?!

      Ștergere
    3. deci o sa stau cuminte:D:))

      Ștergere
  19. Si eu l-am folosit pentru sprancene , dar nu am observat un efect spectaculos. Oricum... cred in beneficiile lui.

    RăspundețiȘtergere
  20. Și eu îl folosesc pentru păr și chiar funcționează.
    Nici eu nu știam de uleiul de ricin, până mi l-a recomandat o prietenă.

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu am incercat niciodata dar cred c-am sa incerc :-?

    RăspundețiȘtergere
  22. Si eu folosesc :x . Pt unghii , sprancene ( ma rog , cand vreau sa ma duc la pensat si nu am rabdare sa astept sa creasca ) si gene uneori ( nici eu nu am prea observat ).

    Mi-a mai spus o prietena ca isi dadea la radacina parului .. Dar ma intreb , nu da un aspect de par ingrasat dupa ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu, nu da aspect, pt. ca te speli:) arata chiar mai lucios parul :)

      Ștergere
    2. Pai si daca imi dau in fiecare zi , ma spal in fiecare zi ? sau cum ? ca nu e bine sa te speli des ..

      Ștergere
    3. pai nu trebuie sa te dai in fiecare zi :| o data pe saptamana e de ajuns:-?

      Ștergere
  23. Eu il foloseam pentru sprancene cand imi schimbam forma. Pentru par prefer balsamul cu aloe vera, cel cu concentratie de peste 90%.

    Pupici :*:*

    RăspundețiȘtergere
  24. Tot nu l-am experimentat :D Asa ca mi-ar fi greu sa dau cu parerea, poate si tratamentele alternative tin mult de fiecare om ..

    RăspundețiȘtergere
  25. E bun uleiul de ricin,degeaba:).

    RăspundețiȘtergere
  26. Dragostea remediu bun :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu am incercat niciodata,dar eu nu am probleme cu parul,imi pica destul de mult,dar nu indeajuns incat sa ma ingrijoreze,cat despre unghii si mie imi cresc repede,iar la gene ai spus ca nu ai observat,deci probabil ca nu-l voi incerca inca,dar voi tine minte,daca voi avea vreodata probleme.

    RăspundețiȘtergere
  28. E bun, e bun… Il folosesc seara de seara pentru gene si parca-parca sunt mai lungi. Era bine daca le si ondula :)). Eh.. si pentru sprancene e bun. Pentru par l-am folosit o singura data, deci nu vad diferenta.
    Cu incredere si rabdare… acest ulei este chiar bun.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)